Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка та копіювально-розмножувальне обладнання
Очікувана вартість
231 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000168-a bf9b9ffd08fd4ed89535c581b51b1f64
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матіос Павліна Дмитрівна

+380372553149 obl24@minfin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02317304
Місцезнаходження: 58010, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Вулиця Грушевського 1
Контактна особа: Матіос Павліна Дмитрівна
+380372553149
obl24@minfin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 09:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 09:34
Очікувана вартість: 231 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 14 серпня 2019 09:46
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:15
Шановний замовник! В Вашому технічному описі незрозуміло який ПК відноситься до якого лоту. Просимо розбити технічний опис на лоти для ясності.
Відповідь: Доброго дня! Технічні характеристики для двох лотів з ПК однакові.
Технічне завдання
Дата подання: 14 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:29
Повторно звертаємося з питання щодо внесення ясності щодо технічного опису за лотами. В обох лотах ПК ви просите ПК з Windows і без? Чи це відноситься до різних лотів?
Відповідь: В одному лоті де 3 ПК - ОС DOS
В лоті де 12 ПК - ОС Windows 10 proffesional
Мережеве сховище
Дата подання: 14 серпня 2019 12:49
Дата відповіді: 14 серпня 2019 13:03
Шановний замовник. В складі якого лоту знаходиться мережеве сховище?
Відповідь: СПЕЦИФІКАЦІЯ ЛОТ №1
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп'ютерна техніка у зборі з моніторами
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 199,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 серпня 2019 11:57
Закінчення: 22 серпня 2019 12:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 комп
Комп'ютерна техніка у зборі з моніторами
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58010, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Грушевського,1
Дата доставки: 28 серпня 2019  —  31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2019 17:32
Дата відповіді: 13 серпня 2019 17:46
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Поставка товару за рахунок продавця.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 39 800,00
UAH з ПДВ
39 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 39 750,00
UAH з ПДВ
39 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 14:30
сертификатWindows-10-Pro.jpg
20 серпня 2019 14:30
Сервіс_центри.pdf
20 серпня 2019 14:30
propozitsiya_ 39800.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 12:59
Комерційна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 12:59
Витяг_ПДВ.pdf
20 серпня 2019 12:59
Виписка_ЄДР_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
Переможець 39 120,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 11:00

Документи

28 серпня 2019 11:00
Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
39 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 11:00
Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 1_2 лот Інтекс-Центр_pdf.pdf укладений
17 вересня 2019 16:58