Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000083-a de321514c9184d3b8c7c5b1d6a342075
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крив'якіна Наталья Олександрівна

+380644594385 osvitanabuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142075
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
Контактна особа: Крив'якіна Наталья Олександрівна
+380644594385
osvitanabuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 11:24
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 т
Вугілля (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу «Покупцем» грошових коштів на поточний рахунок «Продавця» впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 08:58
Тендерна документація_вугілля_на сайт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Як еквівалент - вугілля кам’яне марки ДГ 13-100.
Дата подання: 14 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:50
В тендерній документації: "Вугілля кам’яне марки ДГ або еквівалент (25-100) – 180 тон відповідно до Додатку 3 Тендерної документації" Вопрос: "Буде вважатися еквівалентом -вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, якщо якісні та кількісні характеристики будуть відповідати заявленим у тендерній документації."
Відповідь: Доброго дня! Ні, вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 не буде вважатися еквівалентом марки ДГ 25-100 по фракції, яка є однією з характеристик вугілля відповідно до Додатку 3 тендерної документації.
Питання щодо еквівалента?
Дата подання: 15 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:18
Прошу Замовника вказати яка конкретно марка та сорт вугілля буде враховуватись як еквівалент? Чи буде еквівалентом вугілля камяне марки ДГ(13-100) з якісними характеристиками не гіршими чим зазначено у тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня! Ні, вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 не буде вважатися еквівалентом марки ДГ 25-100 по фракції, яка є однією з характеристик вугілля відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Еквівалентами вугілля марки ДГ 25-100 будуть вважатися вугілля марок Г 25-100 та Ж 25-100.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000083-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 вересня 2019 22:45
Вимога щодо невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка» в особі директора Вінничук Вікторії Анатоліївни вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір за результатами відкритих торгів на закупівлю 09110000-3 Твердого палива ДК 021:2015 згідно ідентифікатора закупівлі UA-2019-08-13-000083-а з ПП «Лідер Актив» є необгрунтованим , у зв'язку з тим, що тендерна прозиція ПП «Лідер Актив» (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 10:40
Доброго дня!
У відповідь на перший пункт Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п. 6 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагав надання учасниками наступних документів:
«-Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ.
- Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку.
У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів».
Вимога Замовника щодо надання листа-пояснення про ненадання витягу з реєстру платників податку на додану вартість стосувалась лише учасників-платників ПДВ.
Вимога Замовника щодо надання листа-пояснення про ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку стосувалась лише учасників- платників єдиного податку
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься файл «Витяг з реєстру платників ПДВ».
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься файл «документи про відповідність тендерної пропозиції» (сторінка 2 «лист-пояснення»), в якому учасник зазначив, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» знаходиться на загальній системі оподаткування та сплачує податок на додану вартість.
Тобто учасник повністю висвітлив питання, які замовник поставив.
Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ», надавши зазначені вище документи, виконав вимоги даного пункту ТД в повному обсязі.
У відповідь на другий пункт вимоги зазначаємо про таке.
Згідно пп.3 п.1 додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання учасника наступних документів:
«Інформація про наявність власного, або орендованого автотранспорту, підтверджується копіями: правовстановлюючих документів або договорів оренди (надання послуг) на 2019 рік, з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів».
В складі тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься:
- довідка про наявність обладнання,
- договір про надання послуг по перевезенню та навантаженню з ФОП Мірзаєв С.Ш.
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (автомобіль DAF) на двох сторінках, власником якого є ФОП Мірзаєв С.Ш.
- свідоцтво про реєстрацію причіпу марки ROSSART на двох сторінках, власником якого є ФОП Мірзаєв С.Ш.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання правовстановлюючих або інших документів на транспортні засоби, які зазначені учасником в довідці про наявність обладнання.
Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надавши зазначені вище документи, виконав вимоги даного пункту ТД в повному обсязі.
Учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надано договір з ФОП Лободіним С.В. на послуги навантажувача фронтального та лицеву сторону свідоцтва про реєстрацію навантажувача, але не надана зворотня сторона свідоцтва.
Тендерна документація не містить вимог надання учасниками документів підтверджуючих наявність навантажуча та будь-яких технологічних транспортних засобів, до яких відноситься навантажувач фронтальний.
Тобто ненадання або надання не в повному обсязі учасником документів, які не вимагалися тендерною документацією не можуть бути підставою для дискваліфікації.

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 22:45
вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000043 ● a4e577e02e694dc890299d6a5918712a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
24.04.2020 № 27
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.04.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-13-000083-a 13.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-24 16:08:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000083-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі відділом освіти Новоайдарської районної державної адміністрації укладено
договір на закупівлю товару від 23.09.2019 №197 та додаткову угоду від 19.12.2019 №2 на продовження строку дії договору.
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області стосовно того, що «Згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Звіт про виконання договору Замовником не оприлюднено в трьохденний термін з дня виконання договору, розірвання договору або закінчення строку дії договору, чим порушено абзац 10 частини 1 статті 10 Закону № 922», зазначаємо про таке. Замовник усунув виявлене порушення, оприлюднивши звіт про виконання договору про закупівлю. Щоб уникнути таких порушень у майбутньому, зобов’язуємось оприлюднювати звіти про виконання договорів про закупівлі в терміни, встановлені частиною 1 статті 10 Закону № 922.

2020-05-04 15:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Високий Євген Борисович 716 220,00
UAH з ПДВ
716 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 810 000,00
UAH з ПДВ
791 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" 792 000,00
UAH з ПДВ
792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 19:50
Документи.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 18:21
Електронний підпис
06 вересня 2019 18:20
довідки статті 17 ЗУ.pdf
06 вересня 2019 18:20
довідка з МВС.pdf
06 вересня 2019 18:20
довідка з ДПІ.pdf
02 вересня 2019 20:18
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:48
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:47
технічні специфікації.PDF
28 серпня 2019 12:47
статут.pdf
28 серпня 2019 12:47
проект договору.PDF
28 серпня 2019 12:47
кваліфікація.PDF
28 серпня 2019 12:47
документи на склад.pdf
28 серпня 2019 12:47
договір на склад.PDF
28 серпня 2019 12:47
довідки статті 17 ЗУ.pdf
28 серпня 2019 12:47
довідка про учасника.PDF
28 серпня 2019 12:47
довідка ІПН директора.pdf
28 серпня 2019 12:47
відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 серпня 2019 12:47
Витяг з ЄДР.PDF
28 серпня 2019 12:47
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 09:56
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:55
гарантія 12677.7z
27 серпня 2019 11:42
відомості ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2019 11:42
Виписка.pdf
27 серпня 2019 11:34
лист-згода ПД.pdf
27 серпня 2019 11:34
довідка лиценції.pdf
27 серпня 2019 11:34
довідка ПДВ.pdf
27 серпня 2019 11:34
довідка ціна.pdf
27 серпня 2019 11:33
статус виробника.pdf
27 серпня 2019 11:33
технічна специфікація.pdf
27 серпня 2019 11:33
копія фінзвітність .pdf
27 серпня 2019 11:33
Рішення .pdf
27 серпня 2019 11:33
копія витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2019 11:33
код доступу Статут.pdf
23 серпня 2019 16:57
копія витяг ЄДР.pdf
23 серпня 2019 16:57
довідки ст17.pdf
23 серпня 2019 16:57
Ваги паспорт.pdf
23 серпня 2019 16:57
копія договір ваги.pdf
23 серпня 2019 15:49
довідки ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Високий Євген Борисович

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Високий Євген Борисович
#1915904153
Відхилено 716 220,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 18:04
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 791 820,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
791 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 14:10
Додаткова угода від 17.02.2020.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:37
Додаткова угода _2 від 19.12.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:13
Додаткова угода 1 від 05.11.2019.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:11
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 11:40
Договір про закупівлю 197 від 23.09.2019.pdf укладений
23 вересня 2019 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банками України діючих рахунків клієнтів на нові рахунки відповідно до вимог міжнародного стандарту IBAN розділ XIII Договору, в частині реквізитів викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору відповідно до п.3.6. даного Договору та згідно ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 197
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 950 184,00
UAH