Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142075 |
Місцезнаходження: | 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3 |
Контактна особа: |
Крив'якіна Наталья Олександрівна +380644594385 osvitanabuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 08:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 810 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом переказу «Покупцем» грошових коштів на поточний рахунок «Продавця» впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 09:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 08:58 |
Тендерна документація_вугілля_на сайт.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
У відповідь на перший пункт Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п. 6 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагав надання учасниками наступних документів:
«-Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ.
- Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку.
У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів».
Вимога Замовника щодо надання листа-пояснення про ненадання витягу з реєстру платників податку на додану вартість стосувалась лише учасників-платників ПДВ.
Вимога Замовника щодо надання листа-пояснення про ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку стосувалась лише учасників- платників єдиного податку
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься файл «Витяг з реєстру платників ПДВ».
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься файл «документи про відповідність тендерної пропозиції» (сторінка 2 «лист-пояснення»), в якому учасник зазначив, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» знаходиться на загальній системі оподаткування та сплачує податок на додану вартість.
Тобто учасник повністю висвітлив питання, які замовник поставив.
Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ», надавши зазначені вище документи, виконав вимоги даного пункту ТД в повному обсязі.
У відповідь на другий пункт вимоги зазначаємо про таке.
Згідно пп.3 п.1 додатку 1 до ТД Замовник вимагав надання учасника наступних документів:
«Інформація про наявність власного, або орендованого автотранспорту, підтверджується копіями: правовстановлюючих документів або договорів оренди (надання послуг) на 2019 рік, з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів».
В складі тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься:
- довідка про наявність обладнання,
- договір про надання послуг по перевезенню та навантаженню з ФОП Мірзаєв С.Ш.
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (автомобіль DAF) на двох сторінках, власником якого є ФОП Мірзаєв С.Ш.
- свідоцтво про реєстрацію причіпу марки ROSSART на двох сторінках, власником якого є ФОП Мірзаєв С.Ш.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання правовстановлюючих або інших документів на транспортні засоби, які зазначені учасником в довідці про наявність обладнання.
Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надавши зазначені вище документи, виконав вимоги даного пункту ТД в повному обсязі.
Учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надано договір з ФОП Лободіним С.В. на послуги навантажувача фронтального та лицеву сторону свідоцтва про реєстрацію навантажувача, але не надана зворотня сторона свідоцтва.
Тендерна документація не містить вимог надання учасниками документів підтверджуючих наявність навантажуча та будь-яких технологічних транспортних засобів, до яких відноситься навантажувач фронтальний.
Тобто ненадання або надання не в повному обсязі учасником документів, які не вимагалися тендерною документацією не можуть бути підставою для дискваліфікації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000043 ● a4e577e02e694dc890299d6a5918712a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 № 27
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.04.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-13-000083-a 13.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-24 16:08:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000083-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі відділом освіти Новоайдарської районної державної адміністрації укладено
договір на закупівлю товару від 23.09.2019 №197 та додаткову угоду від 19.12.2019 №2 на продовження строку дії договору.
З яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області стосовно того, що «Згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Звіт про виконання договору Замовником не оприлюднено в трьохденний термін з дня виконання договору, розірвання договору або закінчення строку дії договору, чим порушено абзац 10 частини 1 статті 10 Закону № 922», зазначаємо про таке. Замовник усунув виявлене порушення, оприлюднивши звіт про виконання договору про закупівлю. Щоб уникнути таких порушень у майбутньому, зобов’язуємось оприлюднювати звіти про виконання договорів про закупівлі в терміни, встановлені частиною 1 статті 10 Закону № 922.
2020-05-04 15:00:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Високий Євген Борисович |
716 220,00
UAH з ПДВ
|
716 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
791 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
792 000,00
UAH з ПДВ
|
792 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Високий Євген Борисович #1915904153 |
Відхилено |
716 220,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 18:04
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Переможець |
791 820,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 14:10
|
Додаткова угода від 17.02.2020.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 12:37
|
Додаткова угода _2 від 19.12.2019.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 15:13
|
Додаткова угода 1 від 05.11.2019.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 11:40
|
Договір про закупівлю 197 від 23.09.2019.pdf | укладений |
23 вересня 2019 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банками України діючих рахунків клієнтів на нові рахунки відповідно до вимог міжнародного стандарту IBAN розділ XIII Договору, в частині реквізитів викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору відповідно до п.3.6. даного Договору та згідно ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 197 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |