Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою корпусів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільного-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місці дошкільного віку) в с. Камянка Глибоцького району Чернівецької області
Очікувана вартість
57 293 259,00 UAH
UA-2019-08-13-000002-a 40918a1df46142f4be44ae502771f423
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 06:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 23:55
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:49
Очікувана вартість: 57 293 259,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,75%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 286466 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з добудовою корпусів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільного-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місці дошкільного віку) в с. Камянка Глибоцького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60427, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район с.Камянка, вул.Синюка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерела фінансування- за рахунок власних і додатково виділених коштів (субвенції) Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт джерела фінансування- за рахунок власних і додатково виділених коштів (субвенції) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:23
ТД_глибока кап будівництво.docx
23 серпня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:23
ТД_глибока кап будівництво.docx
15 серпня 2019 10:34
ТД_глибока кап будівництво.docx
13 серпня 2019 06:40
ТД_глибока кап будівництво.docx
13 серпня 2019 06:37
ТД_глибока кап будівництво.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000032 ● d975b2a2ad3a4e42a923b852acb1326a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 14:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.08.2019 № 35

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-08-13-000002-a від 13.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 15:09:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція з добудовою корпусів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільного-навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місці дошкільного віку) в с. Камянка Глибоцького району Чернівецької області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при проведенні даної закупівлі при внесенні інформації щодо Джерела фінансування закупівлі Вами не дотримано форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-21 07:37:50

пояснення

Просимо надати пояснення яка саме форма оголошення, згідно наказу 490 не дотримана нами? Щодо фінансування нами вказані всі форми котрі вимагає Наказ. Система Прозорро не дає такого пункту заповнення як Джерела фінансування. А ми інформацію про джерела розмістили- "за рахунок власних і додатково виділених коштів". Просимо надати пояснення як саме правильно має бути розміщена інформація, для того об ми моли виправити ваше зауваження?

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на результати моніторингу у вкладці

2019-09-16 09:05:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СТзОВ "Надія" 56 408 851,20
UAH з ПДВ
56 408 851,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕВ 2010" 56 852 240,00
UAH з ПДВ
56 852 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 10:01
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:59
Довідка (4).zip
03 вересня 2019 12:22
Електронний підпис
03 вересня 2019 12:21
лист щодо корупції.pdf
03 вересня 2019 12:21
Довідка щодо корупції.pdf
03 вересня 2019 12:21
довідка мвс
03 вересня 2019 12:21
довідка ДПІ
30 серпня 2019 17:18
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:16
штатний розпис.pdf
30 серпня 2019 17:16
фінансовий звіт.pdf
30 серпня 2019 17:15
техпаспорта.pdf
30 серпня 2019 17:15
технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 17:15
техніка.pdf
30 серпня 2019 17:15
тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:15
статут.pdf
30 серпня 2019 17:15
свідоцто пдв.pdf
30 серпня 2019 17:15
розрахунок зарплата.pdf
30 серпня 2019 17:15
рішення директор.pdf
30 серпня 2019 17:15
реєстр.pdf
30 серпня 2019 17:15
проект договору.pdf
30 серпня 2019 17:15
працівники.pdf
30 серпня 2019 17:15
персональні дані.pdf
30 серпня 2019 17:15
паспорт директор.pdf
30 серпня 2019 17:15
оборотна відомість.pdf
30 серпня 2019 17:15
наказ директор.pdf
30 серпня 2019 17:15
наказ антикорупційна.pdf
30 серпня 2019 17:15
ліцензія з додатками.pdf
30 серпня 2019 17:15
листмаломобільні.pdf
30 серпня 2019 17:15
листи постачальники.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист санкції.pdf
30 серпня 2019 17:15
код директор.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист родючий шар.pdf
30 серпня 2019 17:15
кб3 чагор.pdf
30 серпня 2019 17:15
кб3 опришени.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист корупція.pdf
30 серпня 2019 17:15
запит єдрпоу.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист істотні умови.pdf
30 серпня 2019 17:15
загальновиробничі.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист дозвола.pdf
30 серпня 2019 17:15
дозвола.pdf
30 серпня 2019 17:15
договір чагор.pdf
30 серпня 2019 17:15
лист витрати.pdf
30 серпня 2019 17:15
договір опришени.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка фінзвітність.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка субпідряд.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка ст172.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка ст17.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка мвс.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка дпі.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка досвід.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка довкілля.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка відповідність.pdf
30 серпня 2019 17:14
довідка банк.pdf
30 серпня 2019 17:14
відгук чагор.pdf
30 серпня 2019 17:14
відгук опришени.pdf
30 серпня 2019 17:14
виписка єдрпоу.pdf
30 серпня 2019 17:14
антикорупційна.pdf
30 серпня 2019 17:14
Банківська гарантія

Публічні документи

30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_Т3-10.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_Т2.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_РТСП.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОС_2-1.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
30 серпня 2019 19:31
1123_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ОПР.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ИВР.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
30 серпня 2019 19:30
1123_ДЦ_ДЦ.pdf
30 серпня 2019 19:23
договір оренди.PDF
30 серпня 2019 19:23
паспорт Мікус.PDF
30 серпня 2019 19:23
Наказ на керівника.pdf
30 серпня 2019 19:23
Виписка ЛЕВ.PDF
30 серпня 2019 19:23
лІцензія ЛЕВ.PDF
30 серпня 2019 19:23
витяг з реэстру ПДВ.PDF
30 серпня 2019 19:23
статут ЛЕВ.PDF
30 серпня 2019 19:23
реєстр ЛЕВ.pdf
30 серпня 2019 19:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 серпня 2019 19:23
ЛЕВ.pdf
30 серпня 2019 19:23
захист довкілля.pdf
30 серпня 2019 19:23
картка учасника.pdf
30 серпня 2019 19:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СТзОВ "Надія"

ТОВ "ЛЕВ 2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТзОВ "Надія"
#30686931
Переможець 56 408 851,20
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СТзОВ "Надія"
#30686931
56 408 851,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 13:45
ДУ12.jpeg зміни до договору
16 листопада 2021 13:42
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 17:33
SCAN0081.PDF зміни до договору
04 жовтня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 15:58
File.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 16:53
дод28.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:15
дод 9.jpeg зміни до договору
27 травня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:12
дод 8-2.jpeg зміни до договору
27 травня 2021 14:09
дод 8-1.jpeg зміни до договору
27 травня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:26
Договір 148.pdf зміни до договору
07 липня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 20:54
Договір 144.pdf зміни до договору
30 червня 2020 20:52
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 12:36
додаткова угода 137.PDF зміни до договору
26 червня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:34
Надія.PDF зміни до договору
19 березня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 14:20
додаткова угода 137.pdf зміни до договору
18 березня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 16:08
Додаткова угода Надія.№137pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 22:53
договір камянка.rar зміни до договору
16 грудня 2019 22:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості контролю за виконанням робіт. реєстрація юридичних зобовязань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 397
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з додатково виділеними коштами за згодою сторін реєстрація юридичних зобовязань
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділено додаткові кошти з Державного фонду регіонального розвиткуФРР
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 137
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження додаткової угоди на реєстрацію юридичних зобовязань в звязку з додатко виділеними коштами
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 137
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові кошти з державного фонду регіонального розвитку
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору для здійснення технічного нагляду за будівництвом обєкту
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що в зв’язку із проведенням децентралізації, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №1635-р від 16 грудня 2020 року «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій», утворенням нового органу державної влади, Чернівецької районної державної адміністрації Чернівецької області (Код ЄДРПОУ 44090800), яка являється правонаступником колишньої Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області (код ЄДРПОУ 04062104) (Глибоцька РДА відповідно до структури, яка затверджена відповідно до розпорядження Глибоцької РДА від 24.10.2019 року за №33-ОС, є правонаступником структурного підрозділу відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької РДА (Код ЄДРПОУ 02147300), який створено шляхом реорганізації Управління освіти Глибоцької РДА(Код ЄДРПОУ 02147300)), та відповідно ст. 104, ст..106 ст.512 ст.629 Цивільного кодексу України, Замовником робіт по об’єкту «Реконструкція з добудовою корпусів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та дошкільного навчального закладу на 450 місць (350 учнівських та 100 місць дошкільного віку) в с. Кам’янка Глибоцького району Чернівецької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-000002-a) в подальшому буде виступати Чернівецька районна державна адміністрація Чернівецького району Чернівецької області, в особі голови Козарійчука Дмитра Васильовича, який діє на основі Закону України «Про місцеві державні адміністрації». Вартість не виконаних підрядних робіт складає 16197285,60 (шістнадцять мільйонів сто дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят п’ять грн.. 60 коп. грн.)
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов додаткової угоди щодо фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 926/2250/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML