Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів для НУШ
Очікувана вартість
45 190,00 UAH
UA-2019-08-12-001216-b 71de17b43a074a118c46d478b33fe7d9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенко Світлана Олександрівна

+380976974196 dbnrc9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20216742
Місцезнаходження: 49125, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
Контактна особа: Куксенко Світлана Олександрівна
+380976974196
dbnrc9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 45 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 452,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Джерело фінансування залишки освітньої субвенції, що утворилася у кінці звітного періоду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Комплект парта+стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Осередок вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 шт
Елементи стінки універсальної
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Стінка з пластиковими ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Стелаж двобічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комплекти
Комплект пуфів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється у термін 20 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника та згідно представлених Постачальником відповідних видаткових накладних та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:58
Договір.docx
12 серпня 2019 16:58
Оголошення меблі НУШ _ копия.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 44 200,00
UAH з ПДВ
44 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2019 16:09
ТУ (1).bmp
20 серпня 2019 16:09
Сертифікат ISO14001.PDF
20 серпня 2019 16:09
Сертифікат ISO 9001.pdf
20 серпня 2019 16:09
Порівняльна таблиця.pdf
20 серпня 2019 16:09
Паспорт якості.pdf
20 серпня 2019 16:09
Договір проект.pdf
20 серпня 2019 16:09
Висновок СЕС ДСП.pdf
20 серпня 2019 16:09
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 16:09
Паспорт та код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
Переможець 44 200,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 13:10

Документи

21 серпня 2019 13:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
44 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2019 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д1.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 08:34
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:52
ду1.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 15:03
Підписаний контракт зміни до договору
03 вересня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку з виниклою необхідністю узгоджено було внесено зміни до п.5.1 договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку з виниклою необхідністю дод. угоду було перепідписано
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 200,00
UAH