Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області"
Очікувана вартість
1 665 911,20 UAH
UA-2019-08-12-001132-b 9d02fb41267441019688b375b4a4f451
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Громова Ельвіра Володимирівна

380322999275 hromova.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38853521
Вебсайт: http://loda.gov.ua/departament-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Винниченка, 6
Контактна особа: Громова Ельвіра Володимирівна
380322999275
hromova.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:39
Очікувана вартість: 1 665 911,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 329,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81162, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Семенівка, вулиці Миру, Парцеля
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови КМУ від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Згідно з п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:33
Тендерна документація.doc
12 серпня 2019 16:33
Додаток 5 Проект договору.doc
12 серпня 2019 16:33
Додаток 2 Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000041 ● 512147c4336048a99581e2d11ca6fa98
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 09:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200__

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-12-001132-b 12.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок про результати проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ UA-2019-08-12-001132-b "Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Семенівка Пустомитівського району Львівської області" прикріплено у вигляді файлу.

2019-12-05 17:03:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Західбуденергозбереження" 1 630 000,80
UAH з ПДВ
1 621 671,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО" 1 665 911,20
UAH з ПДВ
1 657 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 17:15
Договірна ціна
02 вересня 2019 17:15
МВС довідка
02 вересня 2019 17:15
Про відсутність корупції
02 вересня 2019 17:15
Подадткова довідка
28 серпня 2019 17:07
49.Лист пояснення по тк.pdf
28 серпня 2019 17:07
46. Технічне завдання.pdf
28 серпня 2019 17:07
45. Захист довкілля.pdf
28 серпня 2019 17:07
42. Витяг ЄДР.pdf
28 серпня 2019 17:07
39.Статут.rar
28 серпня 2019 17:07
38. Лист ст. 17.pdf
28 серпня 2019 17:07
41.1.Опис.pdf
28 серпня 2019 17:07
37.лист від Комунальник.pdf
28 серпня 2019 17:07
35. Виконання КБ3.rar
28 серпня 2019 17:07
31.штатний розпис.pdf
28 серпня 2019 17:07
30. 1 дф 2 квартал 2019.pdf
28 серпня 2019 17:06
28. Освіта_ трудові (2).zip
28 серпня 2019 17:06
28. Протокол.jpg
28 серпня 2019 17:06
28. переклад трудові.pdf
28 серпня 2019 17:06
28. Освіта.rar
28 серпня 2019 17:06
28. Освіта_ трудові (1).zip
28 серпня 2019 17:06
27. Працівники ітр.pdf
28 серпня 2019 17:06
26.Тех Західбуд.jpg
28 серпня 2019 17:06
26.1. Акт до договору.jpg
28 серпня 2019 17:06
26. Дог оренди Західбуд..pdf
28 серпня 2019 17:06
20. Про санкції.pdf
28 серпня 2019 17:06
22.23. довідки з банків 2.zip
28 серпня 2019 17:06
13. Лист про 10 років.pdf
28 серпня 2019 17:06
21. Проект договору.pdf
28 серпня 2019 17:06
11-12.кошторис.pdf
28 серпня 2019 17:06
11-12.кошторис.rar
28 серпня 2019 17:06
15. Дозвіл.PDF
28 серпня 2019 17:06
6. Лист про демпінг.pdf
28 серпня 2019 17:06
5. Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 17:06
4. Реєстр документів.pdf
28 серпня 2019 17:06
14. Ліцензія з додатком.pdf
28 серпня 2019 17:06
3. Копія паспорта.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 18:25
Ліцензія.jpg
28 серпня 2019 18:25
Статут.rar
28 серпня 2019 18:25
Протокол 2 ст.jpg
28 серпня 2019 18:25
лист згода підписати.pdf
28 серпня 2019 18:25
Документи Мазепи.pdf
28 серпня 2019 18:25
Додаток до ліцензії.jpg
28 серпня 2019 18:25
Договір Авалон.pdf
28 серпня 2019 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2019 18:25
витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2019 18:25
витяг.pdf
28 серпня 2019 18:25
10. Ст. 17.pdf
28 серпня 2019 18:25
9. Довкілля.pdf
28 серпня 2019 18:25
8. Персональні дані.pdf
28 серпня 2019 18:25
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Західбуденергозбереження"

ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Західбуденергозбереження"
#32894356
Переможець 1 621 671,24
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західбуденергозбереження"
#32894356
1 621 671,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:44
Протокол № 55.pdf укладений
26 грудня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 15:02
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:56
Додаток до ДУ № 1 Графік (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 15:20
Договір (15).pdf укладений
13 вересня 2019 15:10
Додаток 1 Договірна ціна (11).pdf укладений
13 вересня 2019 15:10
Додаток 2 Графік (3).pdf укладений
13 вересня 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни та викладення Додатку № 2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 621 027,00
UAH (в тому числі ПДВ 270 171,17 UAH)