Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витяжні вентилятори
Очікувана вартість
10 457,52 UAH
UA-2019-08-12-001121-a 3f665dd940fc44f68602961c3d1100c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 10 457,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Витяжні вентилятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І. Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Витяжка для кухні, плита індукційна, холодильники Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:05
Дата відповіді: 13 серпня 2019 14:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ" 10 400,00
UAH з ПДВ
10 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 11:10
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:09
техічне завдання.pdf
14 серпня 2019 11:09
тендерна.pdf
14 серпня 2019 11:09
Протокол акціонерів.pdf
14 серпня 2019 11:09
Наказ директор.pdf
14 серпня 2019 11:09
Лист сертифікати.pdf
14 серпня 2019 11:09
Лист про виробника.pdf
14 серпня 2019 11:09
Гарантійний лист ціни.pdf
14 серпня 2019 11:09
Статут.pdf
14 серпня 2019 11:09
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 11:09
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 11:09
Витяг з держ реєстру.pdf
14 серпня 2019 11:09
Виписка.pdf
14 серпня 2019 11:09
Лист відгук.pdf
14 серпня 2019 11:09
Відгук 2.pdf
14 серпня 2019 11:09
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"
#41317084
Переможець 10 400,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"
#41317084
10 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:46
96-19 Договір ТОВ Метиз Маркет (витяжні вентилятори).pdf укладений
20 серпня 2019 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 733,33 UAH)