Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ромни" Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39045101 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, 1 провулок Коржівської, буд. 7 |
Контактна особа: |
Швайка Світлана 380686516231 romny_cpmsd@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 562 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 562,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 16:43 |
повідомлення про зміни.docx | |
12 серпня 2019 15:53 |
проект договору.doc | |
12 серпня 2019 15:53 |
Додаток 2.1.docx | |
12 серпня 2019 15:53 |
Тендерна документація.doc |
12 серпня 2019 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2019 16:43 |
повідомлення про зміни.docx
|
|||
12 серпня 2019 15:53 |
проект договору.doc
|
|||
12 серпня 2019 15:53 |
Додаток 2.1.docx
|
|||
12 серпня 2019 15:53 |
Тендерна документація.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 11 вересня 2019 15:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-25-000014 ● 33643ea068404725870c691b437bb57b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 33
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.09.2019 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-12-000976-b 12.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
24.09.2019 року наказом № 33 Управлінням Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області розпочато моніторинг публічної закупівлі за процедурою «відкриті торги» предмет закупівлі «Модульна амбулаторія сімейного лікаря». По факту виявлених порушень, КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Ромни» Роменської міської ради повідомляє наступне: 1. 03.10.2019 року КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Ромни» Роменської міської ради звернулися з електронним листом на адресу електронного майданчика E-Tender.Ua з проханням роз’яснити чому на час створення оголошення про відкриті торги було відсутнє обов’язкове поле – джерело фінансування, як то передбачено наказом МРЕТ від 22.03.2016 року за № 490. Згідно наданого роз’яснення на даний час відповідні зміни не було реалізовано ДП «Прозорро». Крім того, зі свого боку майданчик Е-Tender.Ua звертався до ДП "Прозорро", де їм не надали точні терміни щодо реалізації зазначених пунктів (копія листа додається). А отже, фактично ми були позбавлені можливості правильного заповнення оголошення про відкриті торги з незалежних від нас причин. Тому вважаємо, дане порушення не може вважатися, як таким, що було вчинено з умислу або з метою порушення діючого законодавства України. 2. Додатком № 3 до тендерної документації нами, як Замовником, було передбачено надання інформації в порядку ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, переможець торгів повинен надати довідки в довільній формі або оригінал (засвідчену нотаріально копію) документа на підставі п. 2,3,5,6,8 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», як того вимагає зміст вказаної статті закону. В той же час, ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На даний час інформація щодо притягнення фізичної особи до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення перебуває у вільному доступі на Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. В той же час, перевірити інформацію чи визнано учасника банкрутом та відкрито ліквідаційної процедури можливо в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. 3. Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена лише одна подія, з настанням якої починається обрахунок строку дійсності тендерної пропозиції, а саме: дата розкриття тендерних пропозицій. Отже, замовник позбавлений права визначати початок перебігу строку на власний розсуд, оскільки він чітко прописаний у діючому законодавстві. В своїй тендерній документації ми, як замовники, встановили, що тендерні пропозиції учасників вважаються дійсними протягом 90 днів. 4. Зазначення в тендерній документації Указу Президента України від 16.09.2015 року № 549/2015 є формальною (несуттєвою) помилкою, згідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки, фактично зазначення даного Указу не потягло за собою настання юридично негативних наслідків для учасників тендеру. Так, в своїх довідках про відсутність застосованих санкцій, учасники посилалися на Закон України «Про санкції», без зазначення посилання на Указ Президента України від 16.09.2015 року № 549/2015. Крім того, від учасників тендеру не надходило питань чи вимог щодо надання роз’яснень зазначення даного нормативного документа. А отже, учасники тендеру також вважали, що посилання на даний Указ Президента України є формальної (несуттєвою) помилкою. 5. Саме поняття «рекомендована форма» передбачає, що учасник торгів на власний розсуд може розміщувати інформацію у самій таблиці, змінювати розміщення граф в таблиці або додатково зазначати іншу інформацію, яка на думку учасника має значення та повинна бути зазначена. За загальним правилом та основами фінансової діяльності підприємства матеріально- технічна база підприємства передбачає не тільки наявність технічного оснащення, а і його ступінь зносу та право власності на нього. У своїй довідці про наявність виробничого обладнання ТОВ «Євромодуль» не зазначає ні кількість, ні технічний стан такого обладнання, що не дає оцінити можливість даного учасника виконати замовлення вчасно та належної якості. ТОВ «Блок Майстер Україна» надають опосередковану інформацію щодо технічного стану та право власності на обладнання та МТБ, зазначаючи лише, що воно має добрий (задовільний) технічний стан та залучене майно власне або залучене, без жодної конкретики по кожному предмету, що суперечить рекомендованій формі таблиці, відповідно до додатку № 3 до тендерної документації. А отже, у нас, як у замовника, відсутні підстави вважати, що учасниками ТОВ «Євромодуль» та ТОВ «Блок Майстер Україна» надано відповідні довідки. 6. Додатком № 3 тендерної документації вказано, що учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Дана інформація має бути показана у вигляді рекомендованої таблиці. Так, така таблиця повинна містити інформацію наступного характеру: посада, ПІБ, працює в даній організації постійно (тимчасово), стаж роботи по спеціальності. Крім того, під терміном «рекомендована» передбачено, що учасник може вносити і іншу інформацію, яка на його думку є необхідною (обов’язковою) для зазначення. Однак, в своїй довідці про наявність працівників ТОВ «Євромодуль» зазначає всіх працівників, які на даний час працюють на підприємстві. Довідка має додаткову графи «освіта», «професія» та «стаж роботи років на підприємстві», однак не містить інформації про стаж роботи по спеціальності, посаду та чи працівники працюють постійно/тимчасово. Зі змісту наданої довідки неможливо встановити можливість виконання замовлення учасником ТОВ «Євромодуль». ТОВ «Блок Майстер Україна» надали довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід, в якій зазначили ПІБ, посада/кваліфікація та стаж роботи (роки), що вже само по – собі протирічить тендерній документації. Так, поняття «стаж роботи» є більш поширеним поняттям, яке включає в собі всю трудову діяльність певної особи. В той час, як для виконання умов замовлення, ми, як замовники, передбачали надання інформації про необхідні знання та досвід для виконання замовлення в повному обсязі та належної якості. Тому вважати, що учасниками було надано довідки належного зразку, не було підстав. 7. Крім того, учасники ТОВ «Євромодуль» та ТОВ «Блок Майстер Україна» не надали інформацію про субпідрядника (субпідрядників), як то передбачено п. 7 Інструкції з підготовки тендерної документації. 8. Інформація надана у довідці про виконання аналогічних договорів учасника ТОВ «Блок Майстер Україна» не відповідає умовам наданих самих договорів. Так, договір підряду № 12-07-18 від 12.07.2018 року вказано загальний строк дії договору 8 місяців, але відповідно до п. 10.1 Розділу 10 самого договору, строк дії договору становить 5 місяців і 19 днів, що не відповідає зазначеній інформації у довідці. Договір 31/08/17 від 31.08.2017 року у наданій довідці вказано загальний строк виконання 12 місяців, в той час, як акт №БМ -0000078 здачі - приймання підписано 14.09.2018 року, що на два тижні пізніше вказаного строку. Отже, такі невідповідності можуть свідчити про можливе затягування виконання умов договору. 9. Посилання на відсутність у тендерній пропозиції ПрАТ «Завод Тутковського» гарантійного листа (який надається виробником товару від свого імені) є безпідставним. Так, учасником вказаний документ було надано вчасно, що підтверджується його сканкопією, що додана до тендерної пропозиції учасника (вих. № 224 від 27.08.2019 року). 10. Внесення до умов тендерного договору передоплату в розмірі 30%, на нашу думку не є порушенням істотних умов договору. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» встановлено, що одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Отже, сам факт попередньої оплати не суперечить діючому законодавству України. Крім того, і замовник, і переможець торгів зацікавлені у виконанні договору закупівлі в стислі терміни. 11. Гарантійний строк товару додатковою угодою до договору № 186 від 23.09.2019 року змінено з 2 років на 5 років, відповідно до змісту тендерної документації замовника. Отже, на підставі вищевикладеного, на нашу думку нами, як замовниками не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», в частині складання оголошення, тендерної документації та визначення переможця торгів. Не відповідності тендерного договору та його проекту, в частині гарантійного строку товару, було виправлено додатковою угодою № 1 від 07.10.2019 року (додаткова угода додається).
2019-10-08 13:52:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМОДУЛЬ" |
1 441 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Блок Майстер Україна" |
1 099 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Завод Тутковського" |
1 438 200,00
UAH з ПДВ
|
1 438 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОМОДУЛЬ" #37929812 |
Відхилено |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 14:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Блок Майстер Україна" #36387055 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 14:28
|
ПрАТ "Завод Тутковського" #01431386 |
Переможець |
1 438 200,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:00
|
ДОГОВІР (18).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 14:49
|
Scan дод угода до догоору №186.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 14:32
|
лист РМР.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 14:05
|
д. угода № 4.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:04
|
Протокол № 97 (2).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:44
|
Протокол № 97.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:31
|
договір.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 15:14
|
Додаткова №2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2019 15:48
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 14:31
|
Scan.pdf | укладений |
23 вересня 2019 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1. розділу 5 «Якість та приймання Товару» викласти у наступній редакції: 5.1 Гарантійний строк на Товар складає 5 років, протягом яких Покупець в разі виявлених недоліків Товару має право пред’явити вимогу до Постачальника щодо усунення таких недоліків за умови дотримання Правил експлуатації модульної будівлі та встановленого обладнання (надається з поставкою товару у складі технічної документації). |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви Продавця з ПрАТ "Завод Тутковського" на ПрАТ "КОМПАНІЯ "КОБЗАРЕНКО" |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |