Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ЧС
Очікувана вартість
884 696,04 UAH
UA-2019-08-12-000704-c bb91fe505a3e4ad3b9a3beeb0545a9f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 12:58
Очікувана вартість: 884 696,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 423,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до електровозів серії ЧС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Реле тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Реле тиску TSV 6C.DM 0.75;TI 0.15 МРА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
27 шт
Реле тиску (EL-PR)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
16 шт
Вимикач захисний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Вимикач кулачковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
45 шт
Автомат ПО, 10а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
53 шт
Контактор V40E 40A/48V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо вимог до технічних документів
Дата подання: 16 серпня 2019 15:26
Дата відповіді: 05 вересня 2019 19:33
Надайте роз’яснення щодо вимог до ТД до змісту пункту 3.5 Додатку 1. Пунктом 3.5 вимагається: Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Оскільки всі чотири варіанти документів, що вимагаються цим пунктом, по своїй суті мають однаковий зміст та являються взаємозамінними, з метою уникнення дискримінаційних ознак, просимо внести зміни у тендерну документацію та викласти ії у наступній редакції: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати один з наступних документів: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; або - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; або - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; або - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
До пункту 2.1 Додатку №1
Дата подання: 16 серпня 2019 19:14
Дата відповіді: 05 вересня 2019 19:37
Пунктом 2.1 Додатку №1 тендерної документації вимагається: «Для продукції залізничного призначення надати: - на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції; - для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Пункт 2.1 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п. 3.2». Просимо надати роз’яснення, чи являється продукція, що є предметом закупівлі даних торгів продукцією залізничного призначення та зазначити яка саме продукція з Лоту №1 Додатку1 являється продукцією залізничного призначення, та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення» продукцією залізничного призначення є виготовлена або відремонтована, або модернізована продукція, до якої відносяться всі види рухомого складу та його складові, компоненти інфраструктури залізничного транспорту, які призначені для використання в процесі залізничних перевезень. Продукція, яка закуповується за торгами № UA-2019-08-12-000704-c, використовується на електровозах серії ЧС та, враховуючи вищевикладене, є продукцією залізничного призначення.
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
До пункту 3.5 тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2019 19:18
Дата відповіді: 05 вересня 2019 19:34
Пунктом 3.5 тендерної документації вимагається: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.» Просимо надати роз’яснення, чи вважається продукція, яка є предметом закупівлі даних торгів «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу» та чи потрібно для виконання вимог тендерної документації надати документи передбачені пунктом 3.5 Додатку 1 тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у таблицю «Вимоги до оцінки відповідності» продукції» (сторінка 16 тендерної документації), додавши колонку, в якій вказати яка саме продукція з Лоту №1 вважається «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу», на яку вимагається підтвердження документами, що визначені пунктом 3.5 Додатку1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
До пункту 2.3.2 тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2019 19:30
Дата відповіді: 05 вересня 2019 19:38
Пунктом 2.3.2 тендерної документації вимагається: «2.3.2 Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх узгодження листом (з зазначенням номеру та дати) визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу за підписом його керівника або особи, яка його заміщує, з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників з маркованням на кожному листі штампу з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__р.». Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року...» Просимо надати роз’яснення, чи буде достатньо для виконання вимог даного пункту надати наступні документи: 1) копії креслень, погоджені визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом у 2018 році, якщо зазначені креслення містять напис «Погоджено до виробництва в запчастини структурним підрозділом Філії «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця», містять підпис посадової особи Філії «НДКТІ», посаду підписанта Філії «НДКТІ», число, місяць та 2018 рік погодження; та 2) лист-підтвердження про актуальність цих креслеників визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, датоване 2019 роком, та внести в тендерну документацію відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
До пункту 2.3.2 Додтатку 1 тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2019 20:00
Дата відповіді: 05 вересня 2019 19:39
яснення та внести відповідні зміни в тендерну документацію. Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 тендерної документації передбачено: «2.3.2 Для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх узгодження листом (з зазначенням номеру та дати) визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу за підписом його керівника або особи, яка його заміщує, з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників з маркованням на кожному листі штампу з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__р.». Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року...» Просимо надати роз’яснення, чи достатньо для виконання вимог даного пункту надати наступні документи: 1) копії креслень, погоджені визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом у 2018 році, якщо зазначені креслення містять напис «Погоджено до виробництва в запчастини структурним підрозділом "Полтавське ПКТБРЛ" філії «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця», містять підпис посадової особи філії «НДКТІ», містять посаду підписанта - заступник начальника бюро, число, місяць та 2018 рік погодження; та 2) лист-підтвердження про актуальність цих креслеників визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, датоване 2019 роком, підписаний в.о. заступника начальника визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-000704-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", Код ЄДРПОУ:37859819
Дата подання: 16 серпня 2019 13:51
Вимога від ВИРОБНИКА
Наше підприємство є виробником аналогічної продукції. Бажаємо прийняти участь у торгах. Тендерним комітетом Замовника вимагається у складі своєї тендерної пропозиції, надання наступних документів згідно пункту 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, а саме:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Усі зазначені документи у пункті 3.5 неможливо отримати за період з дати публікації оголошення до кінцевої дати подання тендерних пропозиції (з 12.08.19 – 28.08.19рр.). Уповноважені на видачу цих документів державні органи надають такі висновки протягом 20-30 календарних днів. Вважаємо вимогу тендерного комітету по пункту 3.5 тендерної документації дискримінаційною, такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників та яка розроблена під конкретних постачальників, хто вже має зазначені документи. Вважаємо, що Замовник порушує п.3 закону України «Про публічні закупівлі»: Запобігання корупційним діям та зловживанням; Недискримінація учасників.
Вимагаємо тендерний комітет Замовника виключити з тендерної документації вимогу по п.3.5 Технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 серпня 2019 13:53
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000704-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ", Код ЄДРПОУ:37859819
Дата подання: 16 серпня 2019 13:55
Вимога
Наше підприємство є виробником аналогічної продукції. Бажаємо прийняти участь у торгах. Тендерним комітетом Замовника вимагається у складі своєї тендерної пропозиції, надання наступних документів згідно пункту 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, а саме:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Усі зазначені документи у пункті 3.5 неможливо отримати за період з дати публікації оголошення до кінцевої дати подання тендерних пропозиції (з 12.08.19 – 28.08.19рр.). Уповноважені на видачу цих документів державні органи надають такі висновки протягом 20-30 календарних днів. Вважаємо вимогу тендерного комітету по пункту 3.5 тендерної документації дискримінаційною, такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників та яка розроблена під конкретних постачальників, хто вже має зазначені документи. Вважаємо, що Замовник порушує п.3 закону України «Про публічні закупівлі»: Запобігання корупційним діям та зловживанням; Недискримінація учасників.
Вимагаємо тендерний комітет Замовника виключити з тендерної документації вимогу по п.3.5 Технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 вересня 2019 19:40
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000704-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 17 серпня 2019 17:01
Дискримінаційні вимоги Замовника до учасників
Опис вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 вересня 2019 19:42
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

17 серпня 2019 17:01
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 884 664,60
UAH з ПДВ
878 526,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 883 961,10
UAH з ПДВ
883 961,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 20:04
Дод1_п.2.4_Копії ДСТУ_ч2.rar
12 вересня 2019 20:04
Дод1_п.2.4_Копії ДСТУ_ч1.rar
12 вересня 2019 20:04
Додаток1_з ЕЦП.rar
12 вересня 2019 20:04
Додаток1.rar
12 вересня 2019 20:04
Додаток2.rar
12 вересня 2019 20:04
Тендерне забезпечення.rar
12 вересня 2019 20:04
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

12 вересня 2019 18:12
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:11
цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2019 18:11
порівняльна таблиця.pdf
12 вересня 2019 18:11
кваліфікаційна частина.pdf
12 вересня 2019 18:11
ИСО 9001.pdf
12 вересня 2019 18:11
зразки паспортів.pdf
12 вересня 2019 18:11
ецп.zip
12 вересня 2019 18:11
дсту 3025-95.pdf
12 вересня 2019 18:11
дсту 3020-95.pdf
12 вересня 2019 18:11
дсту 2773-94.pdf
12 вересня 2019 18:11
дилерський лист.pdf
12 вересня 2019 18:11
Декларація.pdf
12 вересня 2019 18:11
дані про товар.pdf
12 вересня 2019 18:11
ГОСТ 17516.1-90.pdf
12 вересня 2019 18:11
Актуальність креслень.pdf
12 вересня 2019 18:11
Акт квал.випробувань.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 878 526,60
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
878 526,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:16
ЦЗВ-01-08319-01.pdf укладений
11 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:13
ЦЗВ-01-08319-01.pdf укладений
22 квітня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:03
ЦЗВ-01-08319-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-08319-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 966 471,00
UAH (в тому числі ПДВ 161 078,50 UAH)