Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрібне канцелярське приладдя (скоби, кнопки, теки-реєстратори, канцелярські скріпки, підставки для канцелярських скріпок, канцелярські ножі, степлери та дироколи, антистеплери, канцелярські губки, паперові блоки для фліпчартів та інше), код ДК 021:2015 30197000-6.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000457-a ● 6a60bb9884b147b286f081faadcb8dad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк” філія – Луганське обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09304612 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 36 |
Контактна особа: |
Михайло Васильович Попов +380952235948 popovmv@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Скоби № 10, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
500 пачка
Скоби № 24/6, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
500 пачка
Скріпки 28 мм, пачка 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
300 пачка
Скріпки 50 мм, пачка 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 пачка
Діркопробивач, 40 арк., пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Антистеплер, пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Степлер №24, пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 пачка
Скоби №23/10, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Папір для фліпчарту, пачка 20 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 11:06 |
Оголошення.doc |
12 серпня 2019 11:06 |
ДКТ_Сстеп_скреп_V2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) технічним завданням передбачено перелік ТМ які бажано отримати, та характеристики яким повинен відповідати товар; 2) Технічним завданням передбачено зазначення торгівельної марки, без зазначення ТМ буде не можливо підтвердити ступінь відповідності вимогам технічного завдання; 3) Участь можуть прийняти ФОП, розділ 16 ДКТ "Загальна вартість пропозиції"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" |
13 725,60
UAH з ПДВ
|
11 635,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торнадо" |
13 990,08
UAH з ПДВ
|
12 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
13 506,96
UAH з ПДВ
|
12 288,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
13 510,44
UAH з ПДВ
|
12 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" #38350006 |
Переможець |
11 635,20
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_11.2019_16.09.2019.pdf | укладений |
16 вересня 2019 09:50
|