Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (скоби, кнопки, теки-реєстратори, канцелярські скріпки, підставки для канцелярських скріпок, канцелярські ножі, степлери та дироколи, антистеплери, канцелярські губки, паперові блоки для фліпчартів та інше), код ДК 021:2015 30197000-6.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000457-a 6a60bb9884b147b286f081faadcb8dad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайло Васильович Попов

+380952235948 popovmv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Луганське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09304612
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 36
Контактна особа: Михайло Васильович Попов
+380952235948
popovmv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 11:23
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Скоби № 10, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
500 пачка
Скоби № 24/6, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
500 пачка
Скріпки 28 мм, пачка 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
300 пачка
Скріпки 50 мм, пачка 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 пачка
Діркопробивач, 40 арк., пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Антистеплер, пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Степлер №24, пачка 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 пачка
Скоби №23/10, пачка 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
24 пачка
Папір для фліпчарту, пачка 20 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 11:06
Оголошення.doc
12 серпня 2019 11:06
ДКТ_Сстеп_скреп_V2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) технічним завданням передбачено перелік ТМ які бажано отримати, та характеристики яким повинен відповідати товар; 2) Технічним завданням передбачено зазначення торгівельної марки, без зазначення ТМ буде не можливо підтвердити ступінь відповідності вимогам технічного завдання; 3) Участь можуть прийняти ФОП, розділ 16 ДКТ "Загальна вартість пропозиції"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 13 725,60
UAH з ПДВ
11 635,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торнадо" 13 990,08
UAH з ПДВ
12 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 13 506,96
UAH з ПДВ
12 288,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 13 510,44
UAH з ПДВ
12 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 18:31
Електронний підпис
21 серпня 2019 18:30
Пропозиція остаточна.pdf
20 серпня 2019 15:27
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:20
Пропозиція.pdf
20 серпня 2019 15:20
Договір.pdf
20 серпня 2019 15:20
Гарантія.pdf
20 серпня 2019 15:20
Договори транспорт.pdf
20 серпня 2019 15:20
Договір оренди .pdf
20 серпня 2019 15:20
Наказ на призначення.pdf
20 серпня 2019 15:20
Довідка з банку Ощад.pdf
20 серпня 2019 15:20
Витяг 2019 завірений.pdf
19 серпня 2019 21:01
Лист-згода.pdf
19 серпня 2019 21:01
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2019 21:01
Довідка 3 рокі.pdf
19 серпня 2019 21:01
Матер-тех. стан.pdf
19 серпня 2019 21:01
Аналогічни договора.pdf
19 серпня 2019 21:01
Статут 2018.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 16:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 серпня 2019 16:29
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
16 серпня 2019 16:29
Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2019 16:29
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 16:29
Форма пропозиції.pdf
16 серпня 2019 16:29
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

ТОВ "Торнадо"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Переможець 11 635,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 10:32

Документи

04 вересня 2019 10:32
Повідомлення акцепт_.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
11 635,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 10:32
Повідомлення акцепт_.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_11.2019_16.09.2019.pdf укладений
16 вересня 2019 09:50