Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи та печатки
Очікувана вартість
4 770,00 UAH
UA-2019-08-12-000237-b 1fc71bf674b44a5e9450c2f7b2ff2acf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВОЛОЩУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

+380984515346 ekonom.emrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЄМІЛЬЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЄМІЛЬЧИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04347605
Вебсайт: http://emrada.in.ua
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 51
Контактна особа: ВОЛОЩУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
+380984515346
ekonom.emrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 450UAH без ПДВ
Печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчине, вул. Соборна, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
18 шт
Ціна за одиницю: 240UAH без ПДВ
Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчине, вул. Соборна, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

12 серпня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАЛАМАРЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2484613912
Переможець 4 770,00
UAH
12 серпня 2019 10:47

Документи

12 серпня 2019 10:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 11:02
Договір №217 укладений
12 серпня 2019 11:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка 1 шт 450,00
UAH
Штампи 18 шт 240,00
UAH