Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (заміна) лікарняного ліфта №2002 корпус 4 Київської міської клінічної лікарні №6, пр-т Комарова, 3» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)]
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000229-a 4556275a2de443a1b65cc0432e47495a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:14
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:14
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розпорядження КМДА №387 від 05.03.2019 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Розпорядження КМДА №387 від 05.03.2019 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«Капітальний ремонт (заміна) лікарняного ліфта №2002 корпус 4 Київської міської клінічної лікарні №6, пр-т Комарова, 3» [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Код КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 10:06
Тендерна документація__ліфт 2002.pdf
12 серпня 2019 10:06
Оголошення_ліфт 2002.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000018 ● 68782eef84b2466dadbbca298a4e72cc
  • Статус: вирішено ● Дата: 07 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 209
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-12-000229-a
12.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель надаємо документи, що свідчать про усунення порушень викладених у висновку.

2019-12-02 16:31:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-12-02 17:01:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" 1 195 060,40
UAH з ПДВ
1 195 060,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕВЕРЕСТ-М" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 14:53
Електронний підпис
28 серпня 2019 14:49
технічні кількісні.pdf
28 серпня 2019 14:49
тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 14:49
проект договору.pdf
28 серпня 2019 14:49
паспорт+код.pdf
28 серпня 2019 14:49
Опис (завірена копія).pdf
28 серпня 2019 14:49
лист захист довкілля.pdf
28 серпня 2019 14:49
КБ-2-3.pdf
28 серпня 2019 14:49
договір аналог.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка фізичні особи.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка субпідрядники.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка право підпису.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка корупція-3.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка корупція-2.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка корупція.pdf
28 серпня 2019 14:49
довідка банкрут.pdf
28 серпня 2019 14:49
держстат ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 14:49
витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2019 14:49
витяг ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 14:49
акт обстеження.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 14:24
Відповідність 2002.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕВЕРЕСТ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ"
#40969965
Переможець 1 195 060,40
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ"
#40969965
1 195 060,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:33
Звіт 67-19.pdf укладений
02 січня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:30
Повідомлення 67-19.pdf зміни до договору
02 січня 2020 14:30
Додаткова угода 67-19.pdf зміни до договору
02 січня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:31
Звіт про укладені договори 67-19.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:15
Зведений кошторисний розрахунок 2002.pdf укладений
20 вересня 2019 10:15
Договір 67-19.pdf укладений
20 вересня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Звіт про укладені договори
Номер договору про закупівлю: 67-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 67-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 67-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 67-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 191 990,83
UAH (в тому числі ПДВ 198 665,13 UAH)