Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-08-09-002341-a bef142f8e8ee4ffdab4b3d5d0330eb8b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко В. Г.

0574733663 VIKTORIYA_MAMNICKAYA@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Вебсайт: http://osvita-zm.org.ua/
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміїв, Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Контактна особа: Пилипенко В. Г.
0574733663
VIKTORIYA_MAMNICKAYA@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 19:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
8-кaнaльний мepeжeвий вiдeopeєстpaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
10 шт
16-кaнaльний мepeжeвий вiдeopeєстpaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
3 шт
32-кaнaльний мepeжeвий вiдeopeєстpaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
190 шт
2МП IP вiдeoкaмepa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
9 шт
4МП IP вiдeoкaмepa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
9 шт
8-пopтoвый нeкepoвaний POE кoммутaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
12 шт
16-пopтoвый кepoвaний POE кoммутaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2 шт
24-пopтoвий кepoвaний гiгaбiтний POE кoммутaтop
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
блoк бeзпepeбiйнoгo живлeння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
кaбeль HDMI-HDMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
23 шт
кaбeльний opгaнiзaтop з кpишкoю, плaстикoвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
298 шт
кoнeктop RJ45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
201 шт
кopoбкa з'єднувaльнa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
мишь oптичнa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
мoнiтop 22"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
9 шт
нaкoпичувaч 1.0TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
8 шт
нaкoпичувaч 4.0TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2 шт
нaкoпичувaч 6.0TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
3 шт
нaкoпичувaч 8.0TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
7 шт
пaтч-кopд UTP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
200 шт
пaтч-кopд UTP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
16 шт
пaтч-кopд UTP/RG45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
23 шт
пaтч-пaнeль пiд 24 мoдуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
пoдoвжувaч нa 8 poзeтoк з вимикaчeм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
6048 м
кopoб плaстикoвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
242 м
кopoб плaстикoвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1180 шт
кpiплeння для гoфpoтpуби д.32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22700 шт
кpiплeння для гoфpoтpуби д.16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
6400 шт
дюбeль с удapним шуpупoм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1830 м
кaбeль силoвий ВВГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
34 шт
poзeткa eлeктpичнa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2300 шт
стяжки нeйлoн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 шт
тaлpeп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 шт
aнкep кpюк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 шт
зaжим тpoсa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
100 м
тpoс мeтaлeвий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
140 м
тpубa ПВХ гнучкa гoфp. д.32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2100 м
тpубa ПВХ гнучкa гoфp. д.16мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
22 шт
шaфa мoнтaжнa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
20340 м
мepeжeвий кaбeль для внутpiшньoї пpoклaдки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
70 м
тpубa ПВХ 32х3000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після поставки товару Замовнику протягом 15 (банківських) днів, згідно наданихУчасником накладних за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого, державного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 19:23
Тендерная документація.pdf
09 серпня 2019 19:23
Додаток 2 Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-002341-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:42509413
Дата подання: 12 вересня 2019 18:05
Скарга до АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» не погоджується із рішенням Замовника про визначення ФОП КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА переможцем торгів. Скарга у сканованому вигляді у додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2019 19:34

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000022 ● 2adca85f9f9e409c901cd1a374b5b0ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.09.2019 № 224
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 12.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 12.09.2019 № 224

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

15 UA-2019-08-09-002341-a 09.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 14:44:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:07:38

Пояснення

Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 14:44:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:06:28

Пояснення

Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 14:44:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:06:46

Пояснення

Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 14:44:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 15:06:59

Пояснення

Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства. Інформація про відміну процедури закупівлі оприлюднено за оголошенням UA-2019-08-09-002341-a

2019-10-16 16:28:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС 1 345 156,00
UAH з ПДВ
1 345 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" 1 695 998,00
UAH з ПДВ
1 695 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ" 1 698 009,15
UAH з ПДВ
1 698 009,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 10:36
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:50
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:47
Правила Ліц-зія св-во.rar
23 серпня 2019 14:47
Страхова гарантія 23599.rar
23 серпня 2019 14:47
Договір страхування.rar
23 серпня 2019 14:47
кваліфікаційні.pdf
23 серпня 2019 14:47
Правоустав.pdf
23 серпня 2019 14:47
ст. 17 та інші.pdf
23 серпня 2019 14:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 13:16
Електронний підпис
03 вересня 2019 10:26
Електронний підпис
03 вересня 2019 10:22
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 16:31
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:27
реєстр №9.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
реєстр №9.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №8.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №8.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №7.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №7.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №6.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №6.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №5.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №5.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №4.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №4.pdf
23 серпня 2019 16:27
Свiдоцтво.rar.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Свiдоцтво.rar
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №3.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №3.pdf
23 серпня 2019 16:27
Правила.rar.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Правила.rar
23 серпня 2019 16:27
Платіжне доручення №22.pdf
23 серпня 2019 16:27
Лiцензiя.rar.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Лiцензiя.rar
23 серпня 2019 16:27
Договiр_766.rar.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Договiр_766.rar
23 серпня 2019 16:27
Гарантiя_766.rar.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Гарантiя_766.rar
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №2.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №2.pdf
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №1.pdf.(1).P7S
23 серпня 2019 16:27
Реєстр №1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 09:50
Змеев Тенд предлож.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС

ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС
#42509413
Відхилено 1 345 156,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:50
ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА"
#1890001446
Переможець 1 695 998,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА"
#1890001446
1 695 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 16:12
Коментар щодо відміни: протокол
Документи:
16 жовтня 2019 16:12
4. Відхилення 16.10.19.docx