Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картриджи, тонери
Очікувана вартість
81 985,04 UAH
UA-2019-08-09-002062-a ● 52f98c4eae5c4e03a6a99fa6e2a6776c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 81 985,04 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
картриджи, тонери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
картриджи, тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 16:19 |
4987-19-ВТ-ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:52
Дата відповіді: 13 серпня 2019 15:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В разі подання пропозиції на еквівалент, учасником в складі пропозиції повинні бути надані документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару.
2. Згідно Додатку 1 до ТД "Тендерна пропозиція (цінова)", в колонці 2, Учасники торгів мають вказати найменування, тип та марку товару, який пропонується.
3. В даній закупівлі можуть взяти участь як підприємства так і фізичні особи-підприємці. Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ.
2. Згідно Додатку 1 до ТД "Тендерна пропозиція (цінова)", в колонці 2, Учасники торгів мають вказати найменування, тип та марку товару, який пропонується.
3. В даній закупівлі можуть взяти участь як підприємства так і фізичні особи-підприємці. Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
26 987,30
UAH
|
26 987,30
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
53 812,50
UAH
|
53 812,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТАІР І К" |
68 520,00
UAH
|
68 520,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" #40044829 |
Відхилено |
26 987,30
UAH
|
06 вересня 2019 14:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
53 812,50
UAH
|
06 вересня 2019 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 08:56
|
4987-19-ВТ-договір.pdf | укладений |
25 вересня 2019 08:44
|