Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2019-08-09-002026-a 95ca84853c704076843381f98a013e64
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Івахненко

+380938756191 ivakhnenko.y.m@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Юлія Івахненко
+380938756191
ivakhnenko.y.m@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 16:04
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:36
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля проводиться відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні. Закупівлі відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні не підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" та звільняються від ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
304 одиниця
Олівці, лінійки, маркери, ручки, діркопробивачі, степлери, скоби, антистеплери, скріпки, папки, затискачі, файли, стікери, закладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01000, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Звертаємо Вашу увагу, дана закупівля не може містити ПДВ. Механізм звільнення. У відповідності до положень п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України: звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону. Порядок здійснення таких операцій визначається Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» від 17 квітня 2013 р. N 284. Згідно вищезазначеної Постанови КМУ існує чіткий нескладний механізм отримання звільнення від сплати ПДВ за даними операціями. Замовник надаватиме Виконавцеві консультативну допомогу із формування відповідних заявок і отримання рішень про звільнення від сплати ПДВ на початковому етапі співробітництва. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:11
КД_канцелярія.docx
09 серпня 2019 16:11
Договір канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:53
Дата відповіді: 12 серпня 2019 14:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Технічна специфікація, а саме Додаток 2 Конкурсної документації, містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик; посилання на стандартні характеристики, вимоги та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються.
Оскільки окремі найменування Товару, що є предметом закупівлі, містять конкретну марку/каталожний номер разом із фразою «або еквівалент», Замовником в конкурсній документації зазначено, що :
«Посилання Замовником на каталожний номер, виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку (ТУУ, ГОСТ, ДСТУ тощо) або тип предмета закупівлі тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.»
Отже, відповідно до умов конкурсної документації, встановлена можливість надання еквіваленту, тобто Учасниками можуть бути запропоновані еквівалентні товари, проте їх технічні характеристики повинні в повному обсязі відповідати технічним характеристикам, встановленим Додатком 2 Конкурсної документації.
Додатком 1 Конкурсної документації передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен завантажити опис запропонованого товару, згідно специфікації (Додаток 2). Разом з цим, Додаток 2 передбачає надання Учасником інформації у встановленій формі, а саме:
«Назва запропонованого товару (вказати найменування товару, що пропонується,із зазначенням типу, марки, артикула за наявності)»
Технічні характеристики запропонованого товару (вказати технічні характеристики запропонованого товару, які в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, або є кращими)
Артикул/каталожний номер запропонованого товару
Відповідно до умов Конкурсної документації (п.5 розділу І Загальні положення) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Конкурсній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Дана закупівля не містить ПДВ (для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм ).
Механізм звільнення. У відповідності до положень п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України: звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону. Порядок здійснення таких операцій визначається Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» від 17 квітня 2013 р. N 284. Згідно вищезазначеної Постанови КМУ існує чіткий нескладний механізм отримання звільнення від сплати ПДВ за даними операціями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 4 887,06
UAH
4 812,66
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 5 238,00
UAH
4 837,80
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 5 760,00
UAH
5 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Торнадо" 6 006,00
UAH
6 006,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 10:54
цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 10:54
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2019 10:54
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 10:54
Лист відгук.pdf
21 серпня 2019 10:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 17:54
img137.pdf
21 серпня 2019 17:54
img136.pdf
21 серпня 2019 17:54
Документы (тендер).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Торнадо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 4 812,66
UAH
30 серпня 2019 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
4 812,66
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 17:01
Договір офісне приладдя №7 від 06.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 16:59