Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення регулярними авіаційними рейсами_8553809
Очікувана вартість
3 064 932,20 USD
UA-2019-08-09-001829-a 172b4970e45f4ca596f407e05a80c8dc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю послуг з перевезення регулярними авіаційними рейсами (UA-2018-11-13-003039-a, UA-2019-03-25-002396-b) через відсутність достатньої кількості учасників. Керуючись п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишити без змін у порівнянні з вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації неуспішних закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 20 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60410000-5: Послуги з регулярних авіаційних перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перевезення регулярними авіаційними рейсами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 60410000-5 — Послуги з регулярних авіаційних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата відповідно до рахунків здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) днів з дати отримання оригіналу рахунку в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Перевізника, вказаний в Договорі. Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
#KRS56844
Переможець 3 064 932,20
USD
09 серпня 2019 15:36

Документи

09 серпня 2019 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
#KRS56844
3 064 932,20
USD
Документи

Документи

09 серпня 2019 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:07
ДУ №2 030919-01_258ПП ЛОТ.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:57
ДУ№1 LOT 030919-01_258ПП скан.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:53
Договір -Польські лінії ЛОТ 001829.pdf укладений
04 вересня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Сума договору після внесення змін: без змін Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 030919-01/258ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Сума договору після внесення змін: без змін Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 030919-01/258ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 03 вересня 2020
Сума оплати за договором: 93 327,66
USD