Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт патолого-анатомічного відділення, корпус 7, Київської міської клінічної лікарні №6 пр-т. Комарова, 3» (Код за ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001432-a e4806e3623a94c30a27fa1393d1891a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт патолого-анатомічного відділення, корпус 7, Київської міської клінічної лікарні №6 пр-т. Комарова, 3» (Код за ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Код КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завдання на проектування
Дата подання: 09 серпня 2019 15:00
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:41
Просимо уважно перечитати завдання на проектування та привести його у відповідність! Необхідно розробити проектно-кошторисну документацію та отримати позитивний експертний висновок чи 1 етап (обміри) - Виконати обміри приміщень 1 поверху орієнтованою загальною площею 285 кв. м. та надати обмірні креслення в форматі dwg. - Виконати обміри приміщень підвалу орієнтованою загальною площею 66 кв. м. та надати обмірні креслення в форматі dwg. 2 етап (безпосередньо обстеження) - Обстеження фундаментів, несучих стін та перекритів (над підвалом та над 1 поверхом) з метою влаштування отворів для проходження інженерних комунікацій. та Розробити технічні завдання на виконання інженерних розділів наступних систем інженерного обладнання комплексу - водопровід холодний, об’єднаний з протипожежним, та гарячий водопровід; - каналізація господарчо-побутова; - опалення; - вентиляція та кондиціювання повітря; - електропостачання; - системи протипожежного захисту; - телефонізація; - радіофікація; - комп’ютерні мережі ; - система контролю доступу; - система автоматики інженерних мереж; - технологічне обладнання; Передбачено сучасне вітчизняне та імпортне обладнання ( по узгодженню Замовника). 2) Виконати обстеження патолого-анатомічного відділення спільно з представниками замовника та скласти акт обстеження . 3)Виконати обміри частини 1 та підвального поверхів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
В оголошення були внесені зміни.
Схвальний лист (Відгук)
Дата подання: 09 серпня 2019 15:09
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:40
Замовник вимагає: "Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався аналогічний договір, який має містити предмет договору, характеристику робіт, що виконувалися, строк виконання робіт, категорію складності об’єкту, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт." Шановний Замовнику! Замовники будівництва для яких розробляється проектно-кошторисна документація якщо і надають відгуки, то в довільній формі. Вимога, щодо наповнення листа-відгуку конкретною інформацією, а саме: характеристику робіт, що виконувалися, строк виконання робіт, категорію складності об’єкту є неправомірною, безпідставною та такою, що створює додаткові труднощі для потенційних Учасників. Головне, щоб даний відгук був по конкретному договору, розробленій проектно-кошторисній документації. Проектант не має права вимагати зазначення у відгуку конкретної інформації. Замовник сам пише відгуки і вказує там ту інформацію, яку вважає за потрібне! Просимо внести зміни та відкоригувати вимогу Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Паталого-анатомічне - це одне з відділень лікувального закладу. Його проектування , як сучасного відділення - це необхідність нашого часу. Тому Замовнику необхідно мати підтвердження, що ймовірний Виконавець має досвід у подібному проектуванні.
ISO 9001:2008
Дата подання: 09 серпня 2019 15:14
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:39
Замовник вимагає від Учасника надання у складі пропозиції: "Копія сертифікату ISO 9001:2008 «Системи менеджменту якості. Вимоги»(ДСТУ ISO 9001:2008)" Дана вимога є дискримінаційною та такою, що націлена на зменшення кола потенційних Учасників, що призведе до максимізації ціни договору. Дана сертифікація є добровільною та не дає права на розробку проектно-кошторисної документації. Для розробки проектно-кошторисної документації проектна організація повинна мати сертифікованих виконавців окремих видів робіт. Вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Наявність сертифікату якості менеджменту гарантує підвищення якості надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процес ний підхід в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Таким чином, ця вимога не є дискримінаційною, особливо для організації, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001.
Податкова
Дата подання: 09 серпня 2019 15:18
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:40
Замовник вимагає: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки податкових (фіскальних) органів про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) дійсну станом на дату подання пропозицій конкурсних торгів. Дна довідка видається не за один день... Замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner. Просимо прибрати дану вимогу або вимагати надання лише переможцем при підписанні договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідними органами Державної фіскальної служби. Довідка має бути чинною на дату подання учасником тендерної пропозиції.
Плани
Дата подання: 09 серпня 2019 15:20
Дата відповіді: 12 серпня 2019 14:11
Просимо завантажити до системи плани об'єкту проектування з зазначенням меж проектування
Відповідь: Добрий день!
Плани будівлі вже прикріплені біля оголошення
Інформація
Дата подання: 09 серпня 2019 15:24
Дата відповіді: 12 серпня 2019 14:10
Просимо надати наступну інформацію: 1. Кількість людей, які постійно перебувають на об'єкті 2. Кількість людей, які періодично перебувають на об'єкті . 3. Характеристики будівлі (корпус №7)( поверховість і т.д.)
Відповідь: Добрий день!
1. Постійно - до 10 люд.
2. Періодично - до 5 люд.
3. Характеристику будівлі дивіться у плані
Надайте будь-ласка ґрунтовні відповіді щодо складання вимог до учасників.
Дата подання: 12 серпня 2019 16:02
Дата відповіді: 13 серпня 2019 09:28
Шановний Замовник! Ви оголосили дві допорогові закупівлі (UA-2019-08-07-000604-a та UA-2019-08-09-001432-a) на виготовлення проектних та кошторисних документацій. Надайте будь-ласка ґрунтовні відповіді щодо складання вимог до учасників. 1. Чому у закупівлі UA-2019-08-09-001432-a Ви вимагаєте від учасників надання «Копія сертифікату ISO 9001:2008 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2008)», а вимогами закупівлі UA-2019-08-07-000604-a надання цього сертифікату не передбачено? 2. Чому вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зовсім різні у вищезазначених закупівлях? Як взагалі можливо встановити вимогу у закупівлі щодо наявності головного інженера/архітектора проекту? Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа), який призначається під конкретний проект!!! Тому учасники не можуть надати інформацію щодо наявності ГАПа/(ГІПа) що будуть виконувати роботи відповідно предмету закупівлі. 3. Чому у закупівлі UA-2019-08-07-000604-a Ви вимагаєте на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 1 (один) аналогічний договір, а у закупівлі UA-2019-08-09-001432-a не менше № (трьох)? Під час вивчення вище зазначених вимог до закупівель, складається враження, що ці вимоги до якогось окремого Учасника по кожній закупівлі. Чому Замовник не встановив однакові вимоги на закупівлі проектних робіт? З метою здійснення закупівель за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням нами буде направлено запит до ДАСУ та правоохоронних органів щодо перевірки цих закупівель та
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Ваші запитання не відповідають даній закупівлі, тому що це зовсім різні предмети закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" 299 700,00
UAH з ПДВ
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 12:11
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:10
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 12:10
Субпідрядник.pdf
15 серпня 2019 12:10
Відгуки Феофанія.pdf
15 серпня 2019 12:10
Відгук Рошен.pdf
15 серпня 2019 12:10
Банківські довідки.pdf
15 серпня 2019 12:10
Статут, витяг.pdf
15 серпня 2019 12:10
Форма пропозиції.pdf
15 серпня 2019 12:10
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"
#35507428
Переможець 299 700,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"
#35507428
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 09:53
Договір ПД-1107-РП.pdf укладений
23 серпня 2019 09:53