Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла та Стільці
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001274-a ● 211d7b064ceb42629075e78eb12e7f8e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Юлія Лісова +380442381331 ju_lis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Відповідальний за закупівлю: Петренко Павло Володимирович, тел. (044) 238-13-48
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штука
Крісла та Стільці (Кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, Украина, 01033, Киевская область, м. Київ, вул. Жилянська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 14:05 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx |
09 серпня 2019 14:05 |
Кваліф вимоги до учасника 2019.docx |
09 серпня 2019 14:05 |
2019-08-09 - специфікація.docx |
09 серпня 2019 14:05 |
Догов_р проєкт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
товар
Дата подання: 10 серпня 2019 14:24
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:55
Доброго дня!
чи розглядаєте еквівалент? яке відхилення в см допускається?
Відповідь: Доброго дня!
Еквівалент не розглядаємо.
Еквівалент не розглядаємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:35
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Допускається аналог, але параметри і характеристики повинні відповідати заявленим характеристикам в описі товару. 2. Відповідно до "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 № 10 (далі – Порядок) "учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Переможцем визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем."
1. Допускається аналог, але параметри і характеристики повинні відповідати заявленим характеристикам в описі товару. 2. Відповідно до "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 № 10 (далі – Порядок) "учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Переможцем визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем."
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" #36989671 |
Переможець |
89 843,60
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 217 від 09.09.2019 р..PDF | укладений |
09 вересня 2019 09:46
|