Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001257-b 24b79c2aae6947c9a42e81487c3f30e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
044 528 34 16
TBORDUN@HQ.EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 15:40
Початок аукціону: 22 серпня 2019 15:48
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передбачене авансування у розмірі 50% від Ціни Договору. Авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладення Договору. Аванс 3 Робочі 50
Iнша подія Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Покупцем протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного виконання Постачальником зобов’язань з налаштування та перевірки робочого стану Товару, за умови підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін Протоколу про виконання зобов’язань. Пiсляоплата 6 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:14
Дата відповіді: 13 серпня 2019 16:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються. Щодо другого питання: додатком 4 Тендерної документації на закупівлю 32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій) (далі – Тендерна документація) визначено торговельну марку предмета закупівлі, що може бути запропонована учасниками. Також Тендерною документацією визначені умови відхилення тендерних пропозицій, у тому числі у разі невідповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації). Надання пропозицій від учасників на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі у Тендерній документації не передбачено. Звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Відповідно до п. 6. Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. Щодо третього питання: ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Форма Протоколу про виконання зобов`язань
Дата подання: 12 серпня 2019 17:11
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:30
У пункті 4 додатку 5, Тендерної документації, зазначено, що остаточний розрахунок за Договором здійснюється на підставі рахунку, після підписання Протоколу про виконання зобов`язань, у формі, викладеній у Додатку до Договору. Прохання надати форму Протоколу про виконання зобов`язань, для ознайомлення.
Відповідь: Форма Протоколу про виконання зобов’язань буде надана переможцю процедури закупівлі після оголошення результатів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" 360 978,00
UAH з ПДВ
360 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 365 160,00
UAH з ПДВ
365 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:28
Лист-пояснення.pdf
21 серпня 2019 15:23
2.9 Копія статуту.pdf
21 серпня 2019 15:23
2.20 Сертификат.pdf
21 серпня 2019 15:23
2.19 Відгуки.pdf
21 серпня 2019 15:23
2.16 Лист про виробника.pdf
21 серпня 2019 15:23
2.12 Витяг з ЄДР.rtf
21 серпня 2019 15:23
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Переможець 360 978,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 11:22

Документи

28 серпня 2019 11:22
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
360 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 11:22
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
13 вересня 2019 14:25