Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001257-b ● 24b79c2aae6947c9a42e81487c3f30e7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Бордун Тетяна Дмитрівна 044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 15:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Передбачене авансування у розмірі 50% від Ціни Договору. Авансовий платіж у розмірі 50% від Ціни Договору перераховується Покупцем Постачальнику протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладення Договору. | Аванс | 3 | Робочі | 50 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Покупцем протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем рахунку на оплату, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного виконання Постачальником зобов’язань з налаштування та перевірки робочого стану Товару, за умови підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін Протоколу про виконання зобов’язань. | Пiсляоплата | 6 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 15:32 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:14
Дата відповіді: 13 серпня 2019 16:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: аналоги або еквівалент не допускаються. Щодо другого питання: додатком 4 Тендерної документації на закупівлю 32230000-4 апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (обладнання для відеоконференцій) (далі – Тендерна документація) визначено торговельну марку предмета закупівлі, що може бути запропонована учасниками. Також Тендерною документацією визначені умови відхилення тендерних пропозицій, у тому числі у разі невідповідності пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації). Надання пропозицій від учасників на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі у Тендерній документації не передбачено. Звертаємо Вашу увагу, що АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються. Відповідно до п. 6. Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України. Щодо третього питання: ФОП можуть брати участь; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Форма Протоколу про виконання зобов`язань
Дата подання: 12 серпня 2019 17:11
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:30
У пункті 4 додатку 5, Тендерної документації, зазначено, що остаточний розрахунок за Договором здійснюється на підставі рахунку, після підписання Протоколу про виконання зобов`язань, у формі, викладеній у Додатку до Договору. Прохання надати форму Протоколу про виконання зобов`язань, для ознайомлення.
Відповідь: Форма Протоколу про виконання зобов’язань буде надана переможцю процедури закупівлі після оголошення результатів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" #39230764 |
Переможець |
360 978,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
13 вересня 2019 14:25
|