Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш В-10, АЛІТ П)
Очікувана вартість
2 018 074,00 UAH
UA-2019-08-09-001173-b ● 050ed4a550814fac982fef4286dcf021
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16 |
Контактна особа: |
Михайлюченко Максим Олександрович 380442490971, sayyescom.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 018 074,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60542 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 тони
Асфальтобетонна суміш В-10, АЛІТ П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 09:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 09:18 |
Зміни до ТД .pdf | |
12 вересня 2019 09:18 |
ЗТД- АсфальтВ-10, аліт П зі змінами.docx |
12 вересня 2019 09:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 вересня 2019 09:18 |
Зміни до ТД .pdf
|
||||||
12 вересня 2019 09:18 |
ЗТД- АсфальтВ-10, аліт П зі змінами.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-09-001173-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 16 серпня 2019 16:09
Дата подання: 16 серпня 2019 16:09
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-09-001173-b Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару за предметом «Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш В-10, АЛІТ П)».
Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід постачання асфальтобетонних сумішей, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Враховуючи те, що кінцевий строк подання пропозицій 24 серпня 2019 року о 16:45, Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації.
1. У підпункті 4.3 пункту 4 розділу 1 Тендерної документації міститься інформація про місце, кількість, обсяг поставки товарів, зокрема, вказано місце поставки: самовивіз з бази навантаження Учасника, яка знаходиться на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 3).
У додатку 3 Тендерної документації міститься «Технічні вимоги до предмета закупівлі» на закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш В-10, АЛІТ П).
Згідно з пунктом 6 додатку 3 Тендерної документації місцезнаходження бази навантаження асфальтобетонної суміші розташоване на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника. (Вказати місцезнаходження бази навантаження, поштову адресу, телефони, режим роботи, ПІБ контактних осіб, які безпосередньо знаходяться на базі навантаження). У разі якщо місцезнаходження бази навантаження не визначено поштовою адресою, Учасник надає GPS координати місцезнаходження.
Також Учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про відстань в кілометрах від бази навантаження до місцезнаходження Замовника із зазначенням схеми проїзду/ маршруту проїзду в обидві сторони.
1) Замовник у тендерній документації встановив вимоги, згідно з якими участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають бази відвантаження в радіусі не більше 30 км. Скаржник вважає вказані вимоги незаконними, оскільки наше підприємство не має бази відвантаження на встановленій Замовником відстані в межах 30 км, однак має базу відвантаження, яка знаходиться на більшій відстані, та яка повністю забезпечує потреби для зберігання та подальшого відвантаження товару у встановлений Замовником строк не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження.
Повідомляємо, що наша база відвантаження знаходиться за адресою: Київська область, Васильківський район село Крячки вулиця Кривова 46 та на відстані від адреси Замовника: 34 км, для підтвердження надаємо договір оренди земельної ділянки на якому розташована база відвантаження.
Тобто, у встановлені Замовником строки для постачання предмету закупівлі, Скаржник цілком в змозі відвантажити необхідну кількість товару Замовнику в денний та / або нічний час, а також вихідні дні, в зимовий та літній час незалежно від обсягу закупівлі. А тому, розташування нашої бази відвантаження, ніяким чином не впливає на нашу спроможність якісно виконати Договір, що буде укладено за результатами закупівлі.
2) Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зазначена вимога обмежує наше право на участь у закупівлі, оскільки наша база навантаження знаходиться на 4 км далі, аніж допустима відстань, яка встановлена Замовником.
3) Відповідно до додатку 3 Тендерної документації постачання товару здійснюється окремими партіями, по заявці Замовника та згідно його виробничих потреб але в будь-якому разі в термін не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження, у т.ч. у вихідні та святкові дні. Передбачається можливість постачання товару невеликими партіями (від 1 тони). Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність у встановлені обмеження місцезнаходження бази відвантаження, оскільки протягом 2 годин учасник має змогу відвантажити асфальтобетонні суміші Замовнику незалежно від відстані розташування бази відвантаження учасника.
Разом з тим, повідомляємо, що розрахунковий час в дорозі від адреси Замовника до бази навантаження ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" складає 42-48 хвилин (в залежності від обраного маршруту) для підтвердження надаємо скрін-шот маршруту.
Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну відстань місцезнаходження матеріально-технічної бази учасника до адреси Замовника. Замовник ніяк не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення саме такого місцезнаходження бази відвантаження відносно його місця розташування.
Таким чином, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості приймати участь у закупівлі суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які мають бази відвантаження, які розташовані на відстані більше ніж 30 км від адреси Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що 05.07.2019 р. Замовником вже було оголошено закупівлю з таким самим предметом закупівлі та такою ж самою тендерною документацією, яка має такі ж дискримінаційні умови по відношенню до Скаржника, оголошення № UA-2019-07-05-000192-b. Відповідно до Закону, 17.07.2019 р. нами було подано таку ж саме скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності дискримінаційних умов в тендерній документації до закупівлі № UA-2019-07-05-000192-b.
За результатами розгляду нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 10833-р/пк-пз від 07.08.2019 р., в якому встановлено наступне:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності базу навантаження асфальтобетонної суміші, розташовану на відстані не більш, ніж 30 км від місцезнаходження Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Однак, станом на дату подання цієї скарги, Замовник так і не виконав прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 10833-р/пк-пз від 07.08.2019 р. та не усунув дискримінаційні вимоги в тендерній документації, замість цього 09.08.2019 р. Замовник оголосив таку ж саме процедуру закупівлі щодо якої ми і подаємо цю скаргу, з тим самим предметом закупівлі, в якій змінив лише кількість товару, що закуповується.
Підсумовуючи зазначенне, встановлення вимог, які обмежуються територіальним місцезнаходженням або конкретною відстанню до Замовника трактується органом оскарження, як порушення статті 22 Закону та зазначені вимоги не можуть бути гарантією своєчасного постачання товару Замовнику чи його відвантаження.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2).
У додатку 2 Тендерної документації міститься перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з пунктом 1 додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається у разі якщо учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2017 та/або 2018 року лист від КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами).
Згідно з частиною другою статті 16 Закону Замовник в праві встановити такий кваліфікаційний критерій, як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", однак Замовник в тендерній документації вимагає надання підтвердження не лише досвіду виконання аналогічного договору, а і підтвердження позитивного досвіду виконання договорів саме з КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який є Замовником цієї процедури закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки нами у 2017 році було укладено та виконано ряд договорів із зазначеним Замовником, однак під час виконання цих договорів у Замовника були певні зауваження, які були нами усунені у відповідності до умов договору та не впливали на якість та строки виконання цих договорів.
На підставі встановлених у тендерній документації вимог, Замовник залишає за собою право надавати зазначений лист виключно тим суб’єктам господарювання, яким вважає за потрібне, а також надавати преференції окремим підприємствам щодо подальшої участі у процедурі закупівлі.
Також, в умовах тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо способу підтвердження досвіду виконання договорів із КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва (у разі його наявності), якщо учаснику не було надано лист від Замовника.
Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію будь-якого учасника та нашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду, лише на підставі того, що ним не буде виданий зазначений лист щодо досвіду виконання учасником договорів з конкретним Замовником за конкретно встановлений період.
Скаржник у телефонному режимі звернувся до КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва із запитом про отримання Позитивного листа щодо досвіду виконання учасником договорів з цим Замовником за період 2017/2018 років, однак на момент подання скарги Замовник не надав нам позитивного листа, а направив нам негативного листа щодо досвіду виконання учасником договору.
Отже, дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що 05.07.2019 р. Замовником вже було оголошено закупівлю з таким самим предметом закупівлі та такою ж самою тендерною документацією, яка має такі ж дискримінаційні умови по відношенню до Скаржника, оголошення № UA-2019-07-05-000192-b. Відповідно до Закону, 17.07.2019 р. нами було подано аналогічну скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності дискримінаційних умов в тендерній документації до закупівлі № UA-2019-07-05-000192-b.
За результатами розгляду нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 10833-р/пк-пз від 07.08.2019 р., в якому встановлено наступне:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови.
За таких умов, можливість отримання зазначеного відгуку залежить від волі безпосередньо Замовника цих торгів, що може призвести з підстав, незалежних від учасника, до ненадання такого відгуку або надання негативного відгуку із суб’єктивних підстав, залежних від Замовника.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які отримають лист від КП "ШЕУ Солом’янського району" м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП "ШЕУ Солом’янського району" м. Києва позовів та претензій до учасника (у разі, якщо учасник був контрагентом (постачальником) Замовника), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 16:24
рішення від 20.08.2019 № 11523.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 16:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2019 №12487.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 15:04
рішення від 06.09.2019 № 12487.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було внесено зміни в Тендерну Документацію
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2019 09:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
1 986 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
2 004 840,00
UAH з ПДВ
|
1 987 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
1 986 800,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 12:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
1 987 500,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 19:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 16:19
|
Договір №133.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 16:18
|