Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Діброва
Очікувана вартість
293 878,00 UAH
UA-2019-08-09-001151-b 6dc96a1e385b43ebb6d171126df587cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеляк Уляна Левківна

+380347728746 Ylis2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунгосп ДМР
Код ЄДРПОУ: 34535962
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а
Контактна особа: Пеляк Уляна Левківна
+380347728746
Ylis2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 15:08
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:08
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:49
Очікувана вартість: 293 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 938,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8816 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Діброва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77567, Україна, Івано-Франківська область, с. Діброва, с. Діброва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:04
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000021 ● b975aac09dde450980a5b9ea87f9d29f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.08.2019 №43

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.08.2019 № 43


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-09-001151-b 09.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.




Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-23 10:36:17

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Діброва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001151-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому замовником у пункті 14 оголошення про проведення процедури відкритих торгів та у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій 8 816,00 грн, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначений частиною першою статті 24 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Комунгосп» бере до уваги та враховує при розгляді та оцінці тендерних пропозицій учасників інформацію про результати моніторингу закупівлі та усуває виявлені порушення. Оскільки виявлені порушення не призвели до виникнення порушень, які неможливо усунути, то підстави для відміни торгів відсутні.

2019-09-06 09:25:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

  • UA-M-2019-10-10-000013 ● 0fd698d6a2b04362b7233b9bf0f3355d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.10.2019 № 52

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.10.2019 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-09-001151-b 09.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Комунгосп» проаналізувало інформацію що міститься у Вашому висновку за результатами моніторингу, і повідомляє таке: 1) Щодо нібито порушення про не підтвердження наявності будівельної техніки. БК «Евротрансбуд» надала перелік наявних машин та механізмів, потрібних для виконання ремонтних робіт, та надала документи, що підтверджують фактичну наявність техніки вказаної у переліку. Відсутність серед підтвердних документів доказів фактичної наявності однієї одиниці техніки з переліку зовсім не означає, що вся інформація про перелік машин та механізмів є не підтвердженою. Іншої техніки зазначеної в переліку (навіть за відсутності катка самохідного Caterpillar CB 434B) цілком достатньо для виконання потрібних робіт. Тому Ваші доводи про те, що не підтвердження фактичної наявності однієї одиниці техніки є підставою для відхилення тендерної документації, - не заслуговують на увагу. 2) Щодо нібито порушення про ненадання документу, що підтверджує відсутність підстав визначених пунктом 2 частини 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ БК «Євротрансбуд» надала лист №406 від 13.09.2019р. Тендерний комітет КП «Комунгосп» уважає такий лист достатнім підтвердженням, що вимоги тендерної документації виконані. Філологічні помилки та неточності допущені в цьому листі не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 3) Щодо нібито порушення про недійсність документу про несудимість. ТОВ БК «Євротрансбуд» подало документ серія IIA №1348957. Тендерний комітет КП «Комунгосп» уважає такий документ достатнім підтвердженням відсутності підстав визначених пунктом 3 ст. 17 Закону, тому не вбачає підстав для відхилення тендерної пропозиції.

2019-10-21 15:48:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" 252 369,00
UAH з ПДВ
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 275 316,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:23
Електронний підпис
14 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
14 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
14 вересня 2019 10:47
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2019 10:47
Довідка ДФС.pdf
14 вересня 2019 10:47
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 13:03
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:35
Техпаспорта.pdf
30 серпня 2019 12:35
Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 12:35
Статут.pdf
30 серпня 2019 12:35
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 12:35
Опис.pdf
30 серпня 2019 12:35
Наказ на підписання ТД.pdf
30 серпня 2019 12:35
Ліцензія Євротрансбуд.pdf
30 серпня 2019 12:35
Лист пояснення 1 ПВ.pdf
30 серпня 2019 12:35
Лист відгук.PDF
30 серпня 2019 12:35
Лист від орендодавця.pdf
30 серпня 2019 12:35
Інформація про МТБ.pdf
30 серпня 2019 12:35
Договір ЦПХ Мазурчак.pdf
30 серпня 2019 12:35
Договір оренди МТБ.pdf
30 серпня 2019 12:35
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 12:35
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 12:30
Витяг ПДВ (ПІгруп) original.pdf
29 серпня 2019 12:30
190702 Наказ №2019-02-07-2 orig..pdf
29 серпня 2019 12:30
190826-12.4т ТЗ (Додаток 4).pdf
29 серпня 2019 12:29
190826-2.4т ГЛ (Додаток 1).pdf
29 серпня 2019 12:29
190826-16.4т ІД (Санкції).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"
#40423151
Переможець 229 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"
#40423151
229 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 11:43
Договір укладений
25 вересня 2019 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 229 000,00
UAH