Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ)
Очікувана вартість
2 479 680,00 UAH
UA-2019-08-09-001077-b 4522c1ff71de4b53a9bd79f11e242808
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюченко Максим Олександрович

380442490971
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Михайлюченко Максим Олександрович
380442490971,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:12
Очікувана вартість: 2 479 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74390 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 тони
Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 09:24
Зміни до ТД .pdf
12 вересня 2019 09:24
ЗТД- АсфальтБ-10, аліт Щ зі змінами.docx
12 вересня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 09:24
Зміни до ТД .pdf
12 вересня 2019 09:24
ЗТД- АсфальтБ-10, аліт Щ зі змінами.docx
09 серпня 2019 14:39
ТД- Асфальтобетонна суміш Б-10, аліт Щ.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-001077-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 16 серпня 2019 16:06
СКАРГА на рішення тендерного комітету
СКАРГА на вимоги тендерної документації (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон)) Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-09-001077-b Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару за предметом «Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ)». Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід постачання асфальтобетонних сумішей, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що кінцевий строк подання пропозицій 24 серпня 2019 року о 16:30, Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації. 1. У підпункті 4.3 пункту 4 розділу 1 Тендерної документації міститься інформація про місце, кількість, обсяг поставки товарів, зокрема, вказано місце поставки: самовивіз з бази навантаження Учасника, яка знаходиться на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 3). У додатку 3 Тендерної документації міститься «Технічні вимоги до предмета закупівлі» на закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш Б-10, АЛІТ Щ). Згідно з пунктом 6 додатку 3 Тендерної документації місцезнаходження бази навантаження асфальтобетонної суміші розташоване на відстані не більш як 30 км від місцезнаходження Замовника. (Вказати місцезнаходження бази навантаження, поштову адресу, телефони, режим роботи, ПІБ контактних осіб, які безпосередньо знаходяться на базі навантаження). У разі якщо місцезнаходження бази навантаження не визначено поштовою адресою, Учасник надає GPS координати місцезнаходження. Також Учасник надає довідку в довільній формі, що містить інформацію про відстань в кілометрах від бази навантаження до місцезнаходження Замовника із зазначенням схеми проїзду/ маршруту проїзду в обидві сторони. 1) Замовник у тендерній документації встановив вимоги, згідно з якими участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають бази відвантаження в радіусі не більше 30 км. Скаржник вважає вказані вимоги незаконними, оскільки наше підприємство не має бази відвантаження на встановленій Замовником відстані в межах 30 км, однак має базу відвантаження, яка знаходиться на більшій відстані, та яка повністю забезпечує потреби для зберігання та подальшого відвантаження товару у встановлений Замовником строк не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження. Повідомляємо, що наша база відвантаження знаходиться за адресою: Київська область, Васильківський район село Крячки вулиця Кривова 46 та на відстані від адреси Замовника: 34 км, для підтвердження надаємо договір оренди земельної ділянки на якому розташована база відвантаження. Тобто, у встановлені Замовником строки для постачання предмету закупівлі, Скаржник цілком в змозі відвантажити необхідну кількість товару Замовнику в денний та / або нічний час, а також вихідні дні, в зимовий та літній час незалежно від обсягу закупівлі. А тому, розташування нашої бази відвантаження, ніяким чином не впливає на нашу спроможність якісно виконати Договір, що буде укладено за результатами закупівлі. 2) Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зазначена вимога обмежує наше право на участь у закупівлі, оскільки наша база навантаження знаходиться на 4 км далі, аніж допустима відстань, яка встановлена Замовником. 3) Відповідно до додатку 3 Тендерної документації постачання товару здійснюється окремими партіями, по заявці Замовника та згідно його виробничих потреб але в будь-якому разі в термін не більше 2 (двох) годин з моменту подання Замовником транспортного засобу під навантаження, у т.ч. у вихідні та святкові дні. Передбачається можливість постачання товару невеликими партіями (від 1 тони). Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність у встановлені обмеження місцезнаходження бази відвантаження, оскільки протягом 2 годин учасник має змогу відвантажити асфальтобетонні суміші Замовнику незалежно від відстані розташування бази відвантаження учасника. Разом з тим, повідомляємо, що розрахунковий час в дорозі від адреси Замовника до бази навантаження ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" складає 42-48 хвилин (в залежності від обраного маршруту) для підтвердження надаємо скрін-шот маршруту. Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну відстань місцезнаходження матеріально-технічної бази учасника до адреси Замовника. Замовник ніяк не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення саме такого місцезнаходження бази відвантаження відносно його місця розташування. Таким чином, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості приймати участь у закупівлі суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які мають бази відвантаження, які розташовані на відстані більше ніж 30 км від адреси Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що 05.07.2019 р. Замовником вже було оголошено закупівлю з таким самим предметом закупівлі та такою ж самою тендерною документацією, яка має такі ж дискримінаційні умови по відношенню до Скаржника, оголошення № UA-2019-07-05-000117-b. Відповідно до Закону, 17.07.2019 р. нами було подано таку ж саме скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності дискримінаційних умов в тендерній документації до закупівлі № UA-2019-07-05-000117-b. За результатами розгляду нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 10832-р/пк-пз від 07.08.2019 р., в якому встановлено наступне: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності базу навантаження асфальтобетонної суміші, розташовану на відстані не більш, ніж 30 км від місцезнаходження Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Однак, станом на дату подання цієї скарги, Замовник так і не виконав прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 10832-р/пк-пз від 07.08.2019 р. та не усунув дискримінаційні вимоги в тендерній документації, замість цього 09.08.2019 р. Замовник оголосив таку ж саме процедуру закупівлі щодо якої ми і подаємо цю скаргу, з тим самим предметом закупівлі, в якій змінив лише кількість товару, що закуповується. Підсумовуючи зазначенне, встановлення вимог, які обмежуються територіальним місцезнаходженням або конкретною відстанню до Замовника трактується органом оскарження, як порушення статті 22 Закону та зазначені вимоги не можуть бути гарантією своєчасного постачання товару Замовнику чи його відвантаження. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2). У додатку 2 Тендерної документації міститься перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 1 додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надається у разі якщо учасник був контрагентом (постачальником) Замовника протягом 2017 та/або 2018 року лист від КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва позовів та претензій до Учасника у зв’язку з неналежним виконанням Учасником зобов’язань за договором (договорами). Згідно з частиною другою статті 16 Закону Замовник в праві встановити такий кваліфікаційний критерій, як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", однак Замовник в тендерній документації вимагає надання підтвердження не лише досвіду виконання аналогічного договору, а і підтвердження позитивного досвіду виконання договорів саме з КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва, який є Замовником цієї процедури закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки нами у 2017 році було укладено та виконано ряд договорів із зазначеним Замовником, однак під час виконання цих договорів у Замовника були певні зауваження, які були нами усунені у відповідності до умов договору та не впливали на якість та строки виконання цих договорів. На підставі встановлених у тендерній документації вимог, Замовник залишає за собою право надавати зазначений лист виключно тим суб’єктам господарювання, яким вважає за потрібне, а також надавати преференції окремим підприємствам щодо подальшої участі у процедурі закупівлі. Також, в умовах тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо способу підтвердження досвіду виконання договорів із КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва (у разі його наявності), якщо учаснику не було надано лист від Замовника. Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію будь-якого учасника та нашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду, лише на підставі того, що ним не буде виданий зазначений лист щодо досвіду виконання учасником договорів з конкретним Замовником за конкретно встановлений період. Скаржник у телефонному режимі звернувся до КП «ШЕУ Солом’янського району» м. Києва із запитом про отримання Позитивного листа щодо досвіду виконання учасником договорів з цим Замовником за період 2017/2018 років, однак на момент подання скарги Замовник не надав нам позитивного листа, а направив нам негативного листа щодо досвіду виконання учасником договору. Отже, дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Звертаємо Вашу увагу, що 05.07.2019 р. Замовником вже було оголошено закупівлю з таким самим предметом закупівлі та такою ж самою тендерною документацією, яка має такі ж дискримінаційні умови по відношенню до Скаржника, оголошення № UA-2019-07-05-000117-b. Відповідно до Закону, 17.07.2019 р. нами було подано аналогічну скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності дискримінаційних умов в тендерній документації до закупівлі № UA-2019-07-05-000117-b. За результатами розгляду нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 10832-р/пк-пз від 07.08.2019 р., в якому встановлено наступне: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. За таких умов, можливість отримання зазначеного відгуку залежить від волі безпосередньо Замовника цих торгів, що може призвести з підстав, незалежних від учасника, до ненадання такого відгуку або надання негативного відгуку із суб’єктивних підстав, залежних від Замовника. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які отримають лист від КП "ШЕУ Солом’янського району" м. Києва, який містить інформацію про якісне виконання договору (договорів, якщо їх за зазначений період було укладено із Замовником декілька) та відсутність пред’явлених КП "ШЕУ Солом’янського району" м. Києва позовів та претензій до учасника (у разі, якщо учасник був контрагентом (постачальником) Замовника), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 16:37
рішення від 20.08.2019 № 11522.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 16:37
рішення від 06.09.2019 № 12488.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було внесено зміни в Тендерну Документацію
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2019 09:26

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 16:06
Маршрут.png
16 серпня 2019 16:06
скарга UA-2019-08-09-001077-b.docx
16 серпня 2019 16:06
скарга_UA-2019-08-09-001077-b.pdf
16 серпня 2019 16:06
Платіжне доручення 5158.jpg

Документи подані замовником

05 вересня 2019 13:03
розрахунок витрат.pdf

Документи Органу Оскарження

11 вересня 2019 22:43
рішення від 06.09.2019 № 12488.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 2 100 840,00
UAH з ПДВ
1 949 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 211 300,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 13:15
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:14
Довідки.pdf
27 вересня 2019 13:13
Цінова_Пропозиція_ОК.pdf
26 вересня 2019 14:21
Довідка-МВС_Жабський.pdf
26 вересня 2019 14:21
Довідка_ДПІ.pdf
26 вересня 2019 14:21
Довідка.zip
24 вересня 2019 16:52
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:50
Пропозиція_ОК.pdf
19 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:37
Атестати_Виробництва.pdf
19 вересня 2019 16:37
Паспорт_Директора.pdf
19 вересня 2019 16:37
Відгук_Дарниця.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_База.pdf
19 вересня 2019 16:37
Гарантійний_ЛИСТ_1.pdf
19 вересня 2019 16:37
Гарантійний_лист_Підряд.pdf
19 вересня 2019 16:37
Гарантійний_Лист.pdf
19 вересня 2019 16:37
Статут.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_БАНК.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Виробник.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_досвід.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Право_власності.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Екологія.pdf
19 вересня 2019 16:37
Договір_125.pdf
19 вересня 2019 16:37
Договір_125_Дарниця.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Працівники.pdf
19 вересня 2019 16:37
Загальні_відомості.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Статутні.pdf
19 вересня 2019 16:37
Згода_персональні_дані.pdf
19 вересня 2019 16:37
ЛИСТ-ВІДГУК-Дарниця.pdf
19 вересня 2019 16:37
Накладна_Дарниця_2019.pdf
19 вересня 2019 16:37
Паспорт Жабський.pdf
19 вересня 2019 16:37
Накладні_Дарниця.pdf
19 вересня 2019 16:37
Сертифікат_Лабораторія.pdf
19 вересня 2019 16:37
Пояснення_атестати.pdf
19 вересня 2019 16:37
Підтвердження_договір.pdf
19 вересня 2019 16:37
Свідоцтво_ПДВ.pdf
19 вересня 2019 16:37
Пояснення_лабораторія.pdf
19 вересня 2019 16:37
Пояснення_ліцензія.pdf
19 вересня 2019 16:37
Сертифікати_матеріали.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Відстань.pdf
19 вересня 2019 16:37
Асфальт_АЛІТ_Щ.pdf
19 вересня 2019 16:37
Асфальт_Б-10.pdf
19 вересня 2019 16:37
Додатки_Техвимоги.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідка_Зміни.pdf
19 вересня 2019 16:37
Техвимоги_Б.pdf
19 вересня 2019 16:37
Довідки_СТ-17.pdf
19 вересня 2019 16:37
ПОяснення_антикор.pdf
19 вересня 2019 16:37
Проект_договору_Б.pdf
19 вересня 2019 16:37
Пропозиція_Б.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 17:57
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:51
Тех. вимоги.pdf
19 вересня 2019 17:23
Тех. вимоги Б-10 Аліт_Щ.pdf
19 вересня 2019 17:23
Пропозицiя_Б-10,_АЛIТ_Щ.pdf
19 вересня 2019 17:23
Кваліфікація ч.3.pdf
19 вересня 2019 17:23
Кваліфікація ч. 2.rar
19 вересня 2019 17:23
Кваліфікація ч. 1.rar
19 вересня 2019 17:23
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Переможець 1 949 998,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
1 949 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 16:13
ДУ 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:20
додаткова угода2.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 14:19
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:25
Договір №132.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 949 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 324 998,67 UAH)