Продукція для чищення (миючі засоби)
Очікувана вартість
115 531,00 UAH
UA-2019-08-09-000914-a b108b79506514ca0b0f101f8f6ae8de5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 13:09
Очікувана вартість: 115 531,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 577,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування - надходження коштів від оренди майна бюджетних установ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1670 штука
миючі засоби (надходження коштів від оренди майна бюджетних установ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно пунктів договору поставки
Дата подання: 13 серпня 2019 11:13
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:58
Пункт 3.3: Стосовно відстрочення платежів Замовником, більш точний термін оплати? Пункт 4.1: Розяснити детальніше строк дії договору? Пункт 5.2, 5.4 Кількість закладів замовника та адреси дислокації відповідно до додатку №2? Участь в торгах ФОП на єдиному оподаткуванні за 3-ю формою? Розділ 8: Відповідальність замовника не передбачено??? Пункт 10.1. 4) Зміни ціни в бік збільшення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п. 3.3 Додатку "Проект договору - Договір на придбання" чітко вказано, що "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару".
Строк дії договору - до 31.12.2019 року.
До договору, що буде укладено за результатами закупівлі, буде оформлено Додаток №2 "Дислокація закладів освіти", в якому будуть вказані заклади освіти та адреси їх розташування для можливості поставки товару по закладам. Це буде додаток № 2 до Договору, в закупівлі заклади освіти зазначені в Дислокації, що викладена у Додатку 4 до тендерної документації.
Участь в закупівлі можуть приймати учасники з будь-якою формою оподаткування, що відповідає нормам чинного законодавства України.
Усі умови договору закупівлі викладені у додатку "Проект договору - Договір на придбання", у тому числі у розділі 8 Проекту договору.
Поставку товару за умовами закупівлі необхідно здійснити у строк до 30.09.2019, тобто, практично строк поставки складає менше місяця. Поставка одноразова, а не протягом року, наприклад. Якщо учасник пропонує ціни на товар у тендерній пропозиції, то протягом місяця учасник-переможець повинен здійснити поставку і коливання цін на товар протягом місяця не може бути значним. Збільшення ціни в бік збільшення у випадку демпінгу з боку учасників не передбачається. Збільшення в бік збільшення суми договору взагалі не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЛУМІ" 95 539,08
UAH з ПДВ
95 539,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 98 109,00
UAH з ПДВ
98 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 16:55
технічна частина.pdf
03 вересня 2019 16:55
погодження з умовами.PDF
03 вересня 2019 16:55
квалифікаційна частина.pdf

Публічні документи

25 серпня 2019 19:34
sign.p7s
25 серпня 2019 19:33
Статут.PDF
25 серпня 2019 19:33
Додаток 2 Специфікація.PDF
25 серпня 2019 19:33
Довідки з банку.PDF
25 серпня 2019 19:27
працівники договір.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист товар.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист номер статут код.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист інф про підпис.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист інф пдв.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист інф діяльнсть.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист згода договір.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист гарантія товар.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист гарантія ст 17.PDF
25 серпня 2019 19:27
лист гаранія санкції.PDF
25 серпня 2019 19:27
додаток 6 договір.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка ст17.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка працівники.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка персон дані.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка обмеж сумми.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка мат база.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка банк.PDF
25 серпня 2019 19:27
довідка антикорупція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛУМІ"
#39215751
Відхилено 95 539,08
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:35
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
Відхилено 98 109,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:36

Документи

05 вересня 2019 14:35
sign.p7s
04 вересня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 14:36
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
05 вересня 2019 14:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку