Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000883-b dd3ea17590b847df9554e4187c1ab9c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федько Неллі Анатоліївна

+380552326776 academlyceum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Херсонський академічний ліцей імені О.В.Мішукова Херсонської міської ради при Херсонському державному університеті
Код ЄДРПОУ: 21309865
Вебсайт: http://www.pv.lyceum.com.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул.40 років Жовтня,27
Контактна особа: Федько Неллі Анатоліївна
+380552326776
academlyceum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:34
Очікувана вартість: 274 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од
Мультимедійне обладнання (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.40 років Жовтня,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультимедійне обладнання Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:31
ТД Мультимедійне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:38
Дата відповіді: 14 серпня 2019 19:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно примітки до додатку №1 до ТД у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Враховуючи вищенаведене, учасником можуть бути запропоновані еквіваленти торгових марок або моделей товарів, зазначених в додатку №1 до ТД. Разом з цим, запропоновані еквіваленти товарів повинні відповідати вимогам до цих товарів, встановленими Замовником в додатку №1 до ТД.
2. Згідно розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник надає в складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД). Відповідно до додатку №1 ТД, в таблиці «Технічні вимоги», учасник повинен зазначити запропоновані найменування товарів (модель, виробник). Крім цього, згідно додатку №1 до ТД, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інструкції користувача запропонованих товарів та документи, які підтверджують відповідність товарів вимогам замовника.
3. Згідно розділу «Загальні положення» п. 5 «Недискримінація учасників» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Враховуючи вищенаведене, в закупівлях можуть брати участь, в тому числі, фізичні особи-підприємці не платники ПДВ.
Згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Враховуючи вищенаведене, цінова пропозиція учасника за результатами аукціону є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 272 285,00
UAH з ПДВ
269 544,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 274 000,00
UAH з ПДВ
271 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:59
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:56
Довідка МВС (2).pdf
02 вересня 2019 17:42
Довідка МВС (2).pdf
02 вересня 2019 17:40
Довідка ДФС (4).pdf
02 вересня 2019 17:40
Довідка з ДФС.pdf
02 вересня 2019 17:30
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:28
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:28
Sineo224e19082715050.pdf
02 вересня 2019 17:28
Sineo224e19090217210.pdf
27 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:47
Доручення ЕЦП.pdf
27 серпня 2019 14:47
Довіреність.pdf
27 серпня 2019 14:47
10 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 серпня 2019 14:39
Витяг Комел 07.08.2019.pdf
27 серпня 2019 14:36
Інструкція.jpg
27 серпня 2019 14:36
09 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
27 серпня 2019 14:36
03 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 14:36
02 Довідка про санкції.pdf
27 серпня 2019 14:36
Sineo224e19082714300.pdf
27 серпня 2019 14:36
Sineo224e19082713500.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 14:13
УстановДокум.pdf
27 серпня 2019 14:13
ЦіноваПропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 269 544,90
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
269 544,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:29
Додаткова угода _1.jpg зміни до договору
13 вересня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 10:05
Протокол про укладання ДУ.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 16:10
Договір укладений
10 вересня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прописання в тексті Договору джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 269 544,90
UAH (в тому числі ПДВ 44 924,15 UAH)