Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-08-09-000753-b e1e4a13d6d5a48f8895824a902c8d6e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яремчук Микола Андрійович

380444678902 oblcrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київ обл., Київ, Маршала Тимошенка, 14
Контактна особа: Яремчук Микола Андрійович
380444678902
oblcrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:08
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39820000-6: Органічні поверхнево активні речовини


39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини (Дезінфікуючі засоби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини (Дезінфікуючі засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39820000-6 — Органічні поверхнево активні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар проводяться після виконання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:42
Дата відповіді: 12 серпня 2019 14:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закуповуються саме ті найменування товарів, які зазначені в технічних вимогах Додатку №1 закупівлі.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Ціна, зазначена в пропозиції ФОП, буде розглядатись як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000753-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 серпня 2019 22:41
оскарження рішення
упереджені дії
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2019 12:41
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, яке визначено в медико-технічних вимогах. При проведенні допорогових закупівель немає заборони вказувати певну торговельну марку або виробника відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
Розгорнути Згорнути
Відмовлено скаржнику у вимозі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000753-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 21 серпня 2019 14:01
оскарження рішення
упереджені дії замовника. Спростування твердження замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2019 15:43
Повторно відповідаємо. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, яке визначено в медико-технічних вимогах. При проведенні допорогових закупівель немає заборони вказувати певну торговельну марку або виробника відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
Розгорнути Згорнути
Відмовлено скаржнику у вимозі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000753-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 21 серпня 2019 15:54
ігнорування відповіді, спростування упереджених та не професійних дій замовника
Шановний замовнику, ну звичайно по іншому не могло й бути, адже з самого початку ви визначили засоби ,які збирались закупляти , прописали саме ті характеристики які відповідають цим лише засобам , обмежили в складі діючі речовини та їх кількість та заборонили всі інші діючі речовини ,які не входять в склад ваших засобів. Тож це є порушення Закону Про публічні закупівлі ст.3 Принципи здійснення закупівель :добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
В протоколі вказано: Згідно з п. 1.3 «Інструкції щодо використання засобу дезінфекції «Аеродизин» з метою дезінфекції та очищення» препарат вміщує в % : 1-пропанол - 32,5; етанол - 18,0; дидецилдиметиламонію хлорид – 0,025;
Згідно з п.2. «Технічних вимог» (Додаток №1) до препарату «Еконормdez Експрес» вказано, що в препараті повинні бути повністю відсутні інші спирти. «Аеродизин» їх містить 18%;
Шановний, коли це етанол став гіршим чи агресивнішим за ізопропіловий спирт?, чому це етиловий спирт заборонений вами для дезінфекції поверхонь? Ці ваші вигадки говорять про низький кваліфікаційний рівень, адже вже всім ,навіть не медикам, відомо, що суміш спиртів значно краще ніж один вид спирту. Далі ще краще : «температура зберігання засобу повинна бути в межах від -150С +350С. Однак згідно з п.6.3 «Інструкції щодо використання деззасобу «Аеродизин» з метою дезінфекції та очищення» температура зберігання повинна бути в межах від +50 С до 300 С . При від’ємних температурах зберігання Аеродизину неможливе. Знову виникає питання, хто це писав, якщо не медичний працівник то тоді можна пробачити і розповісти, що згідно СаНПіНу є вимоги до складських приміщень для зберігання засобів, а вони поділяються на два види : опалювальні та неопалювальні, але температурний режим та вологість повітря в таких приміщеннях не може бути аби яка і вона сягає від +5°С до +25°С, вибачте але мінусової температури для зберігання таких засобів не передбачено . Шкода ,що ви цього не знаєте, цікаво, якщо в Києві такі проблеми з складськими приміщеннями, то що ж тоді коїться на периферії?. Але продовжимо, далі ще цікавіше : строк зберігання деззасобу 5 років з дати виготовлення. Строк зберігання Аеродизину згідно з п.6.3 «Інструкції щодо використання засобу дезінфекції «Аеродизин» з метою дезінфекції та очищення становить 3 роки з дати виготовлення. Ви закуповуєте цей засіб 1раз на 5 років, вам не достатньо 3роки і 85% гарантованого остаточного терміну придатності? Це все що могли найти ну і де тут професійний підхід? А чому ви не розгляділи переваги засобу Аеродезин , наприклад попереднє очищення гнучких та жорстких ендоскопів, поверхонь барокамер,оглядових столів і т.д.,адже Еконорм експрес за таким призначенням не використовується, чому не вгляділи економічність використання цього засобу від 10мл до 30мл/м, в той час коли Еконорм Експрес- 30-50мл/м, та саме головне уніфікований час експозиції 30сек при всіх видах інфекцій, в той час коли Еконорм Експрес має час експозиції 5 хв, за винятком лише бактеріальних інфекцій, що не відповідає вимогам дотримання санітарного режиму в огядових, маніпуляційних кабінетах. То ж хіба це не ті переваги на які ви повинні були звернути увагу, а не ті які абсолютно ніякого не мають значення для застосування у вашому закладі. Ті невідповідності про які ви вказали такі жалюгідні , що навіть прикро думати ,що саме на це вказали в медичному закладі. Тож переваги засобу Аеродезин більш суттєві.
Прочитавши ваші порівняння засобу Чистолайн Універсал та Гуасепт, знову дивуємось, Вам запропоновано засіб який не лише миє та дезінфікує поверхні, він має більш широке призначення , ще й використовується для дезінфекції медичних приладів та апаратури, ВМП, повітря, знезараження білизни, ДВР та навіть стерилізації. Засіб не відповідає складу, але ж згідно Державного реєстру деззасобів, більше не існує такого засобу саме за складом, тож вимога до складу є дискримінаційною, а от далі засіб відповідає всім вимогам та навіть кращий. З 1л концентрату за режимом дезінфекції та одночасного миття поверхонь отримуємо в 3 рази більше робочого розчину, 333л замість 100л, крім того невикористані робочі розчини можна використовувати багаторазово протягом 2місяців, замість 14 діб. Отже запропонований засіб Гуасепт має більш широке призначення ,більш економічний, більший термін придатності робочого розчину.
Запропоновані засоби є кращими, тому вимагаємо повернути нашу пропозицію та переглянути ще раз.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 15:44
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, яке визначено в медико-технічних вимогах. При проведенні допорогових закупівель немає заборони вказувати певну торговельну марку або виробника відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
Розгорнути Згорнути
Відмовлено скаржнику у вимозі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 22:41
КДЦ Оболонь.pdf

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 14:01
КДЦ Оболонь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 197 558,40
UAH з ПДВ
197 558,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 199 740,00
UAH з ПДВ
199 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 13:22
технічні вимоги.pdf
14 серпня 2019 13:22
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 197 558,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 199 740,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
199 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№150 від 30.08.2019р..pdf укладений
30 серпня 2019 10:30