Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий (або аналог), Тумба приставна (або аналог), Шафа для одягу (або аналог), Шафа книжкова (або аналог), Стійка-рецепшн для секретаря керівника (або аналог), Підставка під системний блок (або аналог), Підставка під клавіатуру (або аналог), Тумба приставна (або аналог), Шафа офісна (або аналог), Антресоль (або аналог), Підставка під монітор (або аналог), Стіл приставний (або аналог), Банкетка 1900 мм. коридорна (або аналог), Банкетка коридорна 1180 мм (або аналог), Стілець ISO black кожзам (або аналог), Крісло офісне (тканинна оббивка) (або аналог) (кошти НСЗУ)
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000723-a a82f235750184b2a97a395cbd599ff79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данилюк

+380567671607 buhcentre2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ольга Данилюк
+380567671607
buhcentre2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:02
Очікувана вартість: 256 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Стіл письмовий (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штука
Тумба приставна (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штука
Шафа для одягу (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 штука
Шафа книжкова (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького,19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стійка-рецепшн для секретаря керівника (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Підставка під системний блок (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Підставка під клавіатуру (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба приставна (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа офісна (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Антресоль (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Підставка під монітор (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл приставний (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
17 штука
Банкетка 1900 мм. коридорна (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штука
Банкетка коридорна 1180 мм (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 штука
Стілець ISO black кожзам (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Крісло офісне (тканинна оббивка) (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19, вул. Перемоги, 113, вул. Данили Нечая, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:06
ТДмебель зміни.doc
14 серпня 2019 14:06
ТДмебель.doc
09 серпня 2019 11:57
Договір поставки товарів ПДВ.doc
09 серпня 2019 11:57
Договір поставки товарів без ПДВ.doc
14 серпня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:06
ТДмебель зміни.doc
14 серпня 2019 14:06
ТДмебель.doc
09 серпня 2019 11:57
ТДмебель.doc
09 серпня 2019 11:57
Договір поставки товарів ПДВ.doc
09 серпня 2019 11:57
Договір поставки товарів без ПДВ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000723-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 14 серпня 2019 12:18
Вимога
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля передбачає закупівлю меблів згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі», тому вимагаємо: 1) усунути вимогу, передбачену Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації, а саме: "у разі зазначення учасником в пропозиції відкритих торгів препаратів лікарських, еквівалентних лікам, вказаним у специфікації, Учасник подає документи, які підтверджують відповідність (біодоступність та біоеквівалентність) запропонованих еквівалентних препаратів. Документи повинні бути видані уповноваженим органом України, що реалізує державну політику у відповідній сфері на території України"; 2) внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації "Форма Тендерної пропозиції", де невірно зазначено предмет закупівлі, а саме: "Ми, (назва Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю: 12-канальний електрокардіограф з інтерпретацією (або аналог), Набір таблиць для перевірки зору АР-1М (аппарат Ротта) (або аналог), Індикатор внутрішньоочного тиску (Безконтактний тонометр) (або аналог), Гігрометр ВІТ-2 (або аналог) код 021:2015 - «33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» згідно з медико-технічними вимогами Замовника торгів". Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 14:09
Були внесені зміни у ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 255 971,52
UAH з ПДВ
255 971,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 256 000,00
UAH з ПДВ
256 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 09:21
Електронний підпис
23 серпня 2019 09:19
3913.rar

Публічні документи

22 серпня 2019 11:31
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 255 971,52
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
255 971,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 09:25
Еврофарм груп 255971,52.pdf укладений
16 вересня 2019 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 255 971,52
UAH (в тому числі ПДВ 42 661,92 UAH)