Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плата приймання – передачі ультразвукових сигналів Signal Processing Board до УЗД апарата Philips HD 11XE (з монтажем)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000683-c 7a4ccd011faa472584f8df194edbcbfc
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибчин Олеся Василівна

+380343021092 crl-horodenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993428
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул. Шептицького 24 - е
Контактна особа: Жибчин Олеся Василівна
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Плата приймання – передачі ультразвукових сигналів Signal Processing Board до УЗД апарата Philips HD 11XE (з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:43
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Плата до УЗД.docx
09 серпня 2019 16:43
Оголошення Плата до УЗД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо товару
Дата подання: 13 серпня 2019 17:13
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:19
Доброго дня, в Додатку №1, п.2 - Запропонований товар повинен бути сумісним з УЗД-апаратом. Прохання пояснити, що мається на увазі сумісний товар: оригінал чи допукається аналог?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Плата до даного апарату повинна бути тільки оригінал, аналоги не пропонувати!!!
Внесення змін
Дата подання: 13 серпня 2019 17:24
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:30
Прохання ва Додаток №1. в п. 5 внести наступні зміни: Надати: 1) - Оригінал Листа-авторизації (датований не раніше січня 2019 року) від виробника, або представництва, філії виробника, або представника, дилера, дистриб’ютора щодо наявності авторизованого сервісного центру; 2) - Завірену копію Сертифіката сервісного інженера, сертифікованого підприємством-виробником." Ці зміни обгрунтовані тим, що Сертифікат інженеру видається один раз, коли ця модель апартау виходить і коли інженер проходить навчання по роботі з цим апаратом. Щороку сертифікати не видаються, тому, дана вимога, щоб сертифікат був 2019 року - є не доречною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Щодо змін до Додатку № 1 вп. 5.: 1) Оригінал Листа - авторизації (датований не раніше січня 2019 року) від виробника щодо наявності авторизованого сервісного центру - даний пункт мінятися не буде.
2) Сервісний інженер має бути на момент закупівлі представником від фірми Philips з підтверджуючими на це документами.
Уточнення
Дата подання: 15 серпня 2019 09:48
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:02
Читайте уважно Вашу вимогу: Надати "- Завірену копію Сертифіката сервісного інженера (датований не раніше січня 2019 року), сертифікованого підприємством-виробником. На сертифікатах не буде вказана ця дата, яку Ви хочете. У відповіді вище, Ви пишете тільки про дату в листі від виробника. Прохання внести пояснення в Додаток 1, п.5, підпункт 2 - дата в сертифікаті інженера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат сервісного інженера від виробника Philips повинен бути дійсним на момент закупівлі.
Внесення змін
Дата подання: 15 серпня 2019 14:39
Доброго дня, керуючись Законом, у випадках недопущення недобросовісної конкуренції, вимагаємо Додаток №1. в п. 5 викласти в такій редакції: Надати: 1) - Оригінал Листа-авторизації (датований не раніше січня 2019 року) від виробника, АБО представництва, філії виробника, АБО представника, дилера, дистриб’ютора щодо наявності авторизованого сервісного центру. У випадку, не внесення змін, дана вимога трактуватиметься, як змова Замовника тільки з 1 можливим Учасником. Тому, не внесення змін в документацію буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Орієнтир Статус 128 952,00
UAH з ПДВ
128 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 16:21
ценовое.pdf
21 серпня 2019 16:21
обробка перс даных.pdf
21 серпня 2019 16:21
мтв.pdf
21 серпня 2019 16:21
лист щодо гарантии.pdf
21 серпня 2019 16:21
договор.pdf
21 серпня 2019 16:21
довидка про серв центр.pdf
21 серпня 2019 16:21
авторизация от завода.pdf
21 серпня 2019 16:21
авторизация от гмбх.pdf
21 серпня 2019 16:21
14-Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2019 16:21
7-Статут.pdf
21 серпня 2019 16:21
5-витяг ПДВ_.pdf
21 серпня 2019 16:21
4-виписка з ЄДРПОУ_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Орієнтир Статус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Орієнтир Статус
#40995545
Переможець 128 952,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:11

Документи

06 вересня 2019 14:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:07
Протокол рішення 2ст
06 вересня 2019 14:07
Протокол рішення 1ст

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Орієнтир Статус
#40995545
128 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2019 14:11
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:07
Протокол рішення 2ст
06 вересня 2019 14:07
Протокол рішення 1ст

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 13:45
Договір 6ст укладений
20 вересня 2019 13:32
Договір 5ст укладений
20 вересня 2019 13:32
Договір 4ст укладений
20 вересня 2019 13:32
Договір 3ст укладений
20 вересня 2019 13:32
Договір 2ст укладений
20 вересня 2019 13:32
Договір 1ст укладений
20 вересня 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 952,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 436,11 UAH)