Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об'єкту «Технічне переоснащення. Модернізація системи автоматичної пожежної сигналізації приміщень РВ, МЗ, ДВ, ЕЕТП, СК на енергоблоці №1 Рівненської АЕС"
Очікувана вартість
36 000 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000678-c 3b2710225bfa4af4be790c0891a9ec35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:27
Очікувана вартість: 36 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


виконання будівельних робіт по об'єкту «Технічне переоснащення. Модернізація системи автоматичної пожежної сигналізації приміщень РВ, МЗ, ДВ, ЕЕТП, СК на енергоблоці №1 Рівненської АЕС"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
виконання будівельних робіт по об'єкту «Технічне переоснащення. Модернізація системи автоматичної пожежної сигналізації приміщень РВ, МЗ, ДВ, ЕЕТП, СК на енергоблоці №1 Рівненської АЕС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:18
4989-19-ВТ_Додатки_зм.pdf
20 серпня 2019 15:27
4989-19-ВТ_ПО_зм.pdf
20 серпня 2019 15:27
4989-19-ВТ_ТД_Р_зм.doc
21 серпня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:18
4989-19-ВТ_Додатки_зм.pdf
20 серпня 2019 15:27
4989-19-ВТ_Додатки_зм.pdf
20 серпня 2019 15:27
4989-19-ВТ_ПО_зм.pdf
20 серпня 2019 15:27
4989-19-ВТ_ТД_Р_зм.doc
09 серпня 2019 16:38
4989-19-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 35 840 400,00
UAH
35 840 400,00
UAH
Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" 35 910 200,00
UAH
35 910 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:39
наказ упов. АП.PDF
05 вересня 2019 13:39
довідка податкова.pdf
05 вересня 2019 13:39
Довідка МВС.PDF
05 вересня 2019 13:39
АП.PDF
28 серпня 2019 11:03
цінова пропозиція.PDF
28 серпня 2019 11:03
технічна пропозиція.PDF
28 серпня 2019 11:03
статут.PDF
28 серпня 2019 11:03
свідоцтво ПДВ.PDF
28 серпня 2019 11:03
поставщика продукции.PDF
28 серпня 2019 11:03
Ліцензія пожарн.pdf
28 серпня 2019 11:03
ліцензія будівельна.pdf
28 серпня 2019 11:03
лист заявка.PDF
28 серпня 2019 11:03
дозв.137.PDF
28 серпня 2019 11:03
дозв.045.15.PDF
28 серпня 2019 11:03
дозв.045.12.PDF
28 серпня 2019 11:03
дозв. 666.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 18:46
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 35 840 400,00
UAH
04 вересня 2019 11:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

04 вересня 2019 11:05
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:05
Протокол_рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
35 840 400,00
UAH
Документи

Документи

04 вересня 2019 11:05
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:05
Протокол_рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:13
4989-19-ВТ_ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 16:28
4989-ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:41
Договір.pdf укладений
24 вересня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.03.2021р. та перенесення терміну виконання робіт до грудня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 20-122-01-19-08639
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 20-122-01-19-08639
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 34 064 273,77
UAH (в тому числі ПДВ 5 677 378,96 UAH)