Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Мала Тур'я, вул.Тур'янська в межах будинків 6-24а
Очікувана вартість
293 838,00 UAH
UA-2019-08-09-000578-c 04cfdee5d18e4d60a6195675a9c7147f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеляк Уляна Левківна

+380347728746 Ylis2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунгосп ДМР
Код ЄДРПОУ: 34535962
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а
Контактна особа: Пеляк Уляна Левківна
+380347728746
Ylis2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 15:38
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:38
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:46
Очікувана вартість: 293 838,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 938,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8815 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Мала Тур'я, вул.Тур'янська в межах будинків 6-24а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77551, Україна, Івано-Франківська область, с. Мала Тур'я, вул.Тур'янська в межах будинків 6-24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:34
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000019 ● bcffa2d829c64d17a1906e59d8e93f95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.08.2019 №43

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.08.2019 № 43


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-09-000578-c 09.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.




Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-23 10:01:50

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Мала Тур'я, вул.Тур'янська в межах будинків 6-24а» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000578-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому замовником у пункті 14 оголошення про проведення процедури відкритих торгів та у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій 8 815,00 грн, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, визначений частиною першою статті 24 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Комунгосп» бере до уваги та враховує при розгляді та оцінці тендерних пропозицій учасників інформацію про результати моніторингу закупівлі та усуває виявлені порушення. Оскільки виявлені порушення не призвели до виникнення порушень, які неможливо усунути, то підстави для відміни торгів відсутні.

2019-09-06 09:23:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 262 878,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" 264 118,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 12:06
Витяг ПДВ (ПІгруп) original.pdf
29 серпня 2019 12:06
190702 Наказ №2019-02-07-2 orig..pdf
29 серпня 2019 12:06
190826-12.2т ТЗ (Додаток 4).pdf
29 серпня 2019 12:06
190826-2.2т ГЛ (Додаток 1).pdf
29 серпня 2019 12:06
190826-16.2т ІД (Санкції).pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 13:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:27
Техпаспорта.pdf
30 серпня 2019 12:27
Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 12:27
Статут.pdf
30 серпня 2019 12:27
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 12:27
Опис.pdf
30 серпня 2019 12:27
Наказ на підписання ТД.pdf
30 серпня 2019 12:27
Ліцензія Євротрансбуд.pdf
30 серпня 2019 12:27
Лист пояснення 1 ПВ.pdf
30 серпня 2019 12:27
Лист відгук.PDF
30 серпня 2019 12:27
Лист від орендодавця.pdf
30 серпня 2019 12:27
Інформація про МТБ.pdf
30 серпня 2019 12:27
Договір ЦПХ Мазурчак.pdf
30 серпня 2019 12:27
Договір оренди МТБ.pdf
30 серпня 2019 12:27
Гарнтійний лист.pdf
30 серпня 2019 12:26
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Переможець 239 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 15:56
Договір укладений
25 вересня 2019 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 239 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 833,33 UAH)