Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
12 625,96 UAH
UA-2019-08-09-000451-a e1b52243a0a64ee6b04286c8eaa8941f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Вікторович Гордійчук

+380974320360 rsc1840_soz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40112081
Вебсайт: http://zhi.hsc.gov.ua/
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Покровська 96
Контактна особа: Микола Вікторович Гордійчук
+380974320360
rsc1840_soz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Олівець графітний НВ з гумкою Format
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 пачка
Папір А4 80 Rey Copy.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
535 штука
Папка картонна А4 "Справа",0,3 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, на підставі видаткової накладної, складеної Постачальником, проводить оплату поставленого Товару у розмірі 100 % протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту поставки. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 12 625,96
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 арк.jpg укладений
09 серпня 2019 11:45
2 арк.jpg укладений
09 серпня 2019 11:45
3 арк.jpg укладений
09 серпня 2019 11:45
4 арк.jpg укладений
09 серпня 2019 11:45
специф.jpg укладений
09 серпня 2019 11:45