Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи «Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. № 060077) Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа 1/2 »)
Очікувана вартість
122 333,33 UAH
UA-2019-08-09-000377-c 82833dde753a4adc8321f7bc0a5e77f9
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рукицька Ірина Леонідівна

+38(048)7294023 tender@ods.uspa.gov.ua

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа замовника: Рукицька Ірина Леонідівна
+38(048)7294023
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 122 333,33 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 223,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи "Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. № 060077) Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою Митна площа 1/2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Митна площа, буд. 1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі _____ відсотків від ціни цього Договору, що складає: ____ грн. без ПДВ, (за пропозицією Виконавця), крім того сума ПДВ _____ грн. (за пропозицією Виконавця), всього грн. з ПДВ ________грн. (за пропозицією Виконавця, вказати цифрами та прописом. Але не більше 30 % від ціни договору) (заповнюється Виконавцем, вказати цифрами та прописом), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться шляхом оплати Замовником, після підписання Сторонами «Акту приймання-передачі виконаних робіт», який здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку від Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів від дати отримання рахунку, після отримання Замовником позитивного звіту експертної організації (що входить до переліку експертних організацій які відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204, та можуть проводити експертизу проектів будівництва) за результатами розгляду проектної документації «Робочий проект» та після передачі Замовнику Виконавцем відкоригованої проектної документації «Робочий проект» в повному обсязі, з коригуваннями внесеними з урахуванням зауважень наданих експертної організації (що входить до переліку експертних організацій які відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204, та можуть проводити експертизу проектів будівництва). Пiсляоплата 15 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 серпня 2019 13:37
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 13:35
Проект договору (1).pdf
09 серпня 2019 13:35
Перелік вимог до учасників (1).pdf
09 серпня 2019 13:35
технічні вимоги (1).pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку