Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фабрики друку
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000362-a f585ff5b37824371baf6c84851dce0be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 10:43
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2019 10:43
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:42
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Фабрики друку (джерело фінансування: вільний залшок субвенції держбюджету 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 10:46
ТД МФО 09.08.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню.
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.

По другому питанню.
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Таким чином, при наданні тендерних пропозицій учасникам обов'язково необхідно вказувати конкретну модель, що пропонується до закупівлі.

По третьому питанню.
Згідно пункту 1 розділу V Тендерної документації, оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі в цілому. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 12 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:59
1) Будет ли достаточной информация (справка) о нахождении сервисного центра в городе Одесса; 2) Можно ли уточнить место поставки (конкретизировать населенные пункты) и процедуру передачи товара;
Відповідь: По першому питанню дивіться Розділ 3 п.5. По другому питанню: рішення куди поставлятиметься обладнання буде прийнято післі підписання договору, а саме в деякі з навчальних закладів, зазначених у додатку 5 до ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС" 53 856,00
UAH з ПДВ
53 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 68 640,00
UAH з ПДВ
68 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 13:46
Електронний підпис
03 вересня 2019 13:44
Довідка МВС_19230527480120759176.pdf
03 вересня 2019 13:44
Довідка ДФС.pdf
23 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:06
Санітарний висновок.pdf
22 серпня 2019 21:20
Електронний підпис
22 серпня 2019 21:19
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 21:19
Сан висновок.pdf
22 серпня 2019 21:19
Проект Договору.pdf
22 серпня 2019 21:19
Працівники.pdf
22 серпня 2019 21:19
Порівняльна таблиця.pdf
22 серпня 2019 21:19
Погодження зі змінами.pdf
22 серпня 2019 21:19
Паспорт і прописка.pdf
22 серпня 2019 21:19
Довідка ст.17 Д1.pdf
22 серпня 2019 21:19
Декларація EPSON L3050.pdf
22 серпня 2019 21:19
Витяг.pdf
22 серпня 2019 21:19
Виписка.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 12:55
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:55
2 А.договір 1.pdf
22 серпня 2019 12:54
5 Статут.pdf
22 серпня 2019 12:54
3 А.договір 2.pdf
22 серпня 2019 12:54
6 Витяг.pdf
22 серпня 2019 12:54
Проект договору 3.pdf
22 серпня 2019 12:54
Проект договору 2.pdf
22 серпня 2019 12:54
Проект договору 4.pdf
22 серпня 2019 12:54
Тендерна пропозиція -1.pdf
22 серпня 2019 12:54
Додаток 3-2.pdf
22 серпня 2019 12:54
Тендерна пропозиція -2.pdf
22 серпня 2019 12:54
Проект договору 1.pdf
22 серпня 2019 12:54
8 Виписка.pdf
22 серпня 2019 12:54
ст.17.pdf
22 серпня 2019 12:54
7 Витяг з ПДВ.pdf
22 серпня 2019 12:54
Специфікація Додаток 1.pdf
22 серпня 2019 12:54
Додаток 3 -1.pdf
22 серпня 2019 12:54
Проект договору 5.pdf
22 серпня 2019 12:54
11 Паспорт 2 стр.pdf
22 серпня 2019 12:54
Довівдка корупція.pdf
22 серпня 2019 12:54
9 Банк.pdf
22 серпня 2019 12:54
14 Паспорт 6 стр.pdf
22 серпня 2019 12:54
13 Паспорт 5 стр.pdf
22 серпня 2019 12:54
15 Приказ директор (1).pdf
22 серпня 2019 12:54
10 Паспорт 1 стр.pdf
22 серпня 2019 12:54
12Паспорт 4 стр.pdf
22 серпня 2019 12:54
4 Захист довкілля.pdf
22 серпня 2019 12:54
1 Досвід про виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКТ СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
Переможець 53 856,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
53 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:04
Договір ВКТ сервіс 23.09.pdf укладений
24 вересня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 856,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 976,00 UAH)