Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фабрики друку
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000362-a ● f585ff5b37824371baf6c84851dce0be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18 |
Контактна особа: |
Іваницький Андрій +380484731369 tarutinoviddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 10:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2019 10:43 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 72 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Фабрики друку (джерело фінансування: вільний залшок субвенції держбюджету 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 10:46 |
ТД МФО 09.08.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По першому питанню.
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
По другому питанню.
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Таким чином, при наданні тендерних пропозицій учасникам обов'язково необхідно вказувати конкретну модель, що пропонується до закупівлі.
По третьому питанню.
Згідно пункту 1 розділу V Тендерної документації, оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі в цілому. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару.
По другому питанню.
Згідно примітки до додатка 3 тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торговельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Таким чином, при наданні тендерних пропозицій учасникам обов'язково необхідно вказувати конкретну модель, що пропонується до закупівлі.
По третьому питанню.
Згідно пункту 1 розділу V Тендерної документації, оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі в цілому. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 12 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:59
1) Будет ли достаточной информация (справка) о нахождении сервисного центра в городе Одесса;
2) Можно ли уточнить место поставки (конкретизировать населенные пункты) и процедуру передачи товара;
Відповідь: По першому питанню дивіться Розділ 3 п.5. По другому питанню: рішення куди поставлятиметься обладнання буде прийнято післі підписання договору, а саме в деякі з навчальних закладів, зазначених у додатку 5 до ТД
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВКТ СЕРВІС" #37530176 |
Переможець |
53 856,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 15:04
|
Договір ВКТ сервіс 23.09.pdf | укладений |
24 вересня 2019 15:03
|