Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 345+420 - км 393+004, км 404+576 - км 455+560, км 458+052 - км 478+511, км 480+579 - км 503+583)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use N-02/ M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka km 345 + 420 - km 393 + 004, km 404 + 576 - km 455 + 560, km 458 + 052 - km 478 + 511, km 480 + 579 - km 503 + 583)
Очікувана вартість
112 262 832,00 UAH
UA-2019-08-09-000129-b fcfd13039f264073b96f5321a7e5e05d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 11:04
Очікувана вартість: 112 262 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 561 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 561315 UAH
Publication date: 09 серпня 2019 09:02
Enquiries until: 27 вересня 2019 16:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 112 262 832 UAH including VAT
Minimal lowering step: 561 315 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142.3 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка км 345+420 - км 393+004, км 404+576 - км 455+560, км 458+052 - км 478+511, км 480+579 - км 503+583). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use N-02/ M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshiv - Kaniv - Sofiyivka km 345 + 420 - km 393 + 004, km 404 + 576 - km 455 + 560, km 458 + 052 - km 478 + 511, km 480 + 579 - km 503 + 583). Sources of financing purchase: State budget resources.
Розгорнути Згорнути
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами), а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 15:35
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
22 серпня 2019 14:51
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
09 серпня 2019 09:05
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
30 вересня 2019 15:34
Перелік змін1 до ТД.pdf
22 серпня 2019 14:51
Перелік змін.jpg
30 вересня 2019 15:33
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів Н-02.rtf
22 серпня 2019 14:50
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів Н-02.rtf
09 серпня 2019 09:04
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів Н-02.rtf
30 вересня 2019 15:33
Додаток № 9 Технічне завдання Н-02.xls
22 серпня 2019 14:49
Додаток № 9 Технічне завдання Н-02.xls
09 серпня 2019 09:04
Додаток № 9 Технічне завдання Н-02.xls
30 вересня 2019 15:33
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
22 серпня 2019 14:49
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
09 серпня 2019 09:04
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
30 вересня 2019 15:32
44В-19 Тендерна документація зміни1.doc
22 серпня 2019 14:48
44В-19 Тендерна документація зміни.doc
09 серпня 2019 09:04
44В-19 Тендерна документація.doc
09 серпня 2019 09:05
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000129-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 27 серпня 2019 12:38
Проект договору
Вимога до зміни вимог договору у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 11:17
Відповідь на вимогу:
1. У Положенні про Службу автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба), затвердженому наказом Державного агентства автомобільних доріг України (далі – Укравтодор) від 12.09.2016 року № 263 (доступне за посиланням - https://kv.ukravtodor.gov.ua/pro_sluzhbu/pro_nas.html) містяться достатні і незаперечні відомості про покладання на Службу функцій технічного прикриття автомобільних доріг в особливий період, як невід’ємної частини проведення мобілізаційної підготовки доріг, а саме:
- у пункті 2.2. Розділу 2 (Мета і предмет діяльності Служби) зазначено, що предметом діяльності Служби є проведення мобілізаційної підготовки доріг;
- у пункті 3.2. Розділу 3 (Права та обов’язки Служби) зазначено, що Служба зобов’язана:
• забезпечувати реалізацію положень законодавства України про державну таємницю, мобілізаційну підготовку, цивільну оборону і охорону праці;
• забезпечувати режимно-секретну діяльність.
Наказом Укравтодору від 08.05.2019 року № 145 затверджено Рекомендації щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, а Служби автомобільних доріг в областях зобов’язано застосовувати у роботі Рекомендації щодо Типової форми довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Пункт 1.7. Типової форми довгострокового договору Службою перенесений (застосований) без будь-яких змін, як пункт 1.7. Проекту договору, а саме:
«1.7. Крім послуг передбачених вище, Виконавець за письмовим розпорядженням (завданням) Замовника надає послуги (виконує роботи) у межах фінансування Замовника по забезпеченню технічного прикриття автомобільної дороги в особливий період та заходи, направлені на забезпечення цивільного захисту у сфері дорожнього господарства.»
Включення Укравтодором пункту 1.7. у Типову форму довгострокового договору передбачено для виконання Службами мобілізаційних завдань на особливий період, які доводяться Службам окремими листами з переліком автомобільних доріг оборонного значення, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Зазначені листи та переліки доріг відносяться до документів з грифом «Таємно».
Обов’язок Виконавця в загальному розумінні виконання пункту 1.7. Проекту договору є здійснення відповідно до конкретного розпорядження (завдання) Замовника концентрації матеріально-технічних та людських ресурсів на окремо визначених Замовником ділянках дороги для виконання комплексу робіт (послуг), передбачених технічним завданням Тендерної документації та Договірною ціною, з метою забезпечення безперервного та безпечного руху.
Враховуючи вищенаведені роз’яснення, вимога щодо видалення пункту 1.7. з Проекту договору є безпідставною.

2. Служба автомобільних доріг у Київській області є Замовником послуг і одержувачем бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів Укравтодору, які направляються останнім на єдиний реєстраційний казначейський рахунок Служби, що обслуговує поточні видатки по всім чисельним договорам з різними Виконавцями послуг. Перерахування коштів головним розпорядником здійснюється згідно діючого порядку в межах виділених помісячних асигнувань по окремим цільовим заявкам Служби у визначений конкретний термін (на цей час – кожного понеділка) на підставі прийнятих і зафіксованих у формах КБ-2в та КБ-3 обсягів та вартості виконаних робіт (послуг), з вказанням у заявці реєстраційної інформації по кожному договору та Виконавцю. В зв’язку з цим Замовник не може брати зобов’язання при надходженні коштів на казначейський рахунок по попереднім заявкам розраховуватись одночасно або протягом 5 банківських днів зі всіма Виконавцями, заявки на які були направлені пізніше, відповідно до термінів оформлення форм КБ-2в та КБ-3. Для забезпечення оплати наданих послуг в найкоротші терміни, Замовником в проекті договору передбачене крім щомісячного і проміжне приймання послуг.
Вищезазначене загальне роз’яснення має конкретне відображення у відповідних пунктах Проекту договору, а саме:
- Відповідно до п.4.1 Проекту договору:
• Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування.
• Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі акту виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін.
- Відповідно до п. 4.12.2. Проекту договору Замовник зобов’язаний здійснити розрахунок з Виконавцем при наявності таких умов:
• Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3.
• Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України (Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події), при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.
• У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тобто, при надходженні грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника під підписані сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3 оплата за надані послуги здійснюється не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Саме ця інформація про порядок здійснення розрахунків і зазначена при публікації оголошення про проведення закупівлі послуг відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами від 21.03.2019 року № 463): Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - післяоплата - 5 банківських днів.
Окремо інформуємо, що передбачений Замовником у розділі IV Проекту договору порядок здійснення оплати та фінансування послуг відповідає вимогам Типової форми довгострокового договору, затвердженого наказом від 08.05.2019 року № 145 головного розпорядника бюджетних коштів (Укравтодору).
Враховуючи вищенаведені роз’яснення вимога щодо внесення змін до розділу IV Проекту договору є безпідставною.

3. Пункт 6.11.3 передбачено в Проекті договору виключно для підготовки Виконавцем і надання Замовнику зведеного пакету документів здавання-приймання закінчених послуг за весь визначений звітний період, в складі необхідному для подачі в органи Державної казначейської служби для взяття на облік і оплату.
Терміни і порядок підготовки складових цього зведеного пакету документів визначені іншими пунктами Проекту договору, в тому числі: пунктом 1.4. (Акти дефектів), пунктом 3.8. (Договірна ціна), пунктом 6.5.1 (Кошторисна документація).
Враховуючи зазначене роз’яснення, вимога щодо внесення коригувань у вимоги, визначені п.6.11.3 Проекту договору є безпідставною.

4. Відносно положень п.7.3.5 Проекту договору Служба, як Замовник надає наступні роз’яснення:
- У загальні завдання, які складаються перед початком звітного періоду, вносяться заходи (види робіт (послуг) та їх обсяги), направлені на системне поліпшення стану проїзду, благоустрою та безпеки дорожнього руху, з урахуванням дорожньо-транспортної обстановки на дату їх складання, а також з урахуванням планової реалізації окремо визначених програм (розмітка, заміна дорожніх знаків, виконання графіків ліквідації сезонної аварійної ямковості та інше). Ці заходи складають за безпосередньою участю представника Замовника, призначеного згідно п.2.2. Проекту договору.
- Першочергові заходи згідно п.7.3.5, що самостійно визначаються та здійснюються Виконавцем, за попереднім погодженням з представником Замовника, передбачають оперативну ліквідацію безпосередніх загроз безперервному проїзду та безпеці дорожнього руху, що непередбачувано виникають вже протягом звітного періоду, внаслідок змінних або екстремальних дорожньо-кліматичних факторів (утворення аварійних розмивів при інтенсивних опадах, падіння або нахилення дерев та гілок на проїзну частину, узбіччя внаслідок буревію, раптове утворення на проїзній частині аварійних руйнувань та інше).
- Фінансування виконаних першочергових заходів, передбачених п.7.3.5. Проекту договору буде здійснюватись Замовником в обов’язковому порядку, з попереднім оформленням документів прийому-здачі виконаних робіт згідно умов Проекту договору, оскільки оплата цих робіт (послуг) буде здійснюватись через Державне казначейство, в межах загальної Договірної ціни, як невід’ємної частини договору.

5. Положеннями пункту 7.8 Проекту договору закріплене додаткове (ще одне), а не дискримінаційне право Виконавця на розірвання договору – в разі затримки платежів Замовником більш ніж на три місяці, в порядку, визначеному пунктами 11.4-11.6 Договору. Оскільки пунктом 7.4.3 для Виконавця та пунктом 7.2.1 для Замовника передбачено у Проекті договору абсолютно дотичні (однакові) права та порядок щодо розірвання договору.
Таким чином, у Виконавця навіть більше прав щодо розірвання договору, ніж у Замовника.
Враховуючи вищенаведені роз’яснення, вимога щодо необхідності доповнення або коригування пункту 7.8. Проекту договору з дискримінаційних підстав не об’єктивна і підлягає відхиленню.

6. Пунктом 4.12.3. Проекту договору визначено можливість (за рішенням Замовника) та порядок здійснення попередньої оплати (авансування) для своєчасного і належного виконання завдання Замовника Виконавцем по наданню послуг, передбачених на наступний місяць. В разі, якщо недобросовісний Виконавець має намір використовувати аванс або його частину як запозичення або кредитування на інші цілі, і не використовує у визначений період (місяць) за прямим призначенням та не підтверджує його використання відповідними обсягами і вартістю послуг, Замовником у пункті 8.4. Проекту договору передбачені відповідні санкції, в тому числі у вигляді та обсязі нарахування річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ, що відповідає (корелюється) зі статтею 536 Цивільного кодексу України.
Положеннями Статті Стаття 536. (Проценти) Цивільного кодексу України (ЦКУ) визначено:
«1. За користування чужими грошовими коштами боржник зобов'язаний сплачувати проценти, якщо інше не встановлено договором між фізичними особами.
2. Розмір процентів за користування чужими грошовими коштами встановлюється договором, законом або іншим актом цивільного законодавства.»
Таким чином, ЦКУ визначає зобов'язання боржника сплачувати проценти за користування чужими грошовими коштами .
Слід особливо зазначити, що аванси за договорами, що укладаються за публічними закупівлями, здійснюються за кошти державного бюджету, а тому порядок їх використання є предметом жорсткого контролю, як з боку головного розпорядника бюджетних коштів (Укравтодору), так і інших державних установ, контролюючих та правоохоронних органів.
Облікова вартість запозичених фінансових ресурсів як облікова ставка, (за якою центробанк позичає кошти комерційним банкам) визначається НБУ, згідно з його повноваженнями, визначеними ЗУ "Про НБУ"... Міжбанківські запозичення також є платними і на міжнародних фінансових ринках, які ввели поняття LIBOR.
Усталена світова практика кредитно-грошових правідносин з прадавніх часів установила платний характер користування чужими грошовими коштами,
Тому, зміст запитання заявника щодо правових підстав змісту пункту 8.4 Проекту договору є фактично намаганням визначити для свого суб’єкту господарювання «право» безоплатного користування авансованими грошовими коштами державного бюджету, що суперечить як вимогам чинного законодавства щодо правовідносин з банківської сфери, так і за аналогією закону (згідно з ч.2 статті 8 ЦКУ) - правовим підставам регламентації споріднених чи аналогічних правовідносин, оскільки ціла низка статтей (ст.ст. 737, 1048, 1061) ЦКУ безпосередньо визначають саме застосування до боргових правовідносин такий показник як рівень облікової ставки НБУ при договорах ренти, позики, кредитування...
Отримані від зазначених санкцій кошти Замовник перерахує у Державний бюджет.

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 12:38
Вимога Н02.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-000129-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 04 вересня 2019 19:26
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 21:06
Рішення від 09.09.2019 № 12519 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 21:06
рішення від 24.09.2019 № 13584.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2019 15:43

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 19:26
Платіжне доручення.pdf
04 вересня 2019 19:26
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-08-09-000129-bfcfd13039f264073b96f5321a7e5e05d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:46
16. Зимове утримання.pdf
04 жовтня 2019 16:46
15. відгук.zip
04 жовтня 2019 16:46
15205-1 ШРБУ 48 p7s.7z
04 жовтня 2019 16:46
8. Наявність МТБ.pdf
04 жовтня 2019 16:46
7. Довідка.pdf
04 жовтня 2019 16:46
6. Захист довкілля.pdf
04 жовтня 2019 16:46
3. Ст. 17 Закону.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 15:27
Протокол НР.7Z
07 жовтня 2019 15:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 жовтня 2019 15:27
Лист для клієнтів.7z
07 жовтня 2019 15:27
Гарантія 14389-19-12.7z
07 жовтня 2019 15:27
Витяг із Статуту.7z
07 жовтня 2019 15:27
Банківська ліцензія.7z
07 жовтня 2019 15:27
Технічна частина.pdf
07 жовтня 2019 15:27
Лист-відгук-Н-02..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:46
16. Зимове утримання.pdf
04 жовтня 2019 16:46
15. відгук.zip
04 жовтня 2019 16:46
15205-1 ШРБУ 48 p7s.7z
04 жовтня 2019 16:46
8. Наявність МТБ.pdf
04 жовтня 2019 16:46
7. Довідка.pdf
04 жовтня 2019 16:46
6. Захист довкілля.pdf
04 жовтня 2019 16:46
3. Ст. 17 Закону.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 15:27
Протокол НР.7Z
07 жовтня 2019 15:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 жовтня 2019 15:27
Лист для клієнтів.7z
07 жовтня 2019 15:27
Гарантія 14389-19-12.7z
07 жовтня 2019 15:27
Витяг із Статуту.7z
07 жовтня 2019 15:27
Банківська ліцензія.7z
07 жовтня 2019 15:27
Технічна частина.pdf
07 жовтня 2019 15:27
Лист-відгук-Н-02..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 17:09
Коментар щодо відміни: Відсутня подальша потреба в оголошенні закупівлі послуг на довгостроковий період (IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки) з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Технічним завданням, Додатком № 9 до Тендерної документації, затвердженої рішеннями тендерного комітету Замовника. Для можливості проведення повторної закупівлі послуг, необхідно здійснити перерахунок очікуваної вартості на один календарний рік, перезатвердити Технічне завдання, з огляду на те, що період постачання буде здійснюватися з 01.01.2020 по 31.12.2020 року, а не на IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки. Тому, необхідно відмінити торги на закупівлю послуг згідно абз.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
16 жовтня 2019 17:09
Протокол № 43-46В-19 відміни торгів.pdf