Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 650,00 UAH
UA-2019-08-08-002867-b ● 0a32f7e334e74e278d67c63c22e29ce3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Галина Руда +380680337650,+380442381200 galo4ka_@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 20 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідальна Руда Г. А. 044-238-12-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, Украина, 01033, Киевская область, м. Київ, вул. Жилянська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 17:01 |
Кваліф вимоги до учасника 2019.docx |
08 серпня 2019 17:01 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx |
08 серпня 2019 17:01 |
опис офісне приладдя.doc |
08 серпня 2019 17:01 |
Договір_проект.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 09:28
Дата відповіді: 09 серпня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Допускається аналог, але параметри і характеристики повинні відповідати заявленим характеристикам в описі товару. 2. Відповідно до "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 № 10 (далі – Порядок) "учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Переможцем визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
9 469,56
UAH з ПДВ
|
9 469,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
11 810,58
UAH з ПДВ
|
11 324,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
11 894,58
UAH з ПДВ
|
11 324,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
12 722,06
UAH з ПДВ
|
12 722,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
13 789,38
UAH з ПДВ
|
13 789,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
14 052,00
UAH з ПДВ
|
14 052,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМРАДОН" |
16 440,00
UAH з ПДВ
|
14 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
9 469,56
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:03
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
11 324,80
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Переможець |
11 324,92
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 219.pdf | укладений |
10 вересня 2019 12:12
|