Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючий пилосмок
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002540-b bf1981f46e2b4cbda0dd45cbaadac669
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Тараненко

+380632673931
+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Марія Тараненко
+380632673931,+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:25
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


кошти місцевого (обласного) бюджету: залишок освітної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам минулих років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Миючий пилосмок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, мітсто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата замовником після пред'явлення постачальником рахунка на оплату товарів на умовах відстрочки платежу на строк до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товарів замовником за умови отримання бюджетного фінансування Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:16
пропозиція-пилосмок-08.2019.docx
08 серпня 2019 16:16
інформація-пилосмок-08.2019.docx
08 серпня 2019 16:16
договір-пилосмок-08.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповіді на Ваші запитання ви можете знайти уважно вивчивши технічний опис предмету закупівлі, викладений в окремому файлі «інформація-пилосмок-08.2019»: 1) до розгляду допускається пропозиція на закупівлю телевізора із технічними характеристиками відповідно до вимог замовника без урахування конкретної марки чи моделі (при посиланні на конкретну марку чи модель в інформації допускається можливість пропозиції аналогу за характеристиками та якістю), для цього учасником надається порівняльна таблиця опису та характеристик товарів; 2) в ціновій пропозиції учасник повинен вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару; 3) до участі у закупівлі допускаються всі учасники, в тому числі неплатники ПДВ, найвигіднішою буде визнана пропозиція з найнижчою остаточною ціною (після завершення електронного реверсивного аукціону, з урахуванням або без урахування ПДВ) за умови виконання всіх вимог, викладених в інформації та договорі про закупівлю. Визначення учасника-переможця проходить на підставі розгяду пропозиції учасника із найнижчою остаточною ціною (незалежно від нарахування або ненарахування ПДВ), без порівняння цін всіх учасників без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 9 747,00
UAH з ПДВ
9 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВЕНТА-К" 10 998,00
UAH з ПДВ
9 735,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 623,00
UAH з ПДВ
10 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 16:04
SE 6.xxx y, SE 5. xxx y.pdf
19 серпня 2019 16:04
8508.pdf
19 серпня 2019 16:04
SE 6xxx, SE 5xxx.pdf
16 серпня 2019 16:59
HP_LJ_575_18022014.pdf
16 серпня 2019 16:31
Пропозиція пилосос.pdf
16 серпня 2019 16:29
Паспорт+ІПН завірені.pdf
16 серпня 2019 16:29
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 12:02
Сертифікат_SE 6.100.pdf
16 серпня 2019 12:02
Технічний опис.pdf
16 серпня 2019 12:02
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 16:31
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:30
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ЮВЕНТА-К"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Переможець 9 687,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:17

Документи

21 серпня 2019 16:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
9 687,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2019 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 17:03
договір-пилосмок-Богдан-додаток-08.2019.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:02
договір-пилосмок-Богдан-08.2019.pdf укладений
30 серпня 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товарів до 10 жовтня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML