Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючий пилосмок
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002540-b ● bf1981f46e2b4cbda0dd45cbaadac669
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20209802 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27 |
Контактна особа: |
Марія Тараненко +380632673931,+380677519815 shkola-internat_7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
кошти місцевого (обласного) бюджету: залишок освітної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам минулих років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Миючий пилосмок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, мітсто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата замовником після пред'явлення постачальником рахунка на оплату товарів на умовах відстрочки платежу на строк до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товарів замовником за умови отримання бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 16:16 |
пропозиція-пилосмок-08.2019.docx | |
08 серпня 2019 16:16 |
інформація-пилосмок-08.2019.docx | |
08 серпня 2019 16:16 |
договір-пилосмок-08.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 09:33
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповіді на Ваші запитання ви можете знайти уважно вивчивши технічний опис предмету закупівлі, викладений в окремому файлі «інформація-пилосмок-08.2019»: 1) до розгляду допускається пропозиція на закупівлю телевізора із технічними характеристиками відповідно до вимог замовника без урахування конкретної марки чи моделі (при посиланні на конкретну марку чи модель в інформації допускається можливість пропозиції аналогу за характеристиками та якістю), для цього учасником надається порівняльна таблиця опису та характеристик товарів; 2) в ціновій пропозиції учасник повинен вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару; 3) до участі у закупівлі допускаються всі учасники, в тому числі неплатники ПДВ, найвигіднішою буде визнана пропозиція з найнижчою остаточною ціною (після завершення електронного реверсивного аукціону, з урахуванням або без урахування ПДВ) за умови виконання всіх вимог, викладених в інформації та договорі про закупівлю. Визначення учасника-переможця проходить на підставі розгяду пропозиції учасника із найнижчою остаточною ціною (незалежно від нарахування або ненарахування ПДВ), без порівняння цін всіх учасників без врахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
9 747,00
UAH з ПДВ
|
9 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮВЕНТА-К" |
10 998,00
UAH з ПДВ
|
9 735,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
10 623,00
UAH з ПДВ
|
10 623,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Переможець |
9 687,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 17:03
|
договір-пилосмок-Богдан-додаток-08.2019.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 16:02
|
договір-пилосмок-Богдан-08.2019.pdf | укладений |
30 серпня 2019 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товарів до 10 жовтня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |