Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продукція для чищення за кодом ДК 021:2015 39830000-9 (продукція для чищення)
Очікувана вартість
6 625,00 UAH
UA-2019-08-08-002111-b d160fb7c70034fa1a81582453b4e9d19
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гроголь Володимир Ігорович

+380512589713 v.grogol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Гроголь Володимир Ігорович
+380512589713
v.grogol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 6 625,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


продукція для чищення за кодом ДК 021:2015 39830000-9 (продукція для чищення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт
Засіб для миття підлоги, лінолеум «SAN CLEAN» (або еквівалент) (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
27 шт
Засіб для миття підлоги, паркет, ламінат, з силіконом «SAN CLEAN» (або еквівалент) (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
36 шт
Дезінфікуючий засіб для чищення унітазу «Domestos» Експерт Сила (або еквівалент) (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
5 шт
Автоматичний дозатор рідкого мила Bravo (або еквівалент) (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (пятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:20
оголошення.doc
08 серпня 2019 15:20
ТД_продукція для чищення.docx
08 серпня 2019 15:20
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:17
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання Учасника: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

Відповідь Учаснику: У Додатку 1 Тендерної документації вказано: Якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Технічної специфікації (технічних вимог). Також, в Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що плануємий Учасником до поставки Товар повинен бути з позначенням марки, виробника, ваги, ваги упаковки (нетто), ДСТУ або ТУ виробника.

Питання Учасника: 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?


Відповідь Учаснику: Відповідно до п.5 Розділу І Тендерної документації, Учасником процедури закупівлі може бути- фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
В п.1 Розділу V Тендерної документації вказано:
Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ.
Якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції з урахуванням ПДВ (відповідно до положень Податкового кодексу України).
Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахуванням податку на додану вартість (без ПДВ).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така пропозиція, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
У зв’язку з застосуванням єдиного критерію «Ціна», методика оцінки не передбачається.
Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає здійснювати поставку Товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Замовника, викладених у Тендерній документації та додатках до неї, вказаної Учасником при заповненні відповідної електронної форми тендерної пропозиції без ПДВ.

Шановні Учасники закупівлі, читайте, будь-ласка, Тендерну документацію!!! Вона містить всі відповіді на Ваші запитання.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій