Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001785-b c1ebb0dd91f048b2a3d8476960deec79
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Данилюк Віталій Михайлович

380432504288
380987288798
VisitVinnytsia@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42731882
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна 59,
Контактна особа: Данилюк Віталій Михайлович
380432504288,380987288798
VisitVinnytsia@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:03
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Замовник:
1.1. Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 42731882
1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.

2. Очікувана вартість закупівлі: 75000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 копійок), з ПДВ.

3. Інформація про предмет закупівлі – Ноутбук.
3.1. Кількість: 3 штуки.
3.2. Найменування предмета закупівлі та код класифікатора: ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук).
3.3. Місце поставки товару: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.
3.4. Строк поставки товарів: один місяць з моменту підписання договору.
3.5. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
№ п/п Назва товару Характеристики Одиниці виміру Кіль-кість
1. Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black Гарантійний термін товару повинен становити не менше 12 місяців шт. 3

4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
а) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
б) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
в) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
г) надати копії аналогічних договорів (мінімум 2 шт.) з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні);
д) довідку з описом всіх гарантійних умов і адресою фірм у місті Вінниця, які будуть здійснювати гарантійний ремонт.
е) інші документи (за наявності) на розсуд учасника.
Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді (формат PDF ) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.
В паперовому вигляді, ВСІ копії документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом Учасника, надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Вартість пропозиції закупівлі та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Плата за участь в торгах (закупівлях) повертається у випадках і порядку передбачених чинним законодавством.

5. Відхилення пропозицій:
У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом Учасника, Замовнику Переможцем до укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Інформація про відхилення пропозиції учасника оприлюднюється Замовником на веб-сторінці електронного майданчику, на якому Замовником розміщено оголошення про проведення закупівлі.

6. Терміни укладання договору:
Договір укладається між замовником та переможцем не раніше ніж два дні з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.

7. Зразок цінової пропозиції:

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
для участі в торгах на право поставки товару згідно коду за ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук) для Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Повна назва учасника торгів
1. Місцезнаходження
2. Телефон, факс, e-mail _____________
3. Цінова пропозиція: __________________________________________________________

№ п/п Найменування товару Одиниці виміру Кіль-кість Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ за одиницю Загальна вартість з ПДВ, грн
30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
1 Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black шт. 3
Загальна ціна, грн. з ПДВ складає:
в т.ч. ПДВ, грн.:

4. Умови та строки:
4.1. Поставки _______
4.2. Оплати ( враховуючи обов’язкові вимоги)
4.3 Гарантії якості _____

Керівник __
(підпис) (дата) (прізвище, ім’я та по батькові)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК003:2010: 1229.3 — Керівні працівники апарату місцевих органів державної влади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:38
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації розглядатися не будуть. Фізичні особи - підприємці допускаються до участі у закупівлі. Порівняння цін буде без урахування ПДВ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації розглядатися не будуть. Фізичні особи - підприємці допускаються до участі у закупівлі. Порівняння цін буде без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 57 240,00
UAH
57 240,00
UAH
Документи
ТОВ "КомпаКом" 75 000,00
UAH
69 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 73 800,00
UAH
72 640,00
UAH
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 73 494,00
UAH
73 119,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:51
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 22:53
Dell ноутбуки.pdf
15 серпня 2019 22:53
Статут.pdf
15 серпня 2019 22:53
Стаття 17.pdf
15 серпня 2019 22:53
Рахунок Приват Апрєль.pdf
15 серпня 2019 22:53
Рахунок в Укрсиб.tif
15 серпня 2019 22:53
Пропозиція.pdf
15 серпня 2019 22:53
НоутбукDELL3.pdf
15 серпня 2019 22:53
Ноутбук DELL2.pdf
15 серпня 2019 22:53
Ноутбук DELL.pdf
15 серпня 2019 22:53
Ноутбук Dell CЕС(1).pdf
15 серпня 2019 22:53
Ноутбук DELL 1.pdf
15 серпня 2019 22:53
МТБ(1).pdf
15 серпня 2019 22:53
Довідка Мін.Юст..png
15 серпня 2019 22:53
Довідка МВС.jpg
15 серпня 2019 22:53
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 22:53
Військова частина.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 16:26
сертификатWindows-10-Pro.jpg
15 серпня 2019 16:26
Сертификаты леново.rar
15 серпня 2019 16:26
Сервіс_центри.pdf
15 серпня 2019 16:26
висновок СЕС ACER.pdf
15 серпня 2019 16:26
propozitsiya_ 75000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 57 240,00
UAH
19 серпня 2019 12:54
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 69 000,00
UAH
19 серпня 2019 17:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 72 640,00
UAH
20 серпня 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
72 640,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 16:11
Договір №82 про закупівлю товарів за публічні кошти.pdf укладений
27 серпня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 72 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 106,67 UAH)