Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001785-b ● c1ebb0dd91f048b2a3d8476960deec79
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42731882 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна 59, |
Контактна особа: |
Данилюк Віталій Михайлович 380432504288,380987288798 VisitVinnytsia@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
1. Замовник:
1.1. Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 42731882
1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.
2. Очікувана вартість закупівлі: 75000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 копійок), з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі – Ноутбук.
3.1. Кількість: 3 штуки.
3.2. Найменування предмета закупівлі та код класифікатора: ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук).
3.3. Місце поставки товару: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.
3.4. Строк поставки товарів: один місяць з моменту підписання договору.
3.5. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
№ п/п Назва товару Характеристики Одиниці виміру Кіль-кість
1. Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black Гарантійний термін товару повинен становити не менше 12 місяців шт. 3
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
а) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
б) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
в) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
г) надати копії аналогічних договорів (мінімум 2 шт.) з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні);
д) довідку з описом всіх гарантійних умов і адресою фірм у місті Вінниця, які будуть здійснювати гарантійний ремонт.
е) інші документи (за наявності) на розсуд учасника.
Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді (формат PDF ) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.
В паперовому вигляді, ВСІ копії документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом Учасника, надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Вартість пропозиції закупівлі та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Плата за участь в торгах (закупівлях) повертається у випадках і порядку передбачених чинним законодавством.
5. Відхилення пропозицій:
У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом Учасника, Замовнику Переможцем до укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Інформація про відхилення пропозиції учасника оприлюднюється Замовником на веб-сторінці електронного майданчику, на якому Замовником розміщено оголошення про проведення закупівлі.
6. Терміни укладання договору:
Договір укладається між замовником та переможцем не раніше ніж два дні з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
7. Зразок цінової пропозиції:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
для участі в торгах на право поставки товару згідно коду за ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук) для Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Повна назва учасника торгів
1. Місцезнаходження
2. Телефон, факс, e-mail _____________
3. Цінова пропозиція: __________________________________________________________
№ п/п Найменування товару Одиниці виміру Кіль-кість Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ за одиницю Загальна вартість з ПДВ, грн
30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
1 Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black шт. 3
Загальна ціна, грн. з ПДВ складає:
в т.ч. ПДВ, грн.:
4. Умови та строки:
4.1. Поставки _______
4.2. Оплати ( враховуючи обов’язкові вимоги)
4.3 Гарантії якості _____
Керівник __
(підпис) (дата) (прізвище, ім’я та по батькові)
Розгорнути
Згорнути
1.1. Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 42731882
1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.
2. Очікувана вартість закупівлі: 75000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень, 00 копійок), з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі – Ноутбук.
3.1. Кількість: 3 штуки.
3.2. Найменування предмета закупівлі та код класифікатора: ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук).
3.3. Місце поставки товару: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.
3.4. Строк поставки товарів: один місяць з моменту підписання договору.
3.5. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
№ п/п Назва товару Характеристики Одиниці виміру Кіль-кість
1. Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black Гарантійний термін товару повинен становити не менше 12 місяців шт. 3
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
а) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
б) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
в) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
г) надати копії аналогічних договорів (мінімум 2 шт.) з підтвердженням їх виконання (відгуки або видаткові накладні);
д) довідку з описом всіх гарантійних умов і адресою фірм у місті Вінниця, які будуть здійснювати гарантійний ремонт.
е) інші документи (за наявності) на розсуд учасника.
Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді (формат PDF ) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.
В паперовому вигляді, ВСІ копії документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірені підписом Учасника, надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Вартість пропозиції закупівлі та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на товари, які пропонує постачати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Плата за участь в торгах (закупівлях) повертається у випадках і порядку передбачених чинним законодавством.
5. Відхилення пропозицій:
У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом Учасника, Замовнику Переможцем до укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Інформація про відхилення пропозиції учасника оприлюднюється Замовником на веб-сторінці електронного майданчику, на якому Замовником розміщено оголошення про проведення закупівлі.
6. Терміни укладання договору:
Договір укладається між замовником та переможцем не раніше ніж два дні з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця.
7. Зразок цінової пропозиції:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
для участі в торгах на право поставки товару згідно коду за ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук) для Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Повна назва учасника торгів
1. Місцезнаходження
2. Телефон, факс, e-mail _____________
3. Цінова пропозиція: __________________________________________________________
№ п/п Найменування товару Одиниці виміру Кіль-кість Ціна за одиницю без ПДВ, грн ПДВ за одиницю Загальна вартість з ПДВ, грн
30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
1 Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black шт. 3
Загальна ціна, грн. з ПДВ складає:
в т.ч. ПДВ, грн.:
4. Умови та строки:
4.1. Поставки _______
4.2. Оплати ( враховуючи обов’язкові вимоги)
4.3 Гарантії якості _____
Керівник __
(підпис) (дата) (прізвище, ім’я та по батькові)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбук Dell inspiron 5770 (57i78S1H1R5M-LBK) Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК003:2010: 1229.3 — Керівні працівники апарату місцевих органів державної влади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 14:37 |
Кваліфікаційні та технічні умови - оголошення.docx |
08 серпня 2019 14:35 |
Договір - Ноутбук.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:38
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації розглядатися не будуть. Фізичні особи - підприємці допускаються до участі у закупівлі. Порівняння цін буде без урахування ПДВ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації розглядатися не будуть. Фізичні особи - підприємці допускаються до участі у закупівлі. Порівняння цін буде без урахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Апрєль" |
57 240,00
UAH
|
57 240,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
75 000,00
UAH
|
69 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
73 800,00
UAH
|
72 640,00
UAH
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
73 494,00
UAH
|
73 119,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Апрєль" #24366773 |
Відхилено |
57 240,00
UAH
|
19 серпня 2019 12:54
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
69 000,00
UAH
|
19 серпня 2019 17:28
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
72 640,00
UAH
|
20 серпня 2019 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 16:11
|
Договір №82 про закупівлю товарів за публічні кошти.pdf | укладений |
27 серпня 2019 14:25
|