Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Секційні лотки та канцелярське приладдя (письмові набори)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001312-b ● 0370444750df4e8aa786916af52e07d1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Галина Руда +380680337650,+380442381200 galo4ka_@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Секційні лотки та канцелярське приладдя (письмові набори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, Украина, 01033, Киевская область, м. Київ, вул. Жилянська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 12:51 |
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx |
08 серпня 2019 12:51 |
Кваліф вимоги до учасника 2019.docx |
08 серпня 2019 12:51 |
Опис письмові набори 2019.doc |
08 серпня 2019 12:51 |
Договір_проект.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Допускається аналог, але параметри і характеристики повинні відповідати заявленим характеристикам в описі товару. 2. Відповідно до "Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 № 10 (далі – Порядок) "учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Переможцем визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
13 411,80
UAH з ПДВ
|
12 868,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
14 097,60
UAH з ПДВ
|
12 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
14 387,04
UAH з ПДВ
|
13 070,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
13 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
15 567,30
UAH з ПДВ
|
15 567,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
12 868,92
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №197.pdf | укладений |
27 серпня 2019 16:37
|