Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір, файли, дирокол, календарі, ластік, клей, коректор, ручки, олівці
Очікувана вартість
6 093,00 UAH
UA-2019-08-08-000836-b 937c0de1d7bd4d9ebc1fc3f03c170d92
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марухняк Ольга Євгенівна

+380615336323 ufbrda@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ фінансів Бердянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313803
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пр-т Перемоги, буд. 3
Контактна особа: Марухняк Ольга Євгенівна
+380615336323
ufbrda@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 11:30
Початок аукціону: 13 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 6 093,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
98 шт
Канцтовари (згідно додатку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 4 773,28
UAH з ПДВ
4 773,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 5 400,00
UAH з ПДВ
5 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 14:01
Пропозиція оновлена.pdf
12 серпня 2019 11:20
Smart line office сертифікат.pdf
12 серпня 2019 11:20
Пропозиція .pdf
12 серпня 2019 11:20
ПДВ зав.PDF
12 серпня 2019 11:20
_Протокол.pdf
12 серпня 2019 11:20
_Наказ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 11:22
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:21
Файл2cт.jpg
12 серпня 2019 11:21
Файл 1cт.jpg
12 серпня 2019 11:21
Скан_СЭС 4Office.pdf
12 серпня 2019 11:21
Сангіг Factis_Milan 21273.pdf
12 серпня 2019 11:21
Антистеплер, зшивач.pdf
12 серпня 2019 11:21
бумага сертифікат.jpeg
12 серпня 2019 11:21
ЦП.pdf
12 серпня 2019 11:21
Паспорт і код згідно.pdf
12 серпня 2019 11:21
Лист -згода.pdf
12 серпня 2019 11:21
Довідка на підписання.pdf
12 серпня 2019 11:21
Довідка ліцензіі.jpeg
12 серпня 2019 11:21
Довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 11:21
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 4 773,28
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 13:03

Документи

16 серпня 2019 13:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
4 773,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 13:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 09:07
договор укладений
23 серпня 2019 08:57