Папір, файли, дирокол, календарі, ластік, клей, коректор, ручки, олівці
Очікувана вартість
6 093,00 UAH
UA-2019-08-08-000836-b 937c0de1d7bd4d9ebc1fc3f03c170d92
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ фінансів Бердянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313803
Місцезнаходження замовника: 71100, Україна, Запорізька обл., Бердянськ, пр-т Перемоги, буд. 3
Контактна особа замовника: Марухняк Ольга Євгенівна
+380615336323
ufbrda@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 11:30
Початок аукціону: 13 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 6 093,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
98 шт
Канцтовари (згідно додатку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 серпня 2019 11:26
Документи закупівлі (1) - копия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 4 773,28
UAH з ПДВ
4 773,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 5 400,00
UAH з ПДВ
5 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 14:01
Пропозиція оновлена.pdf
12 серпня 2019 11:20
Smart line office сертифікат.pdf
12 серпня 2019 11:20
Пропозиція .pdf
12 серпня 2019 11:20
ПДВ зав.PDF
12 серпня 2019 11:20
_Протокол.pdf
12 серпня 2019 11:20
_Наказ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 11:22
sign.p7s
12 серпня 2019 11:21
Файл2cт.jpg
12 серпня 2019 11:21
Файл 1cт.jpg
12 серпня 2019 11:21
Скан_СЭС 4Office.pdf
12 серпня 2019 11:21
Сангіг Factis_Milan 21273.pdf
12 серпня 2019 11:21
Антистеплер, зшивач.pdf
12 серпня 2019 11:21
бумага сертифікат.jpeg
12 серпня 2019 11:21
ЦП.pdf
12 серпня 2019 11:21
Паспорт і код згідно.pdf
12 серпня 2019 11:21
Лист -згода.pdf
12 серпня 2019 11:21
Довідка на підписання.pdf
12 серпня 2019 11:21
Довідка ліцензіі.jpeg
12 серпня 2019 11:21
Довідка з банку.pdf
12 серпня 2019 11:21
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 4 773,28
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 13:03

Документи

16 серпня 2019 13:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
4 773,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 13:03
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 09:07
договор укладений
23 серпня 2019 08:57

Актуальні тендери

До пошуку