Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, файли, дирокол, календарі, ластік, клей, коректор, ручки, олівці
Очікувана вартість
6 093,00 UAH
UA-2019-08-08-000836-b ● 937c0de1d7bd4d9ebc1fc3f03c170d92
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ фінансів Бердянської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02313803 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пр-т Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Марухняк Ольга Євгенівна +380615336323 ufbrda@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 11:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 11:30 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 6 093,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
98 шт
Канцтовари (згідно додатку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, пр-т Перемоги, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 11:26 |
Документи закупівлі (1) - копия.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
4 773,28
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 09:07
|
договор | укладений |
23 серпня 2019 08:57
|