Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
123 444,68 UAH
UA-2019-08-08-000665-c 4b1d3ed58c824ac0af70a32e687225f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошевой Сергій Миколайович

+380639777998 galpmsdbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство " Галицинівський центр первинної медико - санітарної допомоги "
Код ЄДРПОУ: 42111032
Місцезнаходження: 57286, Україна , Миколаївська обл., с Галицинове, Миколаївська обл. Вітовський район с.Галицинове вулиця Центральна, будинок ,1
Контактна особа: Кошевой Сергій Миколайович
+380639777998
galpmsdbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:19
Очікувана вартість: 123 444,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 234,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп’ютер у зборі: системний блок, монітор “19”-“21”, клавіатура, “мишка”, акустичні колонки, web-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 “15.6” або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
Багатофункціональний пристрій Brother DCP-1510R або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
USB Флеш пам’ять Kingston 16 Gb або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
USB Флеш пам’ять Kingston 32 Gb або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 шт
Накопичувач зовнішній “2.5” Seagate 1Tb, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57286, Україна, Миколаївська область, село Галицинове, Вітовський район, вулиця Центральна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:14
2. Дод. _1_технічні вимоги.docx
13 серпня 2019 13:14
1. Оголошення_комп_ютер у зборі.docx
08 серпня 2019 16:46
5. Дод.4_зразок листа-згоди.docx
08 серпня 2019 16:46
4._Дод._3_проект_договору.docx
08 серпня 2019 16:46
3._Дод._2_пропозицiя.docx
13 серпня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:14
2. Дод. _1_технічні вимоги.docx
08 серпня 2019 16:46
2. Дод. _1_технічні вимоги.docx
13 серпня 2019 13:14
1. Оголошення_комп_ютер у зборі.docx
08 серпня 2019 16:46
1. Оголошення_комп_ютер у зборі.docx
08 серпня 2019 16:46
5. Дод.4_зразок листа-згоди.docx
08 серпня 2019 16:46
4._Дод._3_проект_договору.docx
08 серпня 2019 16:46
3._Дод._2_пропозицiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 09:28
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, вдячні Вам за запитання.
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Замовник допускає на торги пропозиції Учасників щодо Товару, торгова марка або модель якого відрізняється від торгової марки або моделі зазначеної в документації, але параметри не повинні відрізнятися від технічних вимог предмета закупівлі.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Всі Учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку, модель, модифікацію, артикул та ін. щодо запропонованого Товару, однак пропозиції Учасників будуть розглядатися тільки відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог Оголошення про проведення закупівлі.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, зберігання товару, отримання необхідних дозвільних документів, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 99 967,20
UAH з ПДВ
99 967,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 110 970,00
UAH з ПДВ
104 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 115 182,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЛЯХОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 112 128,10
UAH з ПДВ
112 128,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 123 350,00
UAH з ПДВ
123 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:23
СЭС 2016 2 acer.jpg
16 серпня 2019 15:23
документи пропозиції.pdf
16 серпня 2019 15:23
сертиф brother 3.pdf
16 серпня 2019 15:23
Гігієна Lenovo Seagate Genius.pdf
16 серпня 2019 15:23
сертиф brother 2.pdf
16 серпня 2019 15:23
гигиена систм блоки 2017.pdf
16 серпня 2019 15:23
сертиф Brother 1.pdf
16 серпня 2019 15:23
гигиена комплект 3.JPG
16 серпня 2019 15:23
гигиена комплект 2.JPG
16 серпня 2019 15:23
гигиена клав и мыши.jpeg
16 серпня 2019 15:23
гигиена клав и мыши2.jpeg
16 серпня 2019 15:23
Гигиена все 2015 асус.pdf
16 серпня 2019 15:22
ГИГИЕНА Certificate-180194-lenovo.pdf
16 серпня 2019 15:22
гигиена brother.jpeg
16 серпня 2019 15:22
гигиена brother2.jpeg
16 серпня 2019 15:22
гигиена комплект1.JPG
16 серпня 2019 15:22
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
16 серпня 2019 15:22
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
16 серпня 2019 15:22
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
16 серпня 2019 15:22
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
16 серпня 2019 15:22
CЭС 2016 acer.jpg
16 серпня 2019 15:22
Certificate- acer notebook.pdf
16 серпня 2019 15:22
Certificate-188850.pdf
16 серпня 2019 15:22
Certificate-184501.pdf
16 серпня 2019 15:22
СЭС 2016 3 acer.jpg

Публічні документи

16 серпня 2019 13:18
Електронний підпис
16 серпня 2019 13:18
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
16 серпня 2019 13:18
CEC brother.pdf
16 серпня 2019 13:18
Сертифікати Lenovo.pdf
16 серпня 2019 13:18
Тендерна Пропозиція .pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 16:44
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _5.pdf
16 серпня 2019 16:43
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _6.pdf
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _4.pdf
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _1.pdf
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _2.pdf
16 серпня 2019 16:43
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
16 серпня 2019 16:43
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
16 серпня 2019 16:43
Гарантійний лист _3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ФОП ШЛЯХОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 99 967,20
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 13:30

Документи

20 серпня 2019 13:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
99 967,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 13:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 15:15
договір укладений
29 серпня 2019 15:07