Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 3 223 720,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 118,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2019 18:50 |
Зміни до тендеру_3029_03.09.2019.doc | |
03 вересня 2019 18:50 |
3029 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.09.2019.docx | |
12 серпня 2019 17:52 |
Зміни до тендеру_3029_12.08.2019.doc | |
08 серпня 2019 15:46 |
Додаток №9 (13).docx |
03 вересня 2019 18:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2019 18:50 |
Зміни до тендеру_3029_03.09.2019.doc
|
||||||
03 вересня 2019 18:50 |
3029 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.09.2019.docx
|
||||||
12 серпня 2019 17:52 |
Зміни до тендеру_3029_12.08.2019.doc
|
||||||
08 серпня 2019 15:46 |
Додаток №9 (13).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно вимогам тендерної документації п. 2.3.2 Додатку №1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» необхідно
«…- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;….»
Нами були подані всі необхідні документи до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Однак, в зв’язку з великим обсягом поданної документації та інформації, строк погодження актуальності креслеників можливий до кінця вересня 2019 р.
В зв’язку з вищезазначеним, для забезпечення відповідного конкурентного проведення процедури закупівлі, просимо перенести кінцевий термін подання тендерної пропозиції на 28 днів.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000044 ● 27c278d0a8604e109bf65bb0dc406f1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 № 486
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.12.2020.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.12.2020 № 486
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2019-08-08-000639-a 08.08.2019
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергі
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-08-000639-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасні частини до пасажирських вагонів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-08-08-000639-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-08-08-000639-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-12-30 16:28:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на звернення учасників щодо тендерної документації та на їх вимоги щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР" |
2 826 000,00
UAH з ПДВ
|
2 826 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" |
3 207 741,72
UAH з ПДВ
|
3 207 741,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" |
3 223 720,50
UAH з ПДВ
|
3 223 720,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР" #14308730 |
Відхилено |
2 826 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:21
|
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" #42074290 |
Відхилено |
3 207 741,72
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:22
|
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" #41185962 |
Переможець |
3 223 720,50
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:26
|
ЦЗВ-03-16519-01.pdf | укладений |
22 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 16:37
|
ЦЗВ-03-16519-01 15.11.2019.pdf | укладений |
15 листопада 2019 16:37
|