Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 223 720,50 UAH
UA-2019-08-08-000639-a 2d70331a5f5144078711d71b55c40943
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 3 223 720,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 118,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект меблів в купе відпочинку провідника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1 комплект
Комплект меблів, що трансформуються, в пасажирських купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1 комплект
Комплект меблів в службовому купе вагона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 18:50
Зміни до тендеру_3029_03.09.2019.doc
03 вересня 2019 18:50
3029 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.09.2019.docx
12 серпня 2019 17:52
Зміни до тендеру_3029_12.08.2019.doc
08 серпня 2019 15:46
Додаток №9 (13).docx
03 вересня 2019 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 18:50
Зміни до тендеру_3029_03.09.2019.doc
03 вересня 2019 18:50
3029 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.09.2019.docx
12 серпня 2019 17:52
3029 ТД зч до пас.вагонів_нова редакіця_12.08.2019.docx
08 серпня 2019 15:46
3029 ТД зч до пас.вагонів.docx
12 серпня 2019 17:52
Зміни до тендеру_3029_12.08.2019.doc
08 серпня 2019 15:46
Додаток №9 (13).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перенесення строку подання
Дата подання: 12 серпня 2019 17:21
Дата відповіді: 03 вересня 2019 19:19
Ми, вітчизняний виробник, маємо намір прийняти участь у тендері на закупівлю «Запасні частини до пасажирських вагонів». Оскільки наше підприємство через великий обсяг документації та інформації не встигає отримати узгодження креслеників філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця», та через проходження процедури подовження строку дії сертифікатів відповідності - отримати лист-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» на неметалеві матеріали, що відповідно до тендерної документації, обов’язкове для участі в тендері, ПРОСИМО подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 10 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Страхова гарантія
Дата подання: 12 серпня 2019 17:26
Дата відповіді: 03 вересня 2019 19:20
Наша компанія має намір прийняти участь у тендері на закупівлю Запасних частин до пасажирських вагонів. Ознайомившись з тендерною документацією в частині Забезпечення тендерної пропозиції та Забезпечення виконання договору про закупівлю, ми виявили що в документації передбачено забезпечення лише у вигляді Банківської гарантії, проте в Додатку №7 до тендерної документації зазначаються вимоги як до банківських гарантій так і до страхових гарантій. Просимо внести зміни до тендерної документації, та передбачити страхову гарантію як альтернативу забезпечення банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000639-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 12 серпня 2019 12:25
Вимога на умови закупівлі
Вімога на умови закупівлі. Вимога подана в доданому файлі.
Скасована
Дата: 13 серпня 2019 09:36
Причина: Коригування
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000639-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 13 серпня 2019 09:37
Вимога на умови закупівлі
Вімога на умови закупівлі. Вимога подана в доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 19:20
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000639-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 20 серпня 2019 10:43
Вимога на умови закупівлі
Ми, вітчизняний виробник, маємо намір прийняти участь у тендері на закупівлю «Запасні частини до пасажирських вагонів» (організатор: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця»)
Відповідно вимогам тендерної документації п. 2.3.2 Додатку №1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» необхідно
«…- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;….»
Нами були подані всі необхідні документи до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Однак, в зв’язку з великим обсягом поданної документації та інформації, строк погодження актуальності креслеників можливий до кінця вересня 2019 р.
В зв’язку з вищезазначеним, для забезпечення відповідного конкурентного проведення процедури закупівлі, просимо перенести кінцевий термін подання тендерної пропозиції на 28 днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 19:21
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000639-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 20 серпня 2019 10:44
Вимога на умови закупівлі
Вимога додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 19:21
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000639-a.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:03
Вимога на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД""
Вимога додається.
Скасована
Дата: 04 листопада 2019 09:55
Причина: Зміна обставин

Документи подані скаржником

12 серпня 2019 12:25
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

13 серпня 2019 09:37
Вимога1.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 10:44
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 14:03
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-08-000639-a.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР", Код ЄДРПОУ:14308730
Дата подання: 18 жовтня 2019 18:00
Cкарга на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД""
Cкарга на рішення кваліфікації по учаснику "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД""
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2019 22:51
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна обставин
Дата: 04 листопада 2019 09:56
Рішення від 23.10.2019 №15277 + лист замовнику .pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 22:51
рішення від 07.11.2019 №16240.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 18:49

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 18:00
Платіжне доручення.pdf
18 жовтня 2019 18:00
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

08 листопада 2019 18:49
рішення від 07.11.2019 №16240.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000044 ● 27c278d0a8604e109bf65bb0dc406f1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.12.2020 № 486

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.12.2020.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.12.2020 № 486

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 4 UA-2019-08-08-000639-a 08.08.2019

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-08-000639-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасні частини до пасажирських вагонів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-08-08-000639-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-08-08-000639-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-30 16:28:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на звернення учасників щодо тендерної документації та на їх вимоги щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР" 2 826 000,00
UAH з ПДВ
2 826 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 3 207 741,72
UAH з ПДВ
3 207 741,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" 3 223 720,50
UAH з ПДВ
3 223 720,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 20:15
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 20:15
Технологічни карти.pdf
10 вересня 2019 20:15
Наказ_про_призначення.pdf
10 вересня 2019 20:15
Ліцензія.zip
10 вересня 2019 20:15
Зразки паспортів.pdf
10 вересня 2019 20:15
Дані на товар.pdf
10 вересня 2019 20:15
Гарантия 5611.zip

Публічні документи

10 вересня 2019 20:55
Підтв умов договору 639.pdf
10 вересня 2019 20:55
Кваліфікаційна частина.rar
10 вересня 2019 20:55
Licence.zip
10 вересня 2019 20:55
Dovirenist_Ryzhiy.zip
10 вересня 2019 20:55
4303.pdf.(1).rar

Публічні документи

11 вересня 2019 00:53
Електронний підпис
11 вересня 2019 00:51
Протокол НР.7Z
11 вересня 2019 00:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 вересня 2019 00:51
Лист для клієнтів.7z
11 вересня 2019 00:51
КІТ Цінова пропозиція м.pdf
11 вересня 2019 00:51
Гарантія 14291-19.7z
11 вересня 2019 00:51
Витяг із Статуту.7z
11 вересня 2019 00:51
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР"

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАР"
#14308730
Відхилено 2 826 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:21
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
Відхилено 3 207 741,72
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:22
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД"
#41185962
Переможець 3 223 720,50
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:23

Документи

08 жовтня 2019 15:21
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:21
Протокол 3029.pdf
12 вересня 2019 18:19
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:19
Продовження строків.pdf
12 вересня 2019 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:22
Протокол 3029.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД"
#41185962
3 223 720,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:26
ЦЗВ-03-16519-01.pdf укладений
22 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 16:37
ЦЗВ-03-16519-01 15.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 16:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 223 720,50
UAH (в тому числі ПДВ 537 286,75 UAH)