Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області
Очікувана вартість
7 156 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000385-b 96089b7f7dd2487b82118520dc218e28
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням Т.в.о. голови Полтавської ОДА від 05.08.2019 № 571 «Про внесення змін в розпорядження голови облдержадміністрації від 21.06.2019 № 456» було викладено в новій редакції Перелік об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у несених пунктах, а також слова «Перелік об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у несених пунктах» було змінено на слова «Перелік об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету та коштів цільового фонду Полтавської обласної ради на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах». Зокрема, Перелік об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції з місцевого бюджету та коштів цільового фонду Полтавської обласної ради на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах було доповнено об’єктами, на яких передбачене надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області. З метою дотримання технології, якості надання послуг та запобіганню виникнення проблем технічного характеру, що пов’язані з подальшою експлуатацією та обслуговуванням мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення, доцільно залучити до виконання додаткових обсягів послуг на додатково виділені кошти по наданню послуг з експлуатаційного утримання ТОВ «БК «СТАРТ-ІНВЕСТ», який наразі надає весь комплекс послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в межах області. З огляду на вищевикладене, з’явилася потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, так як заміна попереднього надавача послуг може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. З огляду на те, що існує необхідність термінового приведення мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення до належного стану, з метою забезпечення безпеки дорожнього руху виникла вимушена потреба у здійсненні додаткової закупівлі на виконання послуг в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними послугами так, як заміна надавача послуг призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Додаткова закупівля даної послуги в того самого постачальника забезпечить повноцінне та безперебійне надання послуги. Ризик ігнорування закупівлі додаткового об’єму наданої послуги може завдати значних проблем, таких як підвищення аварійності на дорогах, псування майна (транспортних засобів), загроза життю та здоров’ю учасників дорожнього руху, підвищення соціальної напруги населення, подальшого руйнування проїзної частини та інших інженерних елементів. Крім того, додатковий об’єм послуги нерозривно пов'язаний із виконанням первинного договору і тому з технічних причин та для забезпечення належного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області виконавець не може бути замінений іншим.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 10:15
Оскарження наміру укласти договір: 19 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, відповідно до розпорядження Т.в.о. голови Полтавської ОДА, № 571 від 05.08.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 180 календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику в міру наданих послуг. Джерело фінансування: за рахунок субвенції з місцевого бюджету та коштів цільового фонду Полтавської обласної ради на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у несених пунктах Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

08 серпня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "Старт-Інвест"
#41922954
Переможець 7 156 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 10:15

Документи

08 серпня 2019 10:15
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 10:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "Старт-Інвест"
#41922954
7 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 10:15
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:41
Д.у. 4 до Договору _03-24_19-116.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 16:13
Додаткова угода (1).PDF зміни до договору
17 грудня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 09:06
Додаткова угода _ 2 до договору _ 03-24_19-116.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 15:34
ДУ _1 03-24_19-116.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:06
Договір укладений
19 серпня 2019 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.3 Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ "Вартість договору" Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.3 Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ "Вартість договору" Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.3 Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ "Вартість договору" Договору №03-24/19-116 від 19.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 860 782,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 143 463,77 UAH)