Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області ( 45430000-0 Покривання підлоги та стін )
Очікувана вартість
422 300,00 UAH
UA-2019-08-08-000216-b 693e17e3698141dc9d9fcc1985b80e91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:46
Очікувана вартість: 422 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 223,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області ( 45430000-0 Покривання підлоги та стін )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області ( 45430000-0 Покривання підлоги та стін ) (джерело фінансування - власні кошти підприємства ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, м. Суми, в. Роменська,79/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг для придбання матеріалів, необхідних для надання послуг за Договором, терміном не більше одного календарного місяця. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості наданих послуг по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання наданих послуг» (форма №КБ-2в) (далі – Акт) і «Довідок про вартість наданих послуг та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:37
Публ ТД ПР Приміщень САД 07.08.docx
08 серпня 2019 09:31
Публ Проект Дог Ремонт приміщень 07.08. 2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" 418 200,16
UAH з ПДВ
418 200,16
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" 422 094,18
UAH з ПДВ
422 094,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 09:09
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:35
Рахунок електротовари.jpg
10 вересня 2019 17:35
Договір поставки 9-09.pdf
09 вересня 2019 17:22
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:30
Счет Крос (06.09.19).jpg
06 вересня 2019 15:30
Договір поставки 9-09.pdf
05 вересня 2019 16:04
181950016711636.XML
05 вересня 2019 16:04
Довідка про судим.jpeg
28 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
23 серпня 2019 17:23
Пояснювальна записка.pdf
23 серпня 2019 17:23
Локальний кошторис.pdf
23 серпня 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 15:30
наказ повноваження.pdf
23 серпня 2019 15:30
Договір з додатками.pdf
23 серпня 2019 15:30
довідки до ст.17 Закону.pdf
23 серпня 2019 15:30
відгук.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 11:19
реквізити.pdf
23 серпня 2019 11:19
пропозиція.pdf
23 серпня 2019 11:19
погоджений договір.pdf
23 серпня 2019 11:19
наказ на директора.pdf
23 серпня 2019 11:19
лист гарантія.pdf
23 серпня 2019 11:19
Договірна ціна.pdf
23 серпня 2019 11:19
довідки до ст.17 Закону.pdf
23 серпня 2019 11:19
довідка техніка.pdf
23 серпня 2019 11:19
довідка працівники.pdf
23 серпня 2019 11:19
довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
Переможець 418 200,16
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
418 200,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:35
Скан ДУ 2 23.12 Ремонт прим.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 18:26
Договір ремонт.PDF укладений
16 вересня 2019 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що по об’єкту «Поточний ремонт адміністративних приміщень Служби автомобільних доріг у Сумській області» відпала необхідність виконання окремих видів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 16/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 275 904,73
UAH (в тому числі ПДВ 45 984,12 UAH)