Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туристичний комплекс для сімейного відпочинку з форелевим господарством "Ізаліс" (нове будівництво)"
Очікувана вартість
4 894 135,00 UAH
UA-2019-08-08-000198-b 291eef8ae18d42e1a13a84fe50dd4384
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Левченко

+380985280340 cherban.62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізянська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04350049
Місцезнаходження: 90436, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, с. Іза, вул. Центральна, 97
Контактна особа: Наталія Левченко
+380985280340
cherban.62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 08:39
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 08:39
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:01
Очікувана вартість: 4 894 135,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24470.68 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Туристичний комплекс сімейного відпочинку з форелевим господарством "Ізаліс" (нове будівництво) (кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90436, Україна, Закарпатська область, Хустський район село Іза, вулиця Гагаріна б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:37
Перелiк_змiн.doc
13 серпня 2019 14:19
IЗАЛIС_Тендерна_документацiя_ виправлена.doc
08 серпня 2019 09:25
Технічне завдання .docx
08 серпня 2019 09:25
Проект Договору.docx
13 серпня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:37
Перелiк_змiн.doc
13 серпня 2019 14:19
Перелiк_змiн.doc
13 серпня 2019 14:19
IЗАЛIС_Тендерна_документацiя_ виправлена.doc
08 серпня 2019 09:25
ІЗАЛІС Тендерна документація.doc
08 серпня 2019 09:25
Технічне завдання .docx
08 серпня 2019 09:25
Проект Договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000025 ● ba4b4272e0154b8cb5083c120131dcd9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2019 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.11.2019 № 43

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Михайло ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.11.2019 № 43
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-10-002688-b 07.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-11-04-001242-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-08-08-000198-b 08.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-08-06-000191-a 06.08.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд" 4 797 318,48
UAH з ПДВ
4 797 318,48
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАРТПРОМ" 4 850 000,00
UAH з ПДВ
4 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 08:53
Електронний підпис
10 вересня 2019 22:42
Довідка 1.PDF
10 вересня 2019 22:42
супровідний лист.PDF
10 вересня 2019 22:41
Довідка 3.PDF
10 вересня 2019 22:41
Довідка 2.PDF
10 вересня 2019 22:40
Довідка 2.PDF
10 вересня 2019 22:39
ПРро банкрутство.PDF
10 вересня 2019 22:34
супровідний лист.PDF
10 вересня 2019 22:33
Довідка 2.PDF
10 вересня 2019 22:33
ПРро банкрутство.PDF
10 вересня 2019 22:33
Довідка 1.PDF
10 вересня 2019 22:33
Довідка 3.PDF
10 вересня 2019 22:32
Довідка 4.PDF
24 серпня 2019 00:12
Електронний підпис
23 серпня 2019 23:46
Електронний підпис
23 серпня 2019 23:43
Електронний підпис
23 серпня 2019 23:28
Bankivska Licenzia.zip
23 серпня 2019 23:28
Dovirenist Savchenko.zip
23 серпня 2019 23:28
201221_ГР_599_24_470.68.zip
23 серпня 2019 23:28
Dovidka pro nazvu.zip
23 серпня 2019 23:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 серпня 2019 23:28
Договірна ціна.rar
23 серпня 2019 23:28
Наявність мат_тех бази.pdf
23 серпня 2019 23:28
Довідки.pdf
23 серпня 2019 23:28
статутні.pdf
23 серпня 2019 23:28
проект договору.pdf

Публічні документи

24 серпня 2019 00:30
Електронний підпис
24 серпня 2019 00:18
tex.pdf
24 серпня 2019 00:18
statyt.pdf
24 серпня 2019 00:18
vypyska.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАРТПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд"
#41862555
Переможець 4 797 318,48
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд" #41862555

№ рішення у справі

313-р

Дата рішення у справі

21.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд"
#41862555
4 797 318,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 13:05
ДОДАТКОВА УГОДА ІЗАЛІС.docx укладений
12 листопада 2019 13:01
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 16:34
ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ ІЗАЛІС.docx укладений
20 вересня 2019 16:30
ДОГОВІР ІЗАЛІС .docx укладений
20 вересня 2019 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв"язку із невиконанням умов Договору № 60 від 20.09.2019 р. сторони дійшли згоди про розірвання вказаного Договору.