Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фабрика друку та станція ламінування
Очікувана вартість
79 566,50 UAH
UA-2019-08-08-000083-a ● e817a4ea6bb349ccb40245040319caa7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141408 |
Вебсайт: | http://mkosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57 |
Контактна особа: |
Куцулим Вікторія Романівна +380435621025 kutsulim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 09:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 09:52 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 79 566,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 398,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Фабрика друку та станція ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул, Соборна,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фабрика друку та станція ламінування | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 09:47 |
проект договору.docx | |
08 серпня 2019 09:47 |
Оголошення.docx | |
08 серпня 2019 09:47 |
Додатки до оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника (що є вказано в додатку 1 до оголошення).
Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
До участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Всі учасники зазвичай завжди вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
До участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000083-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 21 серпня 2019 17:49
Оскарження переможця закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комел», учасник тендерної закупівлі UA-2019-08-08-000083-a, вимагає відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно додатку 1 ТД (Технічні вимоги щодо обладнання) до складу «Фабрики друку та станції ламінування для НУШ» має входити ламінатор, який «для підтримання надійного збереження документів та матеріалів повинен забезпечити ламінування аркушів паперу різних форматів (обов’язково А4, А5)». Запропонований учасником ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" ламінатор Royal Sovereign ES 410 не працює з документами А4 та А5 формату, а забезпечує ламінування документів лише до А6 формату. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація на сайті імпортера обладання, ПП «ТДС», за посиланням - http://baden.ua/products/?code=20121.
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку 1 ТД (Технічні вимоги щодо обладнання) до складу «Фабрики друку та станції ламінування для НУШ» має входити ламінатор, який «для підтримання надійного збереження документів та матеріалів повинен забезпечити ламінування аркушів паперу різних форматів (обов’язково А4, А5)». Запропонований учасником ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" ламінатор Royal Sovereign ES 410 не працює з документами А4 та А5 формату, а забезпечує ламінування документів лише до А6 формату. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація на сайті імпортера обладання, ПП «ТДС», за посиланням - http://baden.ua/products/?code=20121.
Скасована
Дата: 22 серпня 2019 16:20
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
68 553,00
UAH з ПДВ
|
66 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
70 620,00
UAH з ПДВ
|
66 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
71 886,00
UAH з ПДВ
|
67 756,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2499113588 |
Рішення скасоване |
66 899,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 16:20
|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2499113588 |
Відхилено |
66 899,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 16:58
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
66 900,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 09:37
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2019 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 10:38
|
Договір 129.pdf | укладений |
06 вересня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачання товару, зазначеного в Додатку 1 до даного договору, змінено до 30 вересня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |