Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2019-08-08-000023-c 9a51d659b1e74c69bb475307ccdf5940
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батрин Оксана Остапівна

+380342789058 uv_if@fse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції ФСС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 41315333
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Андрія Мельника, 11
Контактна особа: Батрин Оксана Остапівна
+380342789058
uv_if@fse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ціна за одиницю: 1200UAH з ПДВ
гумки, скоби, канцелярські скріпки, біндери, канцелярські ножі, ручки, стержні, олівці, маркери, фарба штемпельна, скотч упаковочний, коректори, клеючий олівець, клей ПВА, швидкозшивачі, файли, папки картонні,папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папки на кнопці, реєстратор, штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, М. НАДВІРНА, ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, 3г/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2019  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

08 серпня 2019 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КРОКУС-ЛЮКС
#30281386
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 08:46

Документи

08 серпня 2019 08:46
Електронний підпис
08 серпня 2019 08:45
РІШЕННЯ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 09:32
ДОГОВІР укладений
08 серпня 2019 09:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
гумки, скоби, канцелярські скріпки, біндери, канцелярські ножі, ручки, стержні, олівці, маркери, фарба штемпельна, скотч упаковочний, коректори, клеючий олівець, клей ПВА, швидкозшивачі, файли, папки картонні,папірці для нотаток, папір для друку та ксерографії, папки на кнопці, реєстратор, штампи 1 комплекти 1 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 200,00
UAH