Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Роботи з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2) (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
5 858 000,00 UAH
UA-2019-08-07-001700-b ● 6386bd67ab6f45f39745f31ac914e544
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Олександр Франчук +380442004489 ofranchuk@me.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавала послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до договору від 21.12.2018 №243, укладеного з Дочірним підприємством “ЕКРАН-ВІКНОСВІТ” ТзОВ “Екран” про закупівлю робіт з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ,
вул. М. Грушевського, 12/2), було виконано проектно-Кошторисну документацію пов’язану з ремонтно-реставраційними роботами по заміні вікон ( перший етап). Згідно розробленого проекту виконана заміна віконних блоків на нові вікна, які повторюють геометрію, текстуру та колір існуючих вікон, а також відповідають паспорту фасаду, забезпечують захист від шуму та пилу, відповідають останнім вимогам по енергозбереженню, та можливістю монтування обладнання для неможливості прослуховування, та сигналізації.
Заміна надавача вищезазначених послуг у цьому випадку може призвести до погіршення фасаду будівлі, недотримання вищезазначених характеристик вікон, та як наслідок може привести до додаткових витрат державного бюджету.
Таким чином, експертним висновком Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального науково-дослідного об’єднання “УкрНДІагропроект” від 29.05.2019 №132-02/15 підтверджено застосування переговорної процедури закупівлі зазначених послуг у Дочірнього Підприємства “ЕКРАН-ВІКНОСВІТ” ТзОВ “Екран”, як винятковий випадок при здійсненні закупівлі робіт з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ, вул. Михайла
Грушевського, 12/2) (другий етап).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Експертний висновок Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання “УКРНДІАГРОПРОЕКТ” щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі від 29.05.2019 № 132-02/15.
Відповідно до договору від 21.12.2018 №243, укладеного з Дочірним підприємством “ЕКРАН-ВІКНОСВІТ” ТзОВ “Екран” про закупівлю робіт з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ,
вул. М. Грушевського, 12/2), було виконано проектно-Кошторисну документацію пов’язану з ремонтно-реставраційними роботами по заміні вікон ( перший етап). Згідно розробленого проекту виконана заміна віконних блоків на нові вікна, які повторюють геометрію, текстуру та колір існуючих вікон, а також відповідають паспорту фасаду, забезпечують захист від шуму та пилу, відповідають останнім вимогам по енергозбереженню, та можливістю монтування обладнання для неможливості прослуховування, та сигналізації.
Заміна надавача вищезазначених послуг у цьому випадку може призвести до погіршення фасаду будівлі, недотримання вищезазначених характеристик вікон, та як наслідок може привести до додаткових витрат державного бюджету.
Таким чином, експертним висновком Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального науково-дослідного об’єднання “УкрНДІагропроект” від 29.05.2019 №132-02/15 підтверджено застосування переговорної процедури закупівлі зазначених послуг у Дочірнього Підприємства “ЕКРАН-ВІКНОСВІТ” ТзОВ “Екран”, як винятковий випадок при здійсненні закупівлі робіт з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ, вул. Михайла
Грушевського, 12/2) (другий етап).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Експертний висновок Українського державно-кооперативного проектно-вишукувального і науково-дослідного об’єднання “УКРНДІАГРОПРОЕКТ” щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі від 29.05.2019 № 132-02/15.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 14:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Роботи з капітального ремонту (ремонтно-реставраційні роботи по заміні вікон за адресою: м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2) (джерело фінансування - Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту реєстрації даного Договору в Державній казначейській службі України перераховує Підряднику аванс у розмірі 50% від загальної ціни Договору. Остаточний розрахунок та передача об’єкта, на якому завершено Роботи, здійснюється на підставі Акта приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма КБ-3), Акта готовності об‘єкта до експлуатації з середніми та складними наслідками(СС3) та акту прийому-передачі виконавчої документації протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних Робіт. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
07 серпня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-ВІКНОСВІТ" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" #32561990 |
Переможець |
5 810 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:50
|
Звіт про вик. дог (Вікносвіт) 01.04.20.doc | укладений |
03 квітня 2020 12:41
|
Звіт про вик. дог (Вікносвіт) 31.03.20.doc | укладений |
03 квітня 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 12:16
|
Доп.угода №4 Вікносвіт продовження терміну.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:28
|
Екран Вікносвіт термін до 01.02.20.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:05
|
Дод. угода 2 (вікна) 27.12.19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 12:48
|
Договір 144 (вікна).pdf | укладений |
19 серпня 2019 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору викласти у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 5781412,32 грн. (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча чотириста дванадцять грн. 32 коп.), у тому числі ПДВ – 963568,72 грн. (дев’ятсот шістдесят три тисячі п’ятсот шістдесят вісім грн. 72 коп.) за бюджетною програмою КПКВК 1201010 «Керівництво та управління у сфері розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» (КЕКВ – 3143), згідно з Договірною ціною (Додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.». 3. Додаток № 1 та № 2 та до Договору № 144 від 19 серпня 2019 року викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди (Додаток № 1 та Додаток № 2, що є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди). 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода складена українською мовою у 2-х примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1. розділу 13 "Строк дії договору" Договору викласти у такій редакції: "13.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонам і діє до 01.02.20120 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зоюов1язань.". Зміни внесені в Додаток №3 "Календарний графік виконання робіт" у частині перенесення строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовжено термін дії договору №144 від 19.08.2019 до 01.04.2020 , змінено календарний графік виконання робіт (Додаток №3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |