Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-08-07-001212-b b6d5ef232a6a4a968baeedfc6e1ed223
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стерницький Юрій

+380933214480
+380975661820
narmale4ek@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОПОЛТАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04376722
Місцезнаходження: 55642, Україна , Миколаївська обл., Новобузький район, село Новополтавка, вул. Мельнична, 105А
Контактна особа: Стерницький Юрій
+380933214480,+380975661820
narmale4ek@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


6 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комплект мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55642, Україна, Миколаївська область, с. Новополтавка, вул. Мельнична, 105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 12:27
Додаток 3 технічні якісні характеристики.docx
07 серпня 2019 12:27
Додаток 4 проект договору.docx
07 серпня 2019 12:27
Додаток 2 перелік документів.docx
07 серпня 2019 12:27
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
07 серпня 2019 12:27
Оголошення.docx
07 серпня 2019 12:27
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 08 серпня 2019 14:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються будь-які торгові марки та моделі продукції із рівнозначними або кращими технічними характеристиками 2) В пункті 14 додатку 3 ТД міститься аналогічна вимога про те що учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку 3 (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію). 3) Допускаються будь-які учасники, незалежно від форми оподаткування, які відповідають кваліфікаційним вимогам. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Пропозиції всіх учасників оцінюються під час аукціону електронною системою автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 319 998,00
UAH з ПДВ
319 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:04
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:03
35. Протокол2.jpg
22 серпня 2019 15:03
34. Санкції.pdf
22 серпня 2019 15:03
33. Захист довкілля.pdf
22 серпня 2019 15:03
31.НАКАЗ (1).pdf
22 серпня 2019 15:03
28. ГРИФ.pdf
22 серпня 2019 15:03
25. Погодження.pdf
22 серпня 2019 15:03
24. Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2019 15:03
22. Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2019 15:03
20. СЕРТИФИКАТ ноутбуки.pdf
22 серпня 2019 15:03
16. Порівняльна таблиця.pdf
22 серпня 2019 15:03
15. Стаття 17.pdf
22 серпня 2019 15:03
13. СТАТУТ.pdf
22 серпня 2019 15:03
6. Право підпису.pdf
22 серпня 2019 15:03
4. Аналогічні договори.pdf
22 серпня 2019 15:03
3. Довідка-досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій