Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.)
Очікувана вартість
1 073 457,00 UAH
UA-2019-08-07-001109-b 2bd9bfff82c141baa1c695695c2e4a93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 11:12
Очікувана вартість: 1 073 457,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 367,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10735 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.) - детальніше в Додатку 6 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт
запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.) - детальніше в Додатку 6 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
ТД зі змінами.docx
28 серпня 2019 16:27
ЗТД.docx
28 серпня 2019 16:27
ТД виправл.docx
28 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
ТД зі змінами.docx
28 серпня 2019 16:27
ЗТД.docx
28 серпня 2019 16:27
ТД виправл.docx
07 серпня 2019 12:05
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-001109-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 16 серпня 2019 16:03
Дискримінаційні вимоги до учасників
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток №3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» учаснику необхідна надати наступні погодження на продукцію :
1. «2. Копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника), надати повну їх копію, або витяги з них, які повинні містити (для ТУ У, ТУ та ГОСТу з погодженнями та затвердженнями встановленим порядком , а саме: галузевим Департаментом, та філією НДКТІ)»
Звертаємо увагу Замовника, що у разі виготовлення продукції за ТУ, ТУ погоджується з Замовником як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
При цьому ГОСТ і ДСТУ є загальнодержавними документами, що розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом, та не підлягає погодженню із Замовниками та споживачами продукції.
Просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
2. Згідно Додатку 3 ТД Також вимагається надання:
«3. Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниці» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97.
4. Скановані копії листа уповноваженої організації ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження кресленика, за яким виготовляється продукція.
5. Скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця»»

Така велика кількість погоджень з усіма департаментами та установами займає як найменше 1,5-2 місяці, дані вимоги є недопустимими та дискримінаційними.
У зв’язку зі стислими строками, які даються на підготовку та подання тендерних пропозицій учасників, для уникнення порушень закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 08:24
Добрий день! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 1 073 457,00
UAH з ПДВ
1 068 084,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 073 457,00
UAH з ПДВ
1 073 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 13:11
эцп 14357-19.zip
11 вересня 2019 13:11
цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 13:11
технічна частина.pdf
11 вересня 2019 13:11
Копія акту.pdf
11 вересня 2019 13:11
кваліфікаційна частина.pdf
11 вересня 2019 13:11
дсту 2773-94.pdf
11 вересня 2019 13:11
Довідка.zip
11 вересня 2019 13:11
Довідка (1).zip
11 вересня 2019 13:11
Дилерський лист.pdf
11 вересня 2019 13:11
ГОСТ 24720-81.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
Переможець 1 068 084,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
1 068 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:46
Техмашпромм ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:46
1_Техмашпромм ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 17:46
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 15:26
ТОВ ТВП Техмашпром - договір.pdf укладений
30 вересня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору на наступний рік (п.5 ст.36 ЗУ)
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19636/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 281 700,80
UAH (в тому числі ПДВ 213 616,80 UAH)