Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.)
Очікувана вартість
1 073 457,00 UAH
UA-2019-08-07-001109-b ● 2bd9bfff82c141baa1c695695c2e4a93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 073 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 367,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10735 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.) - детальніше в Додатку 6 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт
запасні частини до електровозів ЧС - 2 найменування (600 шт.) - детальніше в Додатку 6 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 16:27 |
ТД зі змінами.docx | |
28 серпня 2019 16:27 |
ЗТД.docx | |
28 серпня 2019 16:27 |
ТД виправл.docx |
28 серпня 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2019 16:27 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
28 серпня 2019 16:27 |
ЗТД.docx
|
|||
28 серпня 2019 16:27 |
ТД виправл.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-07-001109-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 16 серпня 2019 16:03
Дискримінаційні вимоги до учасників
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток №3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» учаснику необхідна надати наступні погодження на продукцію :
1. «2. Копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника), надати повну їх копію, або витяги з них, які повинні містити (для ТУ У, ТУ та ГОСТу з погодженнями та затвердженнями встановленим порядком , а саме: галузевим Департаментом, та філією НДКТІ)»
Звертаємо увагу Замовника, що у разі виготовлення продукції за ТУ, ТУ погоджується з Замовником як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
При цьому ГОСТ і ДСТУ є загальнодержавними документами, що розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом, та не підлягає погодженню із Замовниками та споживачами продукції.
Просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
2. Згідно Додатку 3 ТД Також вимагається надання:
«3. Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниці» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97.
4. Скановані копії листа уповноваженої організації ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження кресленика, за яким виготовляється продукція.
5. Скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця»»
Така велика кількість погоджень з усіма департаментами та установами займає як найменше 1,5-2 місяці, дані вимоги є недопустимими та дискримінаційними.
У зв’язку зі стислими строками, які даються на підготовку та подання тендерних пропозицій учасників, для уникнення порушень закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
1. «2. Копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника), надати повну їх копію, або витяги з них, які повинні містити (для ТУ У, ТУ та ГОСТу з погодженнями та затвердженнями встановленим порядком , а саме: галузевим Департаментом, та філією НДКТІ)»
Звертаємо увагу Замовника, що у разі виготовлення продукції за ТУ, ТУ погоджується з Замовником як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
При цьому ГОСТ і ДСТУ є загальнодержавними документами, що розроблені відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом, та не підлягає погодженню із Замовниками та споживачами продукції.
Просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
2. Згідно Додатку 3 ТД Також вимагається надання:
«3. Скановані копії (завіреної виробником) акту приймальної комісії за участі представників ПАТ «Укрзалізниці» про обстеження виробництва та її допуску до постачання для потреб залізничного транспорту України, оформленого відповідно до процедури поставки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або ГСТУ 32.0.08.001-97.
4. Скановані копії листа уповноваженої організації ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження кресленика, за яким виготовляється продукція.
5. Скановані копії листа від Департаменту локомотивного господарства або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця»»
Така велика кількість погоджень з усіма департаментами та установами займає як найменше 1,5-2 місяці, дані вимоги є недопустимими та дискримінаційними.
У зв’язку зі стислими строками, які даються на підготовку та подання тендерних пропозицій учасників, для уникнення порушень закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет скасувати дані вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 08:24
Добрий день! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" #37859819 |
Переможець |
1 068 084,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:46
|
Техмашпромм ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:46
|
1_Техмашпромм ДУ-1.pdf | укладений |
28 грудня 2019 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 15:26
|
ТОВ ТВП Техмашпром - договір.pdf | укладений |
30 вересня 2019 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору на наступний рік (п.5 ст.36 ЗУ) |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-19636/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |