Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Очікувана вартість
128 315,00 UAH
UA-2019-08-07-000423-a 1612882640fe4e6bb7d429b605507e7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

4685191 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
4685191
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:06
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 128 315,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 642,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3840 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


загальний фонд

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо норм тенднрної документації.
Дата подання: 12 серпня 2019 15:13
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:08
1. В тендерній документації Вашої організації зазначена вимога щодо надання гарантійного листа від вироюбника. Я являюсь виробником борошна та круп,як вагових,(крім рису та гречки)так і фасованих.(всіх)Питання,чи буде рахуватися виконання даної вимоги,якщо в складі тендерної пропозиції буде надано гарантійний лист,фірми виробника фасованої продукції,на постачання крупи гречаної в фасованому вигляді? 2.У вимозі щодо Сертифікату ISO значаться номери 22000:2007 та 22000:2005 IDT дані сертифікати видаються торговим організаціям. Фірмі -виробнику борошномельно -круп"яної промисловості ,згідно Законодавства,видано сертифікат ISO 9001:2015 який засвідчує відповідність вимогам системі управління якістю щодо виробництва,фасування та зберігання.ПИТАННЯ,Чи буде вважатися порушенням ,з дальнішим відхиленням пропозиції,якщо буде подано "виробничий"ISO 9001:2015,а не "торговий" 22000:2007,або 22000:2005 Сертифікат. Можливо виробники,а не посередники,ще когось цікавлять в цій країні. 3.Про висновок сан епідем експертизи,щодо відповідності складських приміщень. На жаль Закони та постанови,на які йде посилання( СаН ПіН 5781-91 від 16.04 1991 р та Постанова № 2 0002488-06 від 23.01.2006 р.) прийняті ще ЗА ЧАСІВ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ ТА НАДРУКОВАНІ НА РОСІЙСЬКІЙ МОВІ. А вимоги Закону України № 4004-хіі від 28.12.15 року ,згідно пояснення продведслужби,в тому числі Висновки видаються ПІДПРИЄМСТВАМ НА НОВІ,АБО ПРИМІЩЕННЯ ПІСЛЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ ,ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА,АБО ТОРГІВЛІ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ В РАЗІ НАЯВНОСТІ ХОЛОДИЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ. Я виробник круп,не торгую і ніколи не торгував м"ясом молоком,тощо , ніякого холодильного обладнання у мене немає,відповідно я не можу отримати даний Висновок. Питання,чи буде невиконання неіснуючої норми причиною відхилення тендерної пропозиції?Чи достатньо по даній вимозі надання обгрунтованої відповіді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо Учасник є виробником предмета закупівлі, він повинен надати підтвердження кваліфікаційних вимог передбачених ст.16 Закону (щодо наявності необхідного обладнання для виробництва предмета закупівлі) та сертифікати якості/відповідності, видані на ім’я виробника на запропонований товар.
У випадку, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі, то такий учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.

2. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», всі підприємства, що випускають харчові продукти повинні розробити і впровадити постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (HACCP)
Вимоги стандарту ISO 22000 (HACCP) поширюються на виробничі підприємства всього харчового ланцюга, від виробників харчової продукції до виробників сировини, кормів, харчової упаковки, підприємств, які транспортують і зберігають харчову продукцію, а також підприємства роздрібної торгівлі і громадського харчування.
Система управління безпекою харчових продуктів (НАССР) відповідно до стандарту ISO 22000 має міжнародне визнання як найбільш економічно ефективним засобом контролю над харчовою безпекою.
Стандарт ІСО 9001 викладає не конкретні, а загальні вимоги до системи якості організації. Тому Замовник вимагає Стандарти ISO 22000:2007 та 22000:2005 , які є більш спеціалізованими.

3. В Додаток 1 тендерної документації внесені зміни, щодо висновку санітарної епідеміологічної експертизи.
Натомість учасник повинен надати інші документи, які засвідчують безпечність та якість предмету закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-07-000423-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 30 серпня 2019 11:51
Дискваліфікація
ОК. Згоден.Не зважаючи на те,що то є п"ята дискваліфікація підряд,факт невиконання вимог тендерної документації має місце.Менеджера,який припустився помилки -звільнено."НЕТ В МИРЕ СОВЕРШЕНСТВА"Ще пару тендерів,і я зроблю свою документацію бездоганною,яка повністю буде відповідати Вашим вимогам. Я хлопець упертий і цілеспрямований. ДО РЕЧІ,ПРОДАТИ ВАГОН ЯЧКИ В ЛИТВУ,ПРОСТІШЕ ,НІЖ ПРОДАТИ ВАМ ДЕКІЛЬКА ТОН. ВСЬОМУ ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ ГАРНОГО ЗДОРОВ"Я,ГАРНОГО ДНЯ І ВДАЛИХ ВИХІДНИХ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 15:35
Шановний Учаснику, нагадуємо, що тендерний комітет Замовника у своїй діяльності керується виключно законодавством України, але в жодному разі не статистикою дискваліфікацій того чи іншого учасника. Щиро просимо Вас звернути увагу на абзац 2 частини 1 статті 32 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також щиро дякуємо Вам за побажання та в свою чергу бажаємо навзяєм.
Розгорнути Згорнути
Абзац 2 частини 1 статті 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" 113 100,00
UAH з ПДВ
113 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" 124 360,00
UAH з ПДВ
124 360,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 128 135,00
UAH з ПДВ
128 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 13:49
Електронний підпис
22 серпня 2019 13:12
69. ДовЩодоЗвітності_.pdf
22 серпня 2019 13:12
68. ДовВідсутНегДосв.pdf
22 серпня 2019 13:12
66. ДовідкаЩодоЦіни.pdf
22 серпня 2019 13:12
65. АнтикорупцПрогр.pdf
22 серпня 2019 13:12
ПоясненяЩодоСанПіН.pdf
22 серпня 2019 13:12
Цінова.pdf
22 серпня 2019 13:12
СертифКрипи.pdf
22 серпня 2019 13:12
Гарантія_G19-08-0013.rar
22 серпня 2019 13:12
64. АктДержКомісЕкспл.pdf
22 серпня 2019 13:12
74. ЛистЗгода.pdf
22 серпня 2019 13:12
72. КлСВ Dovidka_19213396970920165678.pdf
22 серпня 2019 13:12
62. ПротокЗакЗб _2.pdf
22 серпня 2019 13:12
ПоясненяЩодоISO.pdf
22 серпня 2019 13:12
55. Віконт Сертифікат ISO.pdf
22 серпня 2019 13:12
54. ГарЛистПостач.pdf
22 серпня 2019 13:12
59. 1ДФ 2 квартал 2019р..pdf
22 серпня 2019 13:12
51. ГарантЛист пост.16.pdf
22 серпня 2019 13:12
57. ГарЛистВироб.pdf
22 серпня 2019 13:12
49. ДовВідповДСТУ_80.pdf
22 серпня 2019 13:12
48. ГарЛистОплЕксп.pdf
22 серпня 2019 13:12
47. ОписТех-Як характ.pdf
22 серпня 2019 13:12
46.4. Дов.достов.Інф.pdf
22 серпня 2019 13:12
46.3. ДовЗгКільк-ЯкХар.pdf
22 серпня 2019 13:12
46.2. ДовЗгОснУмДог.pdf
22 серпня 2019 13:12
46. ПроєктДоговору.pdf
22 серпня 2019 13:12
45. ДовЗгАрифПом.pdf
22 серпня 2019 13:12
44.1. ДовВідсутнПідстав.pdf
22 серпня 2019 13:12
43. Дов.п.10 ч.1ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
42. Дов. п.9 ч.1 ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
41. Дов.п.8 ч.1ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
40. Дов. п 6 ч.1ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
39. Дов.п.4ч.1ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
38. Дов. п.3ч.1 ст17.pdf
22 серпня 2019 13:12
37. Дов п.2ч.1 ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:12
35. Накл47.pdf
22 серпня 2019 13:12
34. гречка(1) Договір.PDF
22 серпня 2019 13:12
31. нак.pdf
22 серпня 2019 13:11
25. СанОбрАвт Дог.pdf
22 серпня 2019 13:11
24. ДовідкаНаявАвтЗас.pdf
22 серпня 2019 13:11
28. ТехПаспВантАвт Mers.pdf
22 серпня 2019 13:11
Сан.КнижкаГрунська.pdf
22 серпня 2019 13:11
Сан.КнижкаМаєвський.pdf
22 серпня 2019 13:11
Сан.КнижкаКлинчукА.В..pdf
22 серпня 2019 13:11
Сан.КнижкаКлинчукМ.В..pdf
22 серпня 2019 13:11
Довідка Про Праців.pdf
22 серпня 2019 13:11
17. ДовідкаНаявСклПрим.pdf
22 серпня 2019 13:11
15. АктДержКомісЕкспл.pdf
22 серпня 2019 13:11
12. Дов.ПовноважДирект.pdf
22 серпня 2019 13:11
11. НаказПризнДирект.pdf
22 серпня 2019 13:11
10. Віконт Статут Ч2.pdf
22 серпня 2019 13:11
9. Віконт Статут Ч1.pdf
22 серпня 2019 13:11
8. Довідка по Статуту.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 14:50
документи переможця.pdf
22 серпня 2019 14:40
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:32
Ліцензія 2019.zip
22 серпня 2019 14:32
Довіреність 108.zip
22 серпня 2019 14:32
гарантія 12387.7z
22 серпня 2019 14:32
6Пояснювальна записка.pdf
22 серпня 2019 14:31
14Документи ISO 22000.pdf
22 серпня 2019 14:31
10Розшифровка 10.pdf
22 серпня 2019 14:31
9Обор.с-ва рах 2 кв. 2019р..pdf
22 серпня 2019 14:31
4Hyundai АА 8127 МІ.PDF
22 серпня 2019 14:31
3Hyundai АА 2215 КМ.PDF
22 серпня 2019 14:31
2 1ДФ за 2 квартал 2019р..pdf
22 серпня 2019 14:31
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 14:31
Довідка про ліцензію.pdf
22 серпня 2019 14:31
10ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 серпня 2019 14:31
6оригінал Статуту.PDF
22 серпня 2019 14:31
4паспорт директора.PDF

Публічні документи

15 серпня 2019 14:05
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:17
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:10
Довіреність.PDF
12 серпня 2019 13:10
технічнадокументація.PDF
12 серпня 2019 13:10
Інші.pdf
12 серпня 2019 13:10
Кваліфікація.pdf
12 серпня 2019 13:10
Лист гарантія стаття 17.PDF
12 серпня 2019 13:10
Цінорва пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВФ "ВІКОНТ"

ПП "Торгпродсервіс"

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Відхилено 113 100,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 10:11
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
Переможець 124 360,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 11:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

30 серпня 2019 11:15
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:14
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
124 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 11:15
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:14
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:07
Додаткова угода до дог 1109.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:07
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 10:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 09:57
Договір 1109.pdf укладений
11 вересня 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні
Номер договору про закупівлю: 1109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткове виконання зобов'язань по зменшенню ціни товару, у зв'язку з можливістю Постачальника поставити товар Замовнику по нижчій ціні, ніж визначено у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML