Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Очікувана вартість
128 315,00 UAH
UA-2019-08-07-000423-a ● 1612882640fe4e6bb7d429b605507e7a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 4685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 128 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 642,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3840 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 12:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx | |
12 серпня 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 16:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .docx | |
07 серпня 2019 14:41 |
Тендерна Документація .doc | |
07 серпня 2019 14:41 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx | |
07 серпня 2019 14:41 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc |
15 серпня 2019 12:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx
|
|||
12 серпня 2019 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2019 16:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .docx
|
|||
07 серпня 2019 14:41 |
Тендерна Документація .doc
|
|||
07 серпня 2019 14:41 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx
|
|||
07 серпня 2019 14:41 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо норм тенднрної документації.
Дата подання: 12 серпня 2019 15:13
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:08
1. В тендерній документації Вашої організації зазначена вимога щодо надання гарантійного листа від вироюбника. Я являюсь виробником борошна та круп,як вагових,(крім рису та гречки)так і фасованих.(всіх)Питання,чи буде рахуватися виконання даної вимоги,якщо в складі тендерної пропозиції буде надано гарантійний лист,фірми виробника фасованої продукції,на постачання крупи гречаної в фасованому вигляді?
2.У вимозі щодо Сертифікату ISO значаться номери 22000:2007 та 22000:2005 IDT дані сертифікати видаються торговим організаціям. Фірмі -виробнику борошномельно -круп"яної промисловості ,згідно Законодавства,видано сертифікат ISO 9001:2015 який засвідчує відповідність вимогам системі управління якістю щодо виробництва,фасування та зберігання.ПИТАННЯ,Чи буде вважатися порушенням ,з дальнішим відхиленням пропозиції,якщо буде подано "виробничий"ISO 9001:2015,а не "торговий" 22000:2007,або 22000:2005 Сертифікат. Можливо виробники,а не посередники,ще когось цікавлять в цій країні.
3.Про висновок сан епідем експертизи,щодо відповідності складських приміщень. На жаль Закони та постанови,на які йде посилання( СаН ПіН 5781-91 від 16.04 1991 р та Постанова № 2 0002488-06 від 23.01.2006 р.) прийняті ще ЗА ЧАСІВ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ ТА НАДРУКОВАНІ НА РОСІЙСЬКІЙ МОВІ. А вимоги Закону України № 4004-хіі від 28.12.15 року ,згідно пояснення продведслужби,в тому числі Висновки видаються ПІДПРИЄМСТВАМ НА НОВІ,АБО ПРИМІЩЕННЯ ПІСЛЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ ,ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА,АБО ТОРГІВЛІ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ В РАЗІ НАЯВНОСТІ ХОЛОДИЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ. Я виробник круп,не торгую і ніколи не торгував м"ясом молоком,тощо , ніякого холодильного обладнання у мене немає,відповідно я не можу отримати даний Висновок. Питання,чи буде невиконання неіснуючої норми причиною відхилення тендерної пропозиції?Чи достатньо по даній вимозі надання обгрунтованої відповіді?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо Учасник є виробником предмета закупівлі, він повинен надати підтвердження кваліфікаційних вимог передбачених ст.16 Закону (щодо наявності необхідного обладнання для виробництва предмета закупівлі) та сертифікати якості/відповідності, видані на ім’я виробника на запропонований товар.
У випадку, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі, то такий учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
2. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», всі підприємства, що випускають харчові продукти повинні розробити і впровадити постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (HACCP)
Вимоги стандарту ISO 22000 (HACCP) поширюються на виробничі підприємства всього харчового ланцюга, від виробників харчової продукції до виробників сировини, кормів, харчової упаковки, підприємств, які транспортують і зберігають харчову продукцію, а також підприємства роздрібної торгівлі і громадського харчування.
Система управління безпекою харчових продуктів (НАССР) відповідно до стандарту ISO 22000 має міжнародне визнання як найбільш економічно ефективним засобом контролю над харчовою безпекою.
Стандарт ІСО 9001 викладає не конкретні, а загальні вимоги до системи якості організації. Тому Замовник вимагає Стандарти ISO 22000:2007 та 22000:2005 , які є більш спеціалізованими.
3. В Додаток 1 тендерної документації внесені зміни, щодо висновку санітарної епідеміологічної експертизи.
Натомість учасник повинен надати інші документи, які засвідчують безпечність та якість предмету закупівлі
У випадку, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі, то такий учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
2. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», всі підприємства, що випускають харчові продукти повинні розробити і впровадити постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (HACCP)
Вимоги стандарту ISO 22000 (HACCP) поширюються на виробничі підприємства всього харчового ланцюга, від виробників харчової продукції до виробників сировини, кормів, харчової упаковки, підприємств, які транспортують і зберігають харчову продукцію, а також підприємства роздрібної торгівлі і громадського харчування.
Система управління безпекою харчових продуктів (НАССР) відповідно до стандарту ISO 22000 має міжнародне визнання як найбільш економічно ефективним засобом контролю над харчовою безпекою.
Стандарт ІСО 9001 викладає не конкретні, а загальні вимоги до системи якості організації. Тому Замовник вимагає Стандарти ISO 22000:2007 та 22000:2005 , які є більш спеціалізованими.
3. В Додаток 1 тендерної документації внесені зміни, щодо висновку санітарної епідеміологічної експертизи.
Натомість учасник повинен надати інші документи, які засвідчують безпечність та якість предмету закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-07-000423-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 30 серпня 2019 11:51
Дискваліфікація
ОК. Згоден.Не зважаючи на те,що то є п"ята дискваліфікація підряд,факт невиконання вимог тендерної документації має місце.Менеджера,який припустився помилки -звільнено."НЕТ В МИРЕ СОВЕРШЕНСТВА"Ще пару тендерів,і я зроблю свою документацію бездоганною,яка повністю буде відповідати Вашим вимогам. Я хлопець упертий і цілеспрямований. ДО РЕЧІ,ПРОДАТИ ВАГОН ЯЧКИ В ЛИТВУ,ПРОСТІШЕ ,НІЖ ПРОДАТИ ВАМ ДЕКІЛЬКА ТОН. ВСЬОМУ ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ ГАРНОГО ЗДОРОВ"Я,ГАРНОГО ДНЯ І ВДАЛИХ ВИХІДНИХ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 15:35
Шановний Учаснику, нагадуємо, що тендерний комітет Замовника у своїй діяльності керується виключно законодавством України, але в жодному разі не статистикою дискваліфікацій того чи іншого учасника. Щиро просимо Вас звернути увагу на абзац 2 частини 1 статті 32 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Також щиро дякуємо Вам за побажання та в свою чергу бажаємо навзяєм.
Розгорнути
Згорнути
Також щиро дякуємо Вам за побажання та в свою чергу бажаємо навзяєм.
Абзац 2 частини 1 статті 32 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" |
113 100,00
UAH з ПДВ
|
113 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
124 360,00
UAH з ПДВ
|
124 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
128 135,00
UAH з ПДВ
|
128 135,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
113 100,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 10:11
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
124 360,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 11:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 13:07
|
Додаткова угода до дог 1109.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 10:44
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 09:57
|
Договір 1109.pdf | укладений |
11 вересня 2019 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні |
Номер договору про закупівлю: | 1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1109 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткове виконання зобов'язань по зменшенню ціни товару, у зв'язку з можливістю Постачальника поставити товар Замовнику по нижчій ціні, ніж визначено у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1109 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |