Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту:"Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"
Очікувана вартість
5 244 853,20 UAH
UA-2019-08-07-000300-c 7d3f6e6b1cd04329a8d161290ba7a3f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:38
Очікувана вартість: 5 244 853,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 448,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26224.26 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи по об'єкту:"Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, Г. Сагайдачного до будинку 175
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Передбачається надання підряднику авансу в розмірі 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду Аванс 3 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000013 ● b8559524b2d343e9a38895bc736933d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.07.2020 № 39

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-07-000300-c 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 14:41:18

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи по об'єкту:"Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000300-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1.Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 19:41:12

Відповідь на моніторинг

На Ваш запит про надання пояснень від 22.07.2020 року, у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000300-c) щодо питання:
«1.Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Повідомляємо наступне: Коток дорожній Hamm HD+ 90 VO є вібраційним котком.
Згідно його технічних характеристик, сила, що виникає при вібрації, складає 60 кН на передній валець та 167 кН на задній, що, при ширині вальця 168 см, еквівалентно статичному лінійному навантаженню 3633 кг (6,1 т/1,68 м) на передню вісь та 10112 кг (17 т/1,68 м) на задню, і сумарно перевищує навантаження в 13 т на 745 кг.
Документальне підтвердження знаходиться у складі тендерної пропозиції, яка є у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-11 18:09:45

Стосовно висновку

На ВАш висновок по даній закупівлі пояснюємо наступне:
1. Замовником у Проекті договору зазначена можливість внесення змін до нього. Зміни умов договору регламентуються Цивільним Кодексом України та Законом України "Про публічні закупівлі". Тому твердження про допущення Замовником порушення з даного питання не відповідає дійсності.
2. У частині сьомі розділу І тендерної документації зазначено, що Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. ТОму Ваше твердження з приводу наявності даного порушення не відповідає дійсності. Закупівля була оголошеня в 2019 році.
3. З приводу буцім-то наявних порушень з питання невідповідності кваліфікаційному критерію Замовником було надано відповідь під час моніторингу.
Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Повідомляємо наступне: Коток дорожній Hamm HD+ 90 VO є вібраційним котком.
Згідно його технічних характеристик, сила, що виникає при вібрації, складає 60 кН на передній валець та 167 кН на задній, що, при ширині вальця 168 см, еквівалентно статичному лінійному навантаженню 3633 кг (6,1 т/1,68 м) на передню вісь та 10112 кг (17 т/1,68 м) на задню, і сумарно перевищує навантаження в 13 т на 745 кг.
Документальне підтвердження знаходиться у складі тендерної пропозиції, яка є у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу
КРІМ ТОГО Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Зокрема, Ваш припис стосовно усунення виявлених під час проведення моніторингу недоліків у оформленні тендерної документації у запропонований спосіб, тобто шляхом розірвання договору, призведен до порушення прав та інтересів третьої особи, та , в подальшому матиме негативні наслідки для репутації Замовника, тобто є непропорційним у співвідношенні із буцім-то виявленими недоліками.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-21 18:20:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Колтех-Транс 5 200 000,00
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЛЯХБУД-ГРУП" 5 244 850,00
UAH з ПДВ
5 244 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:58
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:55
Корупція
04 вересня 2019 11:55
Банкрутство
04 вересня 2019 11:55
Заборгованість
04 вересня 2019 11:55
Судимість
22 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:48
Характеристика.pdf
22 серпня 2019 15:48
Техніка.pdf
22 серпня 2019 15:48
Ст 17.pdf
22 серпня 2019 15:48
Проект Договору.pdf
22 серпня 2019 15:48
Повноваження.pdf
22 серпня 2019 15:48
Ліцензія.pdf
22 серпня 2019 15:48
Захист довкілля.pdf
22 серпня 2019 15:48
Досвід.pdf
22 серпня 2019 15:48
GARANTIYA_TG_26 224_26UAH (1).zip

Публічні документи

22 серпня 2019 15:49
Повноваж.pdf
22 серпня 2019 15:49
листи.pdf
22 серпня 2019 15:49
Квал Дог та Додат 2.pdf
22 серпня 2019 15:49
Квал Дог 1.pdf
22 серпня 2019 15:49
Квал Акти 2.pdf
22 серпня 2019 15:49
Квал Акти 1.pdf
22 серпня 2019 15:49
Квал pdf.pdf
22 серпня 2019 15:49
Дов 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Колтех-Транс

ПП "ШЛЯХБУД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
Переможець 5 200 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Колтех-Транс #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Колтех-Транс
#38843459
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:09
Повідомлення про внесення змін до договору 2 (1) (1).doc зміни до договору
28 жовтня 2019 14:09
Додаткова угода № 2 до договору № 61 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 16:15
ду 1 до договору 61 від 19 09 2019 (1).pdf зміни до договору
26 вересня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 17:03
Договір № 61.pdf укладений
19 вересня 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 12.1 договору № 61 від 19.09.2019 р. (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 4.1 договору викласти в новій редакції: «4.1. Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту надання Підрядником рахунку, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 № 117, Замовник перераховує Підряднику на рахунок № 37121011703691 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 аванс в розмірі до 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить на рахунок № 26004051525166 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347.» 2. Викласти розділ 15 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в частині Підрядника у наступній редакції: «Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «Колтех-Транс» 18000, м. Черкаси, вул. Благовісна, 220, кв. 37 р/р 26004051525166 ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347 р/р 37121011703691 в ДКСУ м.Київ , МФО 820172 код ЄДРПОУ: 38843459 ІПН 388434523019 тел.-факс: (0472)-54-01-42» 3.Інші пункти залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 договору № 61 від 19.09.2019 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 5 200 000,00 грн. (пʼять мільйонів двісті тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ, при цьому: - фінансування 2019 року – 0,00 грн. (0 гривень 00 коп.); - фінансування 2020 року – 5 200 000,00 грн. (пʼять мільйонів двісті тисяч гривень 00 коп.)». 2. Додаток №4 до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML