Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 5 244 853,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 448,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26224.26 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Передбачається надання підряднику авансу в розмірі 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 11:09 |
зміни до тендерної документації++.doc | |
15 серпня 2019 11:09 |
ТД КР мжк проїзд від вул. Г. Сагайдачного до 175 по Різдв) (нова редакція).doc |
15 серпня 2019 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2019 11:09 |
зміни до тендерної документації++.doc
|
|||
15 серпня 2019 11:09 |
ТД КР мжк проїзд від вул. Г. Сагайдачного до 175 по Різдв) (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000013 ● b8559524b2d343e9a38895bc736933d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2020 № 39
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.07.2020 №003100-18/2288-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.07.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-07-000300-c 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-22 14:41:18
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи по об'єкту:"Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000300-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1.Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-27 19:41:12
Відповідь на моніторинг
На Ваш запит про надання пояснень від 22.07.2020 року, у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт міжквартального проїзду від вул. Г. Сагайдачного до будівлі 175 по вул. Різдвяній в м. Черкаси"» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000300-c) щодо питання:
«1.Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Повідомляємо наступне: Коток дорожній Hamm HD+ 90 VO є вібраційним котком.
Згідно його технічних характеристик, сила, що виникає при вібрації, складає 60 кН на передній валець та 167 кН на задній, що, при ширині вальця 168 см, еквівалентно статичному лінійному навантаженню 3633 кг (6,1 т/1,68 м) на передню вісь та 10112 кг (17 т/1,68 м) на задню, і сумарно перевищує навантаження в 13 т на 745 кг.
Документальне підтвердження знаходиться у складі тендерної пропозиції, яка є у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-11 18:09:45
Стосовно висновку
На ВАш висновок по даній закупівлі пояснюємо наступне:
1. Замовником у Проекті договору зазначена можливість внесення змін до нього. Зміни умов договору регламентуються Цивільним Кодексом України та Законом України "Про публічні закупівлі". Тому твердження про допущення Замовником порушення з даного питання не відповідає дійсності.
2. У частині сьомі розділу І тендерної документації зазначено, що Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. ТОму Ваше твердження з приводу наявності даного порушення не відповідає дійсності. Закупівля була оголошеня в 2019 році.
3. З приводу буцім-то наявних порушень з питання невідповідності кваліфікаційному критерію Замовником було надано відповідь під час моніторингу.
Учасником надано на вимогу Замовника інформацію із зазначенням наявності обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема коток дорожній HAMM HD+90 VO, 56103АА, 2011 рік, Німеччина. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Колтех-транс» вимогу надати коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, повна маса не менше 13 т?
Повідомляємо наступне: Коток дорожній Hamm HD+ 90 VO є вібраційним котком.
Згідно його технічних характеристик, сила, що виникає при вібрації, складає 60 кН на передній валець та 167 кН на задній, що, при ширині вальця 168 см, еквівалентно статичному лінійному навантаженню 3633 кг (6,1 т/1,68 м) на передню вісь та 10112 кг (17 т/1,68 м) на задню, і сумарно перевищує навантаження в 13 т на 745 кг.
Документальне підтвердження знаходиться у складі тендерної пропозиції, яка є у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу
КРІМ ТОГО Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Зокрема, Ваш припис стосовно усунення виявлених під час проведення моніторингу недоліків у оформленні тендерної документації у запропонований спосіб, тобто шляхом розірвання договору, призведен до порушення прав та інтересів третьої особи, та , в подальшому матиме негативні наслідки для репутації Замовника, тобто є непропорційним у співвідношенні із буцім-то виявленими недоліками.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-21 18:20:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Колтех-Транс #38843459 |
Переможець |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 14:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:09
|
Повідомлення про внесення змін до договору 2 (1) (1).doc | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:09
|
Додаткова угода № 2 до договору № 61 (1).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:15
|
ду 1 до договору 61 від 19 09 2019 (1).pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 17:03
|
Договір № 61.pdf | укладений |
19 вересня 2019 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 12.1 договору № 61 від 19.09.2019 р. (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 4.1 договору викласти в новій редакції: «4.1. Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту надання Підрядником рахунку, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 № 117, Замовник перераховує Підряднику на рахунок № 37121011703691 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 аванс в розмірі до 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить на рахунок № 26004051525166 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347.» 2. Викласти розділ 15 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в частині Підрядника у наступній редакції: «Підрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «Колтех-Транс» 18000, м. Черкаси, вул. Благовісна, 220, кв. 37 р/р 26004051525166 ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347 р/р 37121011703691 в ДКСУ м.Київ , МФО 820172 код ЄДРПОУ: 38843459 ІПН 388434523019 тел.-факс: (0472)-54-01-42» 3.Інші пункти залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 договору № 61 від 19.09.2019 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 5 200 000,00 грн. (пʼять мільйонів двісті тисяч гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ, при цьому: - фінансування 2019 року – 0,00 грн. (0 гривень 00 коп.); - фінансування 2020 року – 5 200 000,00 грн. (пʼять мільйонів двісті тисяч гривень 00 коп.)». 2. Додаток №4 до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |